Hakutulokset

  1. E

    Veronpalautusten maksupäivä?

    Siinäpä se kysymys jo tuli; millon siis tän vuoden palautukset maksetaan? En löytänyt päivämäärää lapusta, oliskos jollain parempaa tietoa??? :wave:
  2. E

    Vinkkejä tyttöjen 2-os.tuulipuvun löytämiseen???

    Oon tässä jo hyvän tovin yrittänyt löytää tuolle pienimmälle 92 cm:stä takki+housuyhdistelmää syksyyn kaupoista ja netistä, tuloksetta. Netissä oon käyny mm. Anttilan, Ellloksen, Josefssonin, H&M:n, Hobbarin, Halensin sivuilla, mutta passelia ei vain sieltä löydy. Tuliskos jollain mieleen vielä...
  3. E

    Elega-keittiö

    Onko kellään kokemusta Elega-keittiöstä?? Itse en ole aiemmin kuullut, törmäsin messuilla kyseiseen firmaan. Edustaja tulee pian käymään. Sitä ennen ottaisin mielelläni vastaan kokemuksia/kuulopuheita tuotteiden laadusta, hinnasta jne.!
  4. E

    Avainkoti

    Onko kenelläkään kokemusta Avainkoti-malliston taloista? Siis avaimet käteen-periaatteen taloista, joita ainakin K-raudan sivulla kaupitellaan? Ovatko pienet materiaalimuutokset onnistuneet? Onko talot ja rakennusprojekti olleet toimivia? Meitä kiinnostaa tuo Kotiharju 1 krs käyttöullakolla...
  5. E

    Tytöntyllerö lokamammalle

    Saimme vihdoista viimein kärsimättömyydellä odotetun vauvelimme 21.10. rv:lla 40+2 :heart: ! Tyttö oli 3360g ja 48 cm, pää 35,5 cm. Tyttö on kuin kopio isosiskostaan, onneksi luonteeltaan rauhallisemman oloinen... Synnytys oli aika nopea ja kivulias, mutta hengissä selvittiin! Kotiin pääsimme jo...

Yhteistyössä