Hakutulokset

  1. Eemiskä

    Erilainen yh...

    Vauvapalstalla muistaakseni on pitkä ketju "linnaleskille". Käyppä sielläkin kurkkaamassa. Muoks. Se on siellä muut kriisit ja suru puolella.
  2. Eemiskä

    KELA osaa sittenkin jotain ja VAUHDILLA!!!

    Juu sitten kun tulee tuo 16v täyteen ni sitten se vasta vaikeaks muuttuu |O
  3. Eemiskä

    Olen tehnyt tänään vääriä asioita, laiska ja saamaton

    en mäkään oo tänään tehny mitään. Muutako siivonnut kuopuksen oksennuksia :x
  4. Eemiskä

    kuka löytäis sen aloituksen missä katulapset polttaa tupakkaa....

    http://keskustelu.kaksplus.fi/t959180
  5. Eemiskä

    Mulla pistää niin vihaksi...

    Kaippa se tyttö itse vastaisi sieltä jos heil kotipuhelin jos yksikseen on? Laita numeros salaseks ja jos sieltä joku muu vastaa ni sanot et anteeks väärä numero?
  6. Eemiskä

    mistä ostaisin paperikaihtimet

    Täälläpäin on myyty tuol Jyskissä edullisesti niitä.
  7. Eemiskä

    onko annabell täällä?

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  8. Eemiskä

    aiotko pitää vai oletko jo pitänyt lapsellesi..?

    En ole saanut. Johtuskohan siitä sitten että olin 16v kun esikoista aloin odottaan. Tolle esikoiselle olen asioista puhunut vaikka ei nyt taida olla mitään semmoista vielä menossa vaikka onkin jo 16v.
  9. Eemiskä

    G: Mitä näistä kotoasi löytyy?

    nän meilläkin:)
  10. Eemiskä

    onko annabell täällä?

    Ja mitäs se sitten haittais suo jos ois!!!!?
  11. Eemiskä

    JIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAA!

    Taidat vaihteeks olla iloisemmalla tuulella?
  12. Eemiskä

    Ei raskaaksi hakeutumalla siirrä työttömyyttä ym.. sanoi työkkärin täti minulle

    saakohan muuten tota alennusta jos on liiton päivärahoilla? No juu itsekin oon työttömänä työnhakijana mutta en niin kauhean aktiivisesti vielä kun kuopus täyttää maaliskuussa vasta 3v. Kurssille oon hakenut mutta se alkaakin vasta maaliskuun alussa. Ja johon en mun tuurillä pääse vaikka olen...
  13. Eemiskä

    Sauna pinoa!

    Meillä on vasta huomenna kello 20.00-21.00 :|
  14. Eemiskä

    oonkos mä kauhee possu

    Et ei ne sieltä mihinkään karkaa:) Kerkee sitä huomennakin :)
  15. Eemiskä

    työn alla neljä pellillistä pizzaa...

    just laitoin ranskalaisia ja kalapuikkuja uuniin. En jaksa muutakaan väsätä :ashamed:
  16. Eemiskä

    Mitä yhteistä muka on MYYRÄKUUMELLA JA AIVOVERITULPALLA

    No ei varmaan mitään. Noista oireista en sitten tiiä et on voinut vaikka olla samanlaisia oireita noissa vaivoissa ja jos on vaikea diagnisoitava ollu! En ole lääkäri.
  17. Eemiskä

    päiväkoti gallup

    300 metriä. kävellen tai pyörällä.
  18. Eemiskä

    Liian laihako lapsi?

    Ihan söpöseltä vauvalta näyttää joka on ihan normaalipainoinen ei ole laiha.
  19. Eemiskä

    VISPILÄ!

    No juu sen olen huomannut mut saa sitä paskaa niskaan siltikin !!!Me ei voida sille asialle taas mitään se on siitä itsestä kiinni.

Yhteistyössä