Hakutulokset

  1. S

    Mitä 1-vuotis neuvolassa on?

    Siis onko siellä mitään erikoista mittausten ja rokotuksen lisäksi?
  2. S

    Kesävauvalle pehmeä vai kova koppa?

    Esikoisen la olis heinäkuun alussa. Ollaan päätymässä rattaisiin, joihin saa joko pehmeän tai kovan kopan. Nyt vaan mietityttää että kumpi olisi järkevämpi? Miten kesä-aika vauvan kanssa, entä myöhemmin? Mielipiteitä, kiitos. t. Sussu rv 22+4
  3. S

    Kuisnyt suu pannaan...

    Sitä aina kuvittelee elon olevan kunnossa, kunnes huomaakin olevan täysin tyhjän päällä. Ite olen alkaneenvuoden tuleva yh-äiti. Jäin työttömäksi syyskuussa, liitonpäivärahoillle en päässyt, puolisolla liian suuret tulot joten ei työkkäristäkään mitään rahoja tule. Lokakuun puoli välissä huomaan...
  4. S

    Eka turvaistuin autoon

    Hei! Esikoinen tulossa ja autoon täytyisi hankkia lapselle oma istuin. Auto on Volvo V40. Mikä siis olisi hyvä vauhtoehto vastasyntyneelle ja myöhemminkin käytettäväksi. Kiitos.
  5. S

    Pelkällä maidolla elävät!

    Onko joukossamme ketään muuta, jonka vauva syö vain maitoa ravinnokseen. Olipa siihen syy mikä tahansa. Tarkoitan siis yli 6kk ikäisiä vauvoja, joiden pitäisi jo syödä muutakin. Miten vitamiini/proteiini/kuitu asiat teillä hoituvat? Ja voiko yleensä lapsi kasvaa ja elää pelkällä korvikkeella...
  6. S

    Lapsen isä

    En hyväksy käytöstä jossa naiset menevät kukasta kukkaan ja tulee raskaaksi. Kaiken lisäksi heidän pitää tehdä isyystesti monelle miehelle jotta heille itselle selviäisi kuka on lapsen isä. Hävetkää!
  7. S

    Kaavinnan jälkeen seksi ?

    Hei! Minulle tehtiin kaavinta 13 päivää sitten. Vuoto loppui jo 8 päivän jälkeen joten eilen sitten harrastimme pitkästä aikaa seksiä, mutta tänään on sitten maha kipejä ja vuoto alkoi uudstaan. Onko muilla ollut tälläistä ? Voiko kohtu olla tulehtunut ? Vai ärsyttikö yhdytä vaan kohtua ...
  8. S

    saako silliä syödä?

    Saako silliä syödä raskausaikana? Mulla on kauhee sillinhimo, mut sehän on kuitenki raakaa kalaa, että uskaltaako sitä syödä?
  9. S

    G:Oletteko mustasukkaisia miehen exästä?

    Siinäpä se tulikin...ja jos olette niin miksi?
  10. S

    Keski-Pohjanmaa!

    Muita menossa synnyttämään Kokkolaan kesällä? :)
  11. S

    Äitejä Ulvilasta

    Hei! Olen 30-v. äiti ja lapseni ovat poika 3v. ja tyttö 1kk. Olemme muuttamassa Ulvilaan kevään aikana, sillä aloitamme kesällä rakennushommat Ulvilassa. Etsiskelen ystäviä ulkoilu, kahvi lenkkeily ym.seuraksi, joilla olisi suurin piirtein saman ikäisiä lapsia. Olisi mukava muuttaa, kun olisi...
  12. S

    Tehokas laihdutuskuuri tms.

    Mitä laihdutus kuuria suosittelisitte? Millä olette itse saanut nopeasti painon putoamaan? Itselläni synnytyksestä pian kolme kuukautta ja haluaisin saada painosta pois noin 10kg, ja vararenkaan vatsalta poies. En imetä joten silläkään en saa painoa putoamaan. :/ Kaikki vinkit kehiin!!! =)
  13. S

    eiln laitoin viestin tänne,ei enää löydy..

    Mistäköhän johtuu,kun laitoin viesti tänne eilen ja viestini löytyi vielä illalla,mutta ei enää...
  14. S

    Imetypumppu

    Harkitsen imetyspumpun hankimistä. Kertokaa kokemuksestanne. Minkä merkkinen pumppu kannattaa hankkia ja miksi? Kiitos etukäteen vastanneille!
  15. S

    Gringa ja Lumi!

    mitä kuuluu..?tuttuja tässä huhuilen.. meillä ei norm.ihmeempiä,tuosta`turnerin syndrooma´-jutusta voi lukea vähän meidän kuulumisiamme.
  16. S

    Tampere/Pirkanmaa!

    Olen 9kk pojan äiti, ikää on 20v. Kaipaisin lenkki, maili, txt, baari(?) ja shoppailu kaveria. Mailaa: fanib@jippii.fi :attn: :)
  17. S

    onko muita raskauden keskeyttäneitä?

    moi..ajattelin täältä huhuilla onko muita jotka ovat joutuneet keskeyttämään raskauden?en oikein tiedä kuuluuko tämä edes tälle osastolle,mutta vertaistukea tässä kaipailisin tähän suruun ja ikävään.. :'( eli synnytin viime pe.pienen enkelityttömme(rv14+2)ja suru ja kaipuu on todella suuri.. :'(...
  18. S

    kavereita vailla

    missäpäin kangasalaa sinä asut?laita säköpostiosoite niin voidaan kirjoitella jooko?
  19. S

    onko kellaan keinoja...

    .. miten sais kaks vuotiaalta lopetettua toisten puremisen ja nipistelyn

Yhteistyössä