Hakutulokset

  1. N

    Mikähän piru tuohon minun ukkoon on iskeny?

    No nyt kun aloin miettimään niin hääpäivä kyllä häämöttää ensi kuun puolella... Mutta en siltikään ymmärrä miten tuo seuraaminen ja kyylääminen voi asiaan liittyä? Tekee jotain listaa miten toimin päivisin? Tai jotain... Ei voi tietää. :whistle: Nytkin muka katsoo telkkaria mutta näen...
  2. N

    Kysymys flagyl emätinpuikosta ja emätintulehduksesta!!!

    Niitä ei myydä kuin 10 puikon pakkauksissa. Yleensähän kannattaa lääkärin ohjeita noudattaa, mutta en kyllä näe syytä mikset voisi käyttää loppuun asti sitä pakkausta jos siltä tuntuu...
  3. N

    Mun lauantaipussista puuttui karkkeja!!!!

    :o :hug:
  4. N

    Mikähän piru tuohon minun ukkoon on iskeny?

    Se homma hoidettiin jo heti aamusta kun lapset lähtivät kouluun ja päiväkotiin. Ja toisen kerran iltapäivällä ennen kuin tulivat kotiin eli ei ole siitä kyse. =)
  5. N

    Mikähän piru tuohon minun ukkoon on iskeny?

    Aamulla huomasin että se väijyi minua saunasta kun olin pesemässä hampaita kylppärissä. Ja siitä lähtien koko päivän on kurkkinut nurkan takaa tai ovien raosta ja jos kysyn mitä touhuaa, kävelee muina miehinä ohi ja vilkuilee arvoituksellisesti... :o Ollaan molemmat sairaslomalla joten...
  6. N

    Mikähän mun miehellä on

    Eikö pelota olla menemättä lääkäriin? :/ Sanohan miehelles että turha pelätä etukäteen mitään. Mutta nopeammin saa mielenrauhan menemällä lääkäriin.
  7. N

    Mikähän mun miehellä on

    Kipin kapin lääkäriin, siellä se selviää mikä vaivaa. :wave:
  8. N

    Outoja lääkäreiden sutkautuksia/ diagnooseja/ jatkohoito-ohjeita

    Kylläpä sitä on itsekki tullu möläyteltyä kaikenlaista väsyneenä. Mainittakoon tällainen vanha juttu jossa potilas (mies) valitti kirvelyä virtsatessa ja minä vain 26tuntia valvoneena totesin että missäs sitä (heppiä ) on tullut käytettyä. Enkä edes heti tajunnut mitä sanoin, ihmettelin vain ku...
  9. N

    Kuolen nauruun =D ( K-18 ) !!!!

    B) :D :laugh:
  10. N

    Lävistys alapäähän?

    Se lävistys on ainakin mulla laitettu klitoriksen "hupun" läpi, ei klitoriksen läpi. Ei niin vaaraa tunnottomuudesta, siellä hupun allahan se paras paikka on. Ja kyllä se sattuu mutta mitäs pienistä, enemmän siitä huvia on loppupeleissä. =)
  11. N

    Sosiaalisten tilanteiden pelko, sairaanhoitajaksi?

    Itse olin samanlainen mutta nykyään niinkin SOSIAALISESSA ammatissa.... Se on niin eri asia jutella muuten vain tuntemattomien kanssa, kuin olla itse se auttava osapuoli joka saa puhua... En osaa selittää. ;)
  12. N

    Pitkästä aikaa, arvaillaan nikkejä

    Onneksi on lähi mahdoton tehdä minusta kuva-arvoituksia... :whistle:
  13. N

    [b]NYT TEKEE MIELI[/b]....

    sain jo. :xmas:
  14. N

    Miksi mulla puuttuu?

    Paikat jumissa, treenaa välillä taukojumppaa. =)
  15. N

    Kuinka moni paljastanut OMAN NIMENSÄ palstalla?

    Kristiina, no, toisella nimellä minua kutsutaan. :saint:
  16. N

    Nyt vinkkejä kehiin, ei huvita lähteä päivystykseen

    EI huvita lähteä päivystykseen vaikka henki ei kulje? Onko astma?
  17. N

    Simpukka tms hiekkalaatikko/amme

    Meillä on sellainen sininen simpukka... Mutta en muista kyllä yhtään mistä se ostettiin... :/ Ehkä jostain hmm.... Haaparannalta... Tai Prismasta...
  18. N

    voi ei

    Aika harvoin unihalvaus tulee monena yönä peräkkäin. Sinänsä harvinainen mutta varmasti jokainen ainakin kerran elämässään sen kokee.
  19. N

    välillä tekis mieli vedellä pitkin korvia

    Varmaan väsyny. :laugh:
  20. N

    välillä tekis mieli vedellä pitkin korvia

    Miten uskallat täällä sanoa tuollasta. :) No, ikäkausi se on vain sekin, kohta sillä on jo uudet metkut mielessä. :whistle:

Yhteistyössä