Hakutulokset

  1. P

    Uudenvuoden eväät muilla????

    Ollaan mietitty mitä sitä laittaa kun kaveri pariskunta olis vissiin tulossa kylään. Itse olen huom vielä töissä, joten mitään kovin vaativaa ei jaksa säätää. Tortillat oli viime vuonna NAM ja hömmm... vissiin sitä edellisenäkin :kieh: ne vaan on niin hyviä :) Nakit ja...
  2. P

    Kotiäidit, auttaako mies...

    Meillä kaksi poikaa ja työelämään olen siirtymässä. Kyllä niin maan pirusti ahdistaa et mitähän sit oikein tapahtuu kodin suunnalla. Vissiin siivoan sit yötä myöten, vien lapset aamulla hoitoon ja menen työhön jonka jälkeen taas haen ne, laitan ruoan, siivoan ja laitan pojat nukkuu ja taas...
  3. P

    Bulgaria, SB; hot Iberostar sunny beach resort

    Ihana olis kuulla vielä lisää mutta lento lähtee k 7 ja herätys k 4 ettei enää ehdi. Harmi!!! kiitos kiitos. Tuntuu et on valittu oikea hotelli!!! B)
  4. P

    Bulgaria, SB; hot Iberostar sunny beach resort

    No eikös nyt kukaan ole ko hotlassa ollut jotta vois jotain kertoa? :wave: :attn: B) B) :p :p
  5. P

    Paljonko pisteitä

    :wave: *kärvistelee valkosipulikermaperuna himoissaan" :whistle:
  6. P

    Paljonko pisteitä

    Painonvartioissa olevat,helppikääs ja kertokaa mulle paljonko pojoja saarioisten valkosipulikermaperunoissa (320g)! Kiiiitoos :D
  7. P

    EN HALUU TUNTEA ENÄÄN TÄTÄ TUSKAA...

    :hug: Lähteminen on vaikeaa,tiedän, mutta ajattele ettet menetä siinä yhtään mitään,päinvastoin,pian saa lapsetkin nauttia onnellisesta ja hyvinvoivasta äidistä :hug:
  8. P

    kengät vai sandaalit?

    Meillä oli viime kesänä elokuussa vuoden täyttäneelle kesällä tukevat Kavatin ensiaskelsandaalit, syksyllä ostimme sitten vasta kunnon kengät. Sandaaleita voi pitää sukkien kanssa vähän viileämmillä keleillä.
  9. P

    Lapsen sukunimi?

    Isän sukunimi. Ollaan avoliitossa (ja joskus hamassa tulevaisuudessa menossa naimisiin kunhan ehditään, vielä en tiedä pidänkö sitten oman nimen vai otanko saman mikä muillakin on). Näin siksi, ettei kummallakaan ole mikään erikoinen sukunimi jonka olisi välttämättä halunnut lapsille. Ja jos...
  10. P

    Bulgaria, SB; hot Iberostar sunny beach resort

    Onkos täällä ko hotlassa vierailleita tai siitä kuulleita? Kovin vähän kuvia löysin netistä joten päätin taas koittaa kysellä josko täällä olis joku juuri siinä hotellissa kenties hyvinkin viihtynyt??? Olemme 3.6 lähdössä miehen kanssa kuherrus viikkoa viettää sinne ja matkakuume sen verran...
  11. P

    Mistä voimia?

    \ huoh...Meillä on aina,esikoisen syntymästä saakka ollut säännölliset päivärytmit. Aamiaisen ja aamutoimien jälkeen pihalle ja 12:sta ruokailu jonka jälkeen levolle. Sen jälkeen leikkiä ja touhua ja pääruuan valmistusta. Ruokailu jonka jälkeen usein vielä ulos. Iltapalalle ja siitä...
  12. P

    Mistä voimia?

    \ Yöpissaajalle ei vaippaa saa enään laitettua.... Ja mitä ehdotuksia sulla on tuohon tiukan linjan vetämiseen? Et arvaakkaan mitä ollaan kokeiltu ja yritetty :/
  13. P

    Mistä voimia?

    \ Samassa huoneessa nukkuvat ja vaikka vanhin nukahtaisikin niin keskimmäinen herättää jne :kieh: Ollaan kokeiltua lähes tulkoon kaikkea jotta nukahtaisivat...Satuja oon lukenut ja vieressä istumista,mut kun poistun huoneesta niin jo se mellastus alkaa :headwall: Päivisin tosiaan huomaa että...
  14. P

    Mistä voimia?

    Purkaanpa ahdistustani nyt tänne. Lyhykäisyydessään tilanne tämä, EI OLE OMAA AIKAA.... Tuntuu että kaikki aika menee lapsien hoitoon ja siivoomiseen :( Mulla kolme alle 5v lasta ja päivärytmi menee seuraavanlaisesti, lapset herää aamuisin noin kello 6, päiväunia ei nukuta (paitsi vauva), Joka...
  15. P

    Aamupala vasta hoitopaikassa?

    Meillä tyttö syö usein tupla-aamiaisen, koska herää yleensä jo kuudelta itsestään, vaikka tarhaan mennään kahdeksaksi. Samalla kun vanhemmat syö aamupalaa haluaa tulla pöytään ja syö leipää tai hedelmiä. Varsinainen aamiainen on tarhassa klo 8.30.
  16. P

    No niin, pakkasin laukun ja uhkasin lähteä

    Niin ja Rutulle kovasti halauksia :hug: . Olen ajatellut että varmaan pahinta mitä itselle voisi käydä olisi menettää oma lapsi. Vaikkei minulla yhtään lasta vielä olekaan niin silti uskon että se olisi varmasti vaikein paikka mitä kohdalle voisi sattua. Aivan hirveätä on myös se Portugalin...
  17. P

    No niin, pakkasin laukun ja uhkasin lähteä

    Lohdullista kuulla että muillakin on alkanut "sekoittamaan päätä". Kyllä tämä lapsettomuus herkistää ja tekee ajoittain sekopäiseksi. Kun alettiin "tekemään" lasta reilusti yli 2 vuotta sitten niin oltiin niiiin onnellisia alkavasta vaaviprojektista. No kummasti sitä nytten on alkanut riitoja...
  18. P

    maukas kanasalaatti

    Kaipailisin hyvää kanasalaatin ohjetta, jota voisi vieraillekin tarjota:)
  19. P

    Toukokuun inssipino

    Hep vielä! Niin ja toivotaan että joku tässä ketjussa edes plussaisi. Me pidetään kesä taukoa hoidoissa. Osaksi siksi että gyne jää pian kesälomalle ja toisaalta halutaan myös pitää hengähdystauko. En poistu kuitenkaan palstalta vaan roikun mukana :heart:
  20. P

    Toukokuun inssipino

    Heps! Juu tämä nainen putosi tän kuun pinosta eli täti tulla tupsahti :headwall: :headwall: En tosin pudonnut kovin korkealta kun tiesin että limis oli liian ohut ja että mitkä on inssien onnistumisprosentit. Mutta tottakai sitä aina niin vaan toivoo... Ja on se kumma että kun aamuvarhain...

Yhteistyössä