Hakutulokset

  1. Eemiskä

    Asuuko?

    Ketään Huittisten lähellä?
  2. Eemiskä

    Jee mä saan:) ( Turhis)

    Tiskikoneen :D pakko hehkuttaa vaan. Tai siis saan ja saan maksaa siitä tietty täytyy :D
  3. Eemiskä

    Tietäskö kukaan mistä löytyis semmoisia hiusharjoja?

    Jotka on jonkun näköisestä jouhesta tai vastaavasta?
  4. Eemiskä

    Onkos se muuttunut painonvartijoissa?

    Miten lasketaan noi henkilökohtaiset pistemäärät mitä saa syödä? Ja jos on ni voisko joku laittaa sen uuden tavan jolla laskea?
  5. Eemiskä

    Jätkä

    Selviskö toi kokeitten juttu jo? KUn siihen edelliseen vastasin et päivystyksestä vois kysyä kun yleensä voivat koneelta katsoa noita?
  6. Eemiskä

    Isoveli oksentaa nyt ja pikkusisarus ei?

    Veisittekö tarhaan tän pienemmän? Mul on omat epäilykset oksentamisen syyksi:S
  7. Eemiskä

    Kun täällä joskus manasin tytön vaikeutta oppia potalle!(turhis)

    Tänään on sitten saanut. 1 kakkatarran ja 3 pissatarraa kun pottaan tuotokset tuli :D
  8. Eemiskä

    Mahtaisko isälleni sopia tämmöinen?

    On eläkeputkessa. Itselläni pitäisi mennä kädestä leikkaukseen. Aattelin ratkaisuksi että voisin mennä että oltaisiin isän ja sen vaimon tykönä sitten tämä kolmeviikkoa kun en saa nostella ja sitten isän kanssa yhdessä vietäisiin ja haettaisiin kuopus hoidosta. Esikoisen koulu jutuista ni koulu...
  9. Eemiskä

    Miksi hitossa on niin vaikeata!

    Tämä potalle opettelu :/
  10. Eemiskä

    Mistäs löytäis hyviä?

    Soittoääniä puhelimeen?
  11. Eemiskä

    Lapsen alle 3v jatkuva nenänverenvuoto?

    Mikä avuksi ja mistä johtuu :'(
  12. Eemiskä

    Jälleen kysymys hermopinteestä ranteessa!?

    Onko muilla ollut ja leikattu? Jos ei niin minkämoisia seurauksia on tullut pitemmän päälle!? Isellä ois ollu leikkaus syyskuussa 2005 mutta en voinut mennä koska kuopus oli noin puolenvuoden ikäinen tuolloin. Nyt on taas vaivaa enempi puutuu öisin ja tunnottomuutta muutoin ja lisäksi osa...
  13. Eemiskä

    Noista Lidlin uusista vaipoista?

    Mitäs mieltä niistä olette? Ne näyttävät ihan hyviltä. Muodoltaan nykyään on niinkuin bamperssin nämä aktive fit vaipat. Ekaa kertaa nyt laitoin yöksi mut mahtaako toimia samoin tos imukyvynsä kanssa kuin vanhatkin?
  14. Eemiskä

    Kuinka täällä on?

    Nykyään näin hiljaista?
  15. Eemiskä

    Vaistoatteko asioita?

    Mä esim vaistoan kavereista asioita esim. Eli jos yksi toinen ei vastaa tai sillä on muuta ni silloin soittaa vasta kaveri mulle tai en mä tiedä onko tommonen oikea kaveri!? Musta vaan tuntuu että en kohta viitti edes vastata. Ja juu ei vaan mun ajattelua et käytännössäkin sen huomannut! EN...
  16. Eemiskä

    Mulla kun ois pitänyt mennä jo!

    Silloin tosta toisesta kädestä leikkaukseen kun siinä on hermopinne kun kuopus oli puolen vuoden! En pystynyt siihen menemään kun olen yh ja kuka oisi sitten lasta kanniskellut 3 viikkoa sen jälkeen. Nyt ajattelin isältä kysyä kun on eläke putkessa et josko sit oltais se aika siellä mut sitten...
  17. Eemiskä

    No nyt kun on ollu tosta pottailusta puhetta!

    Kysyn vaan kun mekin ollaan jo aktiivisesti puolivuotta käyty potalla säännöllisesti kun vihdoin sinne suostui istumaan. Istuu kyllä mutta mitään ei tee. Pari kertaa on päässyt syönnin jälkeen kakkapipana ja sitä sitten pelästynyt ja tullut itkien pois sieltä potalta:S Et mitenkä ihmeessä mä...
  18. Eemiskä

    Osaisko joku viisaampi?

    Etsiä mulle tuolta yle areenasta sen jutun missä kerrotaan niistä kolmosten saaneesta perheestä jolla oli vuoden ikäinen jo entuudestaan???
  19. Eemiskä

    Onko tytsi vielä?

    Paikalla?
  20. Eemiskä

    Hitto prkl!

    Raketit paukkuu edelleen vaan! |O vielä tossa mei takapihalla talojen välissä prkl!

Yhteistyössä