Hakutulokset

  1. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Pikitsulle peukkuja (y) ja Snowmammalle pahoittelut..:unsure: Ennen joulua kävin uä:ssä ja juuri viikkoja vastaava alkio ja syke näkyi :love: Nyt ois 7+5.
  2. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Tervetuloa uusille! (y) Mulla pahoinvointia, ei ihan niin paljoa kuin kahdesta viimesimmästä, mut syödä pitäs koko ajan. Kestokrapula päällä :sick: Tosi ristiriitasta, kun toki on kiva, ettei ihan sängynpohjalle oo joutunu, mut toisaalta taas vähän pelottaa, et onko kaikki kunnossa, kun olo on...
  3. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Onpa ihana, että lolun plussa säilyi (y) Mulla on aamusta asti nipistelly alavatsaa, ärsyttävää, kun on nyt koko ajan niin varpaillaan... Jos nyt kaikki menee hyvin tässä pari viikkoa, niin aattelin käydä ennen joulua yksityisellä uä:ssä ihan sillä, et jos tulee joulun aikaan tarvetta kertoa...
  4. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    onnea lolu!:love: loppuko sulla vuoto? Peukut pystyssä Nacshalille (y) toivottavasti oli vaan harmiton säikäytys!
  5. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Pahoittelut Pikitsulle :unsure: ja lolulle tsemppiä, jospa se ois vaan jotain alkuraskauden vuotoa.. Ostin sit kuitenkin eilen testin, niin ei tarvii yhtään arpoa.. Tänä aamuna tuli selkeä plussa :love: aika hämmentyny olo.. ei tullu plussa viime päivien olojen jälkeen yhtään kyllä yllätyksenä...
  6. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Menkat ei oo alkanu ja nyt alkaa kovasti jo tuntua siltä,ettei alakaan.. Tänään on ollu huonoa oloa:confused:ehkä oon vaan mielikuvituksella saanu sen aikaseks..:whistle: mut nyt ois menkoista laskettuna 4+5 ja näillä viikoilla mulla on ennenkin jo alkanu pahaolo.. En taida testiä ees tehä,jos...
  7. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Onnea Nachsal!:love: Toivottavasti myös Pikitsu saa plussan(y) Mulla kp32/26-37,dpo:sta ei tietoa. Oli jo ihan selkeet menkkaolot useemman päivän,mut nyt ei mitään.. Viimesimmät kierrot ollu nyt alle 30pv. Olin ihan varma,et menkat alkaa,mut nyt en enää tiedä. Testikin jo vähän...
  8. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Hormonaalisen ehkäisyn jälkeen voi olla kierto alkuun sekaisin. Kun lopetin ehkäisyrenkaan käytön, niin meni 3 kuukautta ennen kuin hormonitoiminta palautui. Sattui siihen gyne käynti johonkin väliin, niin siellä ihan ultralla oli todettavissa, ettei oo mitään elämää munasarjoissa. Sit kyllä...
  9. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Ovista testailin silloin kakkosta yrittäessä, mut kolmas sit alko ennen, kuin ehdin testailemaan ja nyt en varmaan rupee tikkuilemaan. Silloinhan ei tarvii testejä tehdä, jos 2-3 päivän välein on yhdyntöjä koko ajan. Meillä ei kyllä oo, mut tunnistan muuten oviksen sen verran selkeesti, ettei oo...
  10. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Akupunktiota käytetään jossain ihan lapsettomuushoitojen tukihoitona. Joitain tutkimuksia on raskausajan monivitamiineista, ettei välttämättä oiskaan hyvä niitä syödä. Paras ois, jos kaiken sais ravinnosta. Mut mulla on käytössä D-vitamiini, foolihappo ja sinkki. Omegat on käytössä silleen, et...
  11. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Pahoittelut Nachsal :unsure: Kakkosta ja kolmosta yrittäessä "perehdyin" kaikenmoisiin poppaskonsteihin raskautumista edistääkseni.. Join greippimehua, söin sinkkiä, kävin akupunktiossa, välttelin rasvattomia maitotuotteita, söin merisuolahippuja jne..... Ja toki yritin myös pitää huolen, että...
  12. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Minäkin pistin merkille, et samaa ikäluokkaa kaikki :) Mulla jo tunne, et nyt alkaa olla viimeiset hetket lisääntyä. Mulla vielä mies reilusti vanhempi kuin minä, niin ei parane senkään puolesta hirveesti tätä lykätä. Minuakin mietityttää voiko käydä niin hyvä tuuri, et kaikki menis tälläkin...
  13. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Minäkin taidan tähän ketjuun tunkea itseni :) Mulla kolme lasta, joista kaksi nuorinta nykyisen miehen kanssa, 2 ja 4v. Vanhin jo teini. Ikää itsellä 33v. Toiseen ketjuun tuskailin, kun mies ei meinannu lämmetä neljännelle, mut eilen näytti sit vihreetä :ROFLMAO: valoa ja yritys saa...
  14. P

    Kuumeilen neljättä, mies ei lämpene

    Jihuu!!!(y):love: mies näytti eilen vihreää valoa neloselle!! Viikko sitten otin taas asian esille ja juteltiin.. Mies ehdotti, että mietitään viikko niin, et hän miettii, mitä jos tulis vauva ja minä mietin, mitä jos lapset ois tässä. Mulla on niin pitkään tää vauvatoive jo ollu mielessä, et...
  15. P

    Kuumeilen neljättä, mies ei lämpene

    Joo, toivo elää vielä :whistle: Meillä tuo autojuttu niin, et mies ei missään nimessä mitään vähänkään pikkubussiin viittaavaa suostu ees harkitsemaan, ulkonäkö syistä mm... Ja kovasti väittää, ettei sopivaa 6-7 paikkaista autoa oo olemassa, kun niitä ei kuulemma enää valmisteta eikä mikään...
  16. P

    Kuumeilen neljättä, mies ei lämpene

    Ihanaa, että sait miehen lämpenemään neloselle! (y) toivottavasti tärppää nopeasti! Mulla edelleen piinaa... En oo halunnu mistään vauvakamppeista vielä luopua. Sekin on pitänyt toivoa yllä, ettei mieskään oo niistä mitään maininnut. Nyt kun sit rohkenin tästä kysyä (siis, et miten ei oo...
  17. P

    Kuumeilen neljättä, mies ei lämpene

    Mulla on kolme lasta, joista yksi jo teini. Nuoremmat 4 ja 2v. Vanhimmalla eri isä. Olin jo ajatellut kolmannen raskausaikana, et tää on nyt viimeinen ja miehenkin kans siitä oli puhetta ollu, et eiköhän nää riitä. Synnytyksen jälkeen kätilö sanoi jotain seuraavasta kerrasta ja sanoin heti, et...
  18. P

    Sopiiko Brio kantoKOPPA sisarusrattaisiin?

    Katselin vielä eri vaihtoehtoja ja Ora Land tuplat vaikutti hyvältä (kokemuksia niistä?). Niihin oma pehmeä kantokoppa/-kassi oli mitoiltaan 31x80 eli isompi kuin Brion kantokoppa. Onko noissa kopissa/kasseissa paljon eroa sillä, onko kova vai pehmeä? Mitoiltaan ainakin vaikuttaisi, että...
  19. P

    Sopiiko Brio kantoKOPPA sisarusrattaisiin?

    Meillä on Brio Happy yhdistelmävaunut, joissa kova kantokoppa. Nyt olis tulossa tarvetta sisarusrattaille. Sopiiko tuo kantokoppa mihinkään tuplarattaisiin? Jos ei, niin saa suositella talvikäyttöön soveltuvia tuplia, joissa menis vauva ja 2v taapero. Vierekkäin istuttavat ja suht...
  20. P

    Ovulaatiosta...

    Jatkan nyt tähän entiseen viestiin, vaikka ei ihan just samaa asiaa ole.. Mut mulla oli 12. Ja 13.päivä tosi runsasta ja venyvää paksua limaa, hieman kellertävää. Sit 14. Ja 15.päivä niukasti kirkasta hieman venyvää limaa ja tänä aamunakin vähän vielä. Lisäks alavatsanippailua ollut...

Yhteistyössä