Hakutulokset

  1. H

    PAS

    Eikö kukaan voi kertoa?
  2. H

    PAS

    Jos pas alotetaan zumenonilla ja sen jälkeen on lugesteron ni voiko ne määrätä tähän väliin jarrua tai jotain? Mikä siis on oikea ajankohta pas:lle.? Montako päivää kestää alkioiden sulatus? Tarviiko yleensä hoidon aikana käydä vaan 2 kertaa lääkäris? Millä kiertopäivillä teille on siirto tehty?
  3. H

    Verenpaine

    Onko jolla kulla verenpainelääkkeet et miten on raskautuminen sujunu tai johtuuko sen takii lapsettomuus?
  4. H

    Zumenon

    Kiitti tiedosta. Jos ottais kaks paketti varuiks et jos joku lääke katoaa tms. ni ei tarvii panikoida ja sitte meiän Apteekissa ei oo erikoisia lääkkeitä niin onpahan yks paketti valmiina jos raskaus alkaa ni ei oo päivistä kiinni sitte et saako toisen paketin käsiin.
  5. H

    Zumenon

    Montako pakettia tavallisesti menee yhden Icsi-hoidon aikana Zumenonia? Miten niitä siis tavallisesti otetaan.Mulle on määrätty viis pakettia et haenko heti kaikki vai voiko olla et kaikkii ei tarviikkaan käyttää?
  6. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Siis kaikki yli 35 vuotiaat lapselliset tai lapsettomat lapsettomuushoitoja käyvät liittykäähän suljetulle puolelle vauvakuumeiset plus 35. Ja ylhäällä kerhot-kohdasta etsitte kerhon ja laittakaa liittymispyyntö.
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei te jotka ootte jo 35v ja yli..Salatulla puolella on ryhmä kaikille teille:Vauvakuumeiset plus 35..Teille jotka käytte läpi lapsettomuushoitoja, olipa teillä lapsi tai ei..Liittykää..Sori, tää mainos..
  8. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Olen kehittelemässä suljetulle puolelle kaikille yli 35 vuotialle lapsellisille tai lapsettomille lapsettomuushoitoja käyville..Olisi ihana saada vertaistukea kaikilta joilta aika alkaa "loppumaan". Jos haluatte tulla mukaan niin ilmottakaa/liittykää..Keskustelu on vauvakuumeiset plus 35.
  9. H

    Metforem

    Jos joku on syöny joskus metforemiä ni ootteko lopettanu sen syömisen seinään vai pikkuhiljaa annosta pienentäen?
  10. H

    Hoidot Kys 2014

    Onko kenelläkään kokemusta gonalf ja menopurista? Kummalla parempi vaste.
  11. H

    Lapsettomuudesta kärsivä; miten haluaisit kuulla ystävän raskausuutisen?

    Minun mielestä asia pitää sanoa suoraan, mutta ajankohtaa/tilannetta kannattaa miettiä. Että jos kaverilla on joku hoito juuri meneillään ja ite on saanu negatiivisen tuloksen niin ei heti sellasena päivänä kannata sanoa..Ja asia kannattaa kertoa kahden kesken kasvotusten. Jos sanot esim. suuren...
  12. H

    IVF-menopur, gonal f..ym

    Jotka olette käyneet useita hoitoja niin oletteko huomanneet eri lääkkeilä eri vaikutustehoja?
  13. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Haluan vaan kysyä et onko kenellekkään sattunu niin et kun on munarakkuloiden kasvatus meneillään et ois tullu pikkasen verta..ihan vaan vessassa käydessä pyyhittäessä..Itellä tuli aamul ja tietenki vähä jännittää et mitä se tarkottaa..
  14. H

    Hoidot Kys 2014

    Onko tietoo et mihinkä asti on kysin kesäsulku?
  15. H

    Hoidot Kys 2014

    MH ja KH oon ollu tosi tyytyväinen. JH on kans hyvä, mutta joskus kertoo asiat täräkästi niin saattaa herkällä päällä itku tulla.
  16. H

    Hoidot Kys 2014

    Onko kenelläkään viel tarkkaa tietoa et miten pitkä se labran kesäloma on?
  17. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Minä oon ihan pihalla et minne kuuluisin, koska mulla on tytär kohta kuus vuotta niin saanu alkunsa luomuna ja toista yritetty 5 vuotta ja eka ivf elokuussa tulossa. En tiedä mikä on se mun ketju?
  18. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Byääh! Tää on ainut ketju mis on elämää ja teitä on kiva seurata ni nytkö te katootte kaikki "maan alle"? Yhyy..
  19. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Te kun olette kokeneet useampia hoitoja niin onko kukaan joutunu hakemaan sairaslomaa epäonnistuneen hoidon jälkeen siis lähinnä henkisen pahanolon takia? Itellä on eka ivf-hoito syksyllä niin aattelin et jos hoito ei onnistu niin varmasti en jaksa mennä töihin kun on paha olla.
  20. H

    Hoidot Kys 2014

    Ivf-hoidon aikana kuulemma on noin viisi käynti kertaa niin miten ne suurinpiirtein sijoittuvat hoidon eri vaiheissa tai kiertopäivissä?

Yhteistyössä