Hakutulokset

  1. F

    Mistä tietää palstailevansa liikaa?

    Oikeasti, paha merkki on se, että pitää laittaa joku estolistalle. Sen pitäisi olla niin, että laittaa itsensä estolistalle. Ja niin teenkin nyt. Moittikaa heti, jos näette minua täällä.
  2. F

    Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

    Lupaan, että tämä on viimeinen kommenttini tähän ja muuhunkin sinua koskevaan. Kun aloitit puhua siitä Mexico cityn matkasta, aloitit se otsikolla jossa ns kyselit kuka olisi uskaltanut matkustaa sinne ja siinä oli iso hymynaama mukana. Mikäs siinä silloin nauratti? Ei ole ihme, että vaikkei...
  3. F

    Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

    Olet välillä tosi hauska ja mukava, kirjoitat kivasti ja juttelet ihmisten kanssa. Olen ollut tosi iloinen puolestasi monta kertaa. Mietit enemmän välillä asioita, kuin mitä pinnalta näyttäisi ja tunnut osaavan paljon erilaisia asioita ja ennenkaikkea olet energinen. Sitten toisinaan...
  4. F

    Mistä tietää palstailevansa liikaa?

    Se on myös varma tunnusmerkki, kun ei pidä outona puhua ihmisistä heidän nikeillään. Voi sujuvasti sanoa palstatutulle, että terveisiä Kissanpissanhajumammalta tai ai tuoltahan se Kulmakunnankaunein tulee tg2j:n kanssa. Ja etunimien tietäminen ja käyttäminen tuntuu jo yliläheiseltä.
  5. F

    Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

    Anteeksi, mutta en muista ketään muuta palstalta, joka olisi ollut paniikissa ja hysteerinen eri asioiden vuoksi niin paljon kuin sinä, näiden vuosien varrella. Mikään määrä tietoa ei riitä sinulle eikä internetistä löydy tarpeeksi faktoja, että ollessasi siellä aallon harjalla rauhoittuisit...
  6. F

    Miten toimisitte tässä tilanteessa...Harmittaa. Teini ei suostu perheen yhteiselle lomamatkalle mukaan :(

    Okei, en osannut siitä päätellä kuinka pitkä lento on kyseessä, pitkä ja pitkä, eri ihmisille eri juttu. Minäkään en kauheasti pidä pitkistä lennoista, jolloin kun niitä on ollut, on myös kyseessä ollut ajallisesti pitkä reissu, joten tavallaan sen lennon sietäminen on suhteessa enemmän vaivan...
  7. F

    Mistä tietää palstailevansa liikaa?

    Kun jankkaa ja jankkaa. :ashamed: Olen kuin se ikuinen laihduttaja, joka päättää aina ensi maanantaina aloittaa uuden elämän.
  8. F

    Miksi puolison tulot vaikuttavat työmarkkinatukeen?

    NO mites se kasvohoito ja kampaaja? Äh, minun pitäisi vieroittua.
  9. F

    Miten toimisitte tässä tilanteessa...Harmittaa. Teini ei suostu perheen yhteiselle lomamatkalle mukaan :(

    Minä olen sen verran pudonnut nyt keskustelun kärryiltä, etten tiedä tarkoitatko ap:n matkakohdetta, vai puhutko yleisesti vai oletko sarkastinen :D En tullut huomaamaan, että ap olisi kertonut minnepäin he olisivat menossa, mutta se on voinut mennä minulta ohitse.
  10. F

    Miten toimisitte tässä tilanteessa...Harmittaa. Teini ei suostu perheen yhteiselle lomamatkalle mukaan :(

    Meillä nuorempi pienempänä aina ehdotti, että mentäisiin nyt sinne Grönlantiin, oikein mankuvalla äänellä :D Ja se, että kun ehdottivat yksissäpojin, että mentäisiin Englantiin, se oli se ehdotus ja sen mukaan päätettiin maa ja me vanhemmat sitten teimme tarvittavat varaukset ja matkareitit sen...
  11. F

    Onko mielestänne edullinen Belekin matka?

    Millainen lentoaikataulu teillä on? Usein noihin maihin, minne on 4-5 tunnin lento, on aika kenkut aikataulut ainakin toiseen suuntaan, kun koneet lentävät minkä kerkiävät sesonkina. Jossain päässä on sitten aina se yötä vasten kotiinlähtö tms. Mutta kyllä sen kestää, kun pääsee lomailemaan :)
  12. F

    Miten toimisitte tässä tilanteessa...Harmittaa. Teini ei suostu perheen yhteiselle lomamatkalle mukaan :(

    Niin, että hän saisi päättää? Anteeksi, menee jo jankutuksen puolelle, lopetan :) Minusta tämä on ollut muuten tosi hyvä keskustelu muutamia heittoja lukuunottamatta, ainakin minulle on tullut ajattelemisen aihetta, hyvässä mielessä.
  13. F

    Miksi puolison tulot vaikuttavat työmarkkinatukeen?

    Oi, minäkin haluaisin tuhlausrahaa! Kukahan minulle sellaista haluaisi maksaa?
  14. F

    Onko mielestänne edullinen Belekin matka?

    Minulla on vain vähän kokemusta pakettimatkoista. Omatoimimatkaajalle hinta kuulostaa korkealta, mutta onhan pakettimatka eri tuote. Ja ruokaa on saataville helposti ja riittävästi jne. Myös ajankohta vähän nostanee hintoja.
  15. F

    Miksi puolison tulot vaikuttavat työmarkkinatukeen?

    Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoon nähden.
  16. F

    Miten toimisitte tässä tilanteessa...Harmittaa. Teini ei suostu perheen yhteiselle lomamatkalle mukaan :(

    Meillä nuoret muutama vuosi sitten ehdottivat, että mentäisiin seuraavalla matkalla Englantiin ja me menimme. Vakuutan, ettei siitä seurannut mitään pahaa. :) Olemme käyneet siellä sen jälkeenkin.
  17. F

    Onko mielestänne edullinen Belekin matka?

    Onko mahdollisesti maakuntalento tai muuten asutte pääkaupunkiseudulla, eikä tule liittymämatkakuluja lisäksi?
  18. F

    Miten toimisitte tässä tilanteessa...Harmittaa. Teini ei suostu perheen yhteiselle lomamatkalle mukaan :(

    No miksi ei? Jos siis ajatellaan, ettei se lomamatka ole once and for all, eikä ikinä sitä ennen olla käyty, eikä koskaan enää mennä. Ihan hyvin 13-vuotias voisi päättää minne matkustetaan. =) Järjen sanelemissa rajoissa tietty, ei mitään maailmanympärysmatkaa puoleksi vuodeksi, jos on viikko...

Yhteistyössä