Hakutulokset

  1. M

    Vauvojen joulu asut?!

    Mistä nettikaupoista lötyisi 68-74 kokoisia joulu aiheisia pukuja? =)
  2. M

    Millä saa vauvan vaatteista tahrat pois?!

    vauvaseni on aloittanut syömään kiinteitä ja siinähän tietty sotkeentuu välillä vaatteet, mutta kun tahrat ei irtoa pesussa :/. Mikä olis tehokasta ainetta jolla nämä saa pois?
  3. M

    dr. oetkerin elintarvikeväri

    Tarkoituksenani hieman koristaa kakkua värjäämällä kerman, olin jo ostanut oetkerin värin ja mainisitsin sisarelleni värjääväni kerman mutta hän sanoi ettei kannata käyttää nestemäistä väriä kun se juoksuttaa kermaa ja hän antoi minulle pastavärin. Kotona kuitenkin halusin testata onko näin että...
  4. M

    Rotavirus rokote

    vauva sai viikko sitten rotavirus rokotteen ja sen jälkeen ulostaminen on ollut huonoa ja iltaisin huutaa vatsaa. Ilmaa tulee aika paljon ja haisee todella pahalle. Nyt vauva ei ole kakannut kolmeen päivään, viimeksi sunnuntaina tuli tavallista löysempi kakka monen tunnin itkun tuloksena. Mietin...
  5. M

    kuvakehys johon voi painaa käden/jalanjäljen?

    Tietääkö kukaan mistä voisi saada sellaisia kuvakehyksiä mihin voi painaa vauvan käden ta jalanjäljen?
  6. M

    Avent rintapumpun omistajat

    Onko teillä tullut pakkauksen mukana se "tähti" venttiili? Mulla ei tullut, tilasin sen sit erikseen mutta en näe siinä mitään hyötyä?! pumpun mukana oli kyllä sit se suppilo hommeli mukä laitetaan sen muovitötsän pohjaan, eikös se korvaa saman asian ku toi venttiili..että joko/tai? Vai pitääkö...
  7. M

    Vinkkejä vatsavaivoihin!?

    Mulla on viikon ikäinen poika ja hän kärsii iltaisin vatsavaivoista, itkee joskus lähes 2 tuntia jonka päätteksi hän turauttaa kakan tai röyhtäilee. Joka syönnin jälkeen olen kyllä röyhtäyttänyt ja pullosta on saanut ruokaa vain 3 kertaa (rintamaitoa). Olisi kiva saada jotain vinkkejä vaivaan :(.
  8. M

    Suolentyhjennys

    Miten ns. peräruiske annetaan, vaikutusaika yms.? Saako kaikki ottaa sen halutessaan? Pelottaa että synnytyksessä sattuis tulemaan kakat alle x)
  9. M

    Neuvolapalvelu

    Odotan esikoistani ja olen todella yllättynyt miten hienosti suomessa pidetään huolta odottavista äideistä. Neuvolasta saa hirveästi kaikkea tietoa (näytteitä ja vihkosia) ja seurataan tarkkaan odottavan vointia. Välillä kylläkin hätäännytään pikkuasiasta turhaan..esim. jouduin viimeksi...
  10. M

    Nivuskivut

    Mulla menossa rv35+2. Ajoittain on ollut nivuskipuja mutta nyt tuntuu pahentuvanentisestään.. Öisin nukun jalat koukussa kun muuten vauva venyttelee niin paljon että tuntuu kuin pissa tulisi housuun kun hän on tavallista alempana kohdussa ja pää painaa muutenkin paljon rakkoa. Aamuisin on...
  11. M

    Vahvistuva synnytyspelko

    Hei. Odotan ensimmäistä lastani ja h-hetken pitäisi koittaa 8.3.2012. Olo alkaa käydä kärsimättömäksi kun jokapäivä tulee ajatelleeksi synnytykseen liittyviä asioita uudelleen ja uudelleen. Tiedän haluavani kivunlievitykseksi kaiken mitä on mahdollista saada. Eniten pelottaa minkälaista se kipu...

Yhteistyössä