Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Ja jos tällä ryhmällä oli se facebook-ryhmä, niin voisko minut sinne lisätä? :)
  2. M

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Heippahei! Saanko siirtyy tänne teijän kanssa porisemaan? :) Kävin tänään neuvolalääkärillä hakemassa sairaslomaa, koska musta ei todellakaan ollut töihin menemään, koska oli niin lujaa huono olo. Mulla on ollut kierto todella epäsäännöllinen, välillä kierto 50 päivää, välillä 25. Lääkäri...
  3. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Mä kävin tänään neuvolan lääkärissä, koska musta ei todellakaan ollut töihin menemään, mulla oli niin lujaa huono olo. Lääkäri sitten sano, että voidaan samalla ultrata, kun mulla on ollut tosi epäsäännöllinen kierto ja tuo mun laskettuaika perustu vaan viimeseen kiertoon. Siellä se pieni...
  4. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Voi yksinäisyys! Tainno, olenhan ollu eilen ja tänään kavereiden kanssa paljon, mutta mies se on tämän viikonlopun kiinni intissä. :( Ihan mieletön ikävä on ja olis kiva sen kanssa jo hössöttää kaikkia vauvajuttuja. No jospa sitten ensi viikonloppuna. :) Oireet ei ole lisääntyny sitten viime...
  5. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei vaan :) Liityn kans mukaan höpisemään teidän joukkoon. Laskettuaika 10.10.2012, olen 20 vuotias, ensimmäinen lapsi ja synnytyssairaala on näillä näkymin OYS, ellei muuteta. Mulla on joku pieni vauvakuume ollu aina ja aina olen toivonut että musta tulis nuorena jo äiti. Ollaan...

Yhteistyössä