Hakutulokset

  1. P

    .

    Ei ne mun menkat alkaneetkaan vielä. Pari kertaa tuli muka jotain ja loppui. Eli odotellaan tänään tai viimestään huomenna alkavaksi. Mut jee, mullei ollutkaan megalyhyt kierto!!! Ihania plussia saatu tänne Mut nyt takas sorvin ääreen
  2. P

    .

    Kp1
  3. P

    .

    Mullakin ne menkat tuli kp23 ja dpo9. Kierto sen kun lyhenee niin tuskin sitä lasta tulee noin lyhyillä kierroilla Pakko vaan alkaa toteamaan, et ikä alkaa painamaan jo ja kroppa muistuttelee siitä pikku hiljaa. Hemmetin perseestä, mut minkäs tekee. Plussatuulia muille kovasti!!!
  4. P

    .

    Tsempit kaikille uusiin kiertoihin. Mulla alkanut uusi työ joka vie kyllä niin mehut. Lisäksi ollaan 3 viikkoa sairasteltu ja tytöllä oli eka korvatulehdus. Nyt kun aloitti päiväkodissa niin sehön imee kaikki pöpöt. Noroa odotellessa.... Dpo8 menossa ja eilen pisti tisseihin kummasti. Samoja...
  5. P

    .

    @Beibihaaveilija vikassa testissä näkyy väriäkin jo. Toivottavasti vahvistuu!! Meillä ei kukaan tiedä tästä yrityksestä eikä tiennyt edellisestäkään. Esikoisesta tiesi kaikki kun odotettiin jokunen vuosi adobtiota Huomenna vois aloittaa oviksen tikuttelun. Nyt pitää mies varalta jo kaataa...
  6. P

    .

    Pikaisesti lukasin viestit. Tsrmpiiä teillee uusiin kiertoihin. Mulla menkat viimein ohi. Ovistestit oottelee kaapissa. Josko kp10 aloittas kun viimeisin kierto oli vaan 24 päivää. Nyt päätin, et miehen kans pannaan joka toinen päivä. Haluttiin tai ei Nyt kun olen uudessa työssä aloittanut...
  7. P

    .

    @W.we Tuo ei voi olla enää mitään muuta ku itseään Mä en oo ikinä saanu roskishaamua tolla testillä. Edessä jännät päivät. Toivottavasti seuraava testiin pärähtää viivat heti. Onnea plussanneille!
  8. P

    .

    @Milow Onnea plussasta! @Neltsuliini mulla alkaa menkat aina tiputtelulla. Joskus kestää tiputtelu VIIKON ja sit menkat perään. Jee, kaks viikkoa vuotoa. Mulla alkoi menkat eilen ja sellaset vuodot et saa olla tamponia ja sidettä yhtä aikaa käytössä. Ärsyttää kun nää vuodot muuttuneet...
  9. P

    .

    @Neltsuliini jo on törkeä jos viivanpaikka on! @Wintersun tsemppiä sulle! Itsekin kärsin muinoin lyhyestä luteaalivaiheesta ja vuosia lapsettomuudesta. Sen myötä sainkin sitten ihanan poikavaivan adoption kautta. Nyt kun olen ollut uudessa suhteessa niin sitä myötä sain vihdoin myös biologisen...
  10. P

    .

    Ens viikolla alkaa taas menkat. Ovista ei tullut hyödynnettyä tässä kierrossa Tuo nuorimmainen alkanut olemaan iltaisin niin junttura, että meillä ei miehen kans sitä yhteistä aikaa meinaa löytyä. Sit kun löytyy niin ite on niin väsy ettei herreillä pysy. Noh, jospa sitä taas noustaan kunhan...
  11. P

    .

    Moikka. Oon täällä taustaillut kauan ja lukenut teidän juttuja melkein päivittäin. Meillä miehellä hirveä vauvakuume kun kuopus nyt 1,5v. Itsellä ikää alkaa kohta jo painamaan joten nyt olisi taas yritys aloitettava jos vielä sen pienen tuhisijan haluaa. Ehkäisyä meillä ei ole käytössä ollut...
  12. P

    Mielikuvitusta vaiko haamujen haamu?

    Mä taas näen haamuviivan tuossa. Testaa ylihuomenna uudestaan ellei menkat ala.
  13. P

    Sairaalan osastonsihteeri

    Riippuu täysin sairaalasta, osastosta tai poliklinikasta.
  14. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mulla on jatkuvaa huonoa olo eikä syöminen auta kuin hetkeksi. Mahakin on niin turvonnut koko ajan, että ei mahdu enää housut jalkaan (n):LOL: Työkaverikin huomasi jo että olen raskaana. olin kuulemma mahasta silleen lihonut :LOL:
  15. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Olen tässä pian kuukauden verran seurannut tätä palstaa ja voisin vaikka liittyä minäkin. Eli kuukausi sitten plussattu ja nyt menossa rv 7+4-8+0 maanantaina pyörähdin ultrassa ja siellä pikku sydän kovasti jumpsutti. Vahvimmat raskausoireet ikinä :) pahoinvointia on ihan koko ajan, mut eiköhän...
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Digissähän menee aikaa ennen kuin se vaihtuu se vastaus. Sehän lukee siinä ohjeessakin että voi reilu viikko mennä eli älä stressaa. Eihän sun edellisestä testistä ollu edes viikon väliä. :)
  17. P

    Mikä dpo plussasit?

    Dpo13 mut herkkä antoi tuolloin todella haaleaa haamun. Digi kertoi sit enemmän. Kannattaa testata muulla ku herkällä.
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivotaan näin molemmille!
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No, kaikki raskaudet on erilaisia. Testaa uudestaan kun menkat pitäis alkaa. Minäkin koitan olla nyt muistelematta entisiä raskauksia kun herättää vaan kauheasti huolta. Mulla siis takana vaan 2 km ja 2 kohtukuolemaa enkä ole saanut yhtään elävää lasta synnyttää.
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli vielä dpo 11 täys nega. Tais vasta dpo 13 tulla ihan haalea haamu. Joten älä vielä heitä toivoa!

Yhteistyössä