Hakutulokset

  1. V

    Vinkkiä kaivataan!

    Eli lahjat hoitajille hankittu, mutta ryhmässä on nyt ollut jo kuukauden verran reipas tettiläinen, oman poikani ihanne 16v. mukava miehen alku, mutta siis tälle nuorelle miehelle jokin lahja pitäisi myöskin keksiä? Ideoita? Itselläni kävi mielessä joku Iittalan Teema muki tai Kokon iso muki ja...
  2. V

    Alkaako kukaan kaveriksi Nutriletille tms?

    eli itse aloitin eilen Nutrileteilla, tarkoitus on ainakin olla kaksi viikkoa pelkältään niillä. Pois aion saada joulun kavalat herkuttelujen tuomat ylijäämät.. ja niitähän on n.8-9kg, mielelläni luovun enemmästäkin, mutta ainakin tuo on tavoitteena kesään mennessä.
  3. V

    4v. poikani tiedusteli asiaa ja teiltäpä ajattelin kysellä (pieru juttu)

    Eli muutama ilta sitten juttelimme päivän päätteeksi taas sängyssä niitä näitä päivän tapahtumia, kun äkkiä hän alkoi pohtimaan mahtaako pieru haista vielä aamullakin, jos purkkiin pieraisee ja laittaa kannen päälle? Vastasin etten todellakaan tiedä, mutta jos nyt pierettää niin haetaan purkki...
  4. V

    MPR rokotuksen reaktiot munalle allergisella?

    Eli onko kelleen tullut ja millaisia oireita?
  5. V

    Pääkaupunkiseudulta ketään?

    Leikkikaveria kaivataan pojalle 1v. ja minulle mamma seuraa, mie olen 35v. naimisissa oleva, mutta sinun ikäsi voi olla mikä vaan, kunhan keksitään jutunjuurta niin eiköhän siitä ole hyvä alkaa toisiimme tutustuminen. Tuon tarkemmin en jaksa alkaa rajailemaan, eli katsotaan luistaako juttu ja...
  6. V

    mistä löydän kivoja lasten sisustuskankaita?

    siinäpä se kysymys olikin, unipussia olisin tekemässä Väinämöisellemme. :wave:
  7. V

    Ilmainen influenssarokotus pienille

    eli kuinka moni meinaa mennä sen ottamaan pienelleen? Me ollaan aateltu ottaa se ja ihan just aion ajan varata neuvolasta siihen.
  8. V

    Munattoman täytekakun ohje?

    Toivottavasti jollain sellainen olisi ja laittaisi tänne vielä ennen pyhiä. Pojan eka synttäri juhla vietetään ensi sunnuntaina, et kovin jo kiire olisi. Yksi ohje on jo kokeiltu, mutta en saa sitä onnistumaan millään :headwall: Kiitos kaunis ja hyvää juhannusta kaikille!
  9. V

    Jestapa jepulis penskat sipuliks..

    kesä on täällä ja kivaa olis mennä vaikka mihin pienten kanssa! Me asumme Helsingissä ja olemme todella mukavia ainakin omasta mielestämme, vallan ihania ettenkö kehuis. Mie olen 11kk pojan äiti ja seura kelpaa meille ikään katsomatta. Olemme hyvin juttuun tulevia eri ikäisten kanssa. Että, jos...
  10. V

    Annan Libero UP&GO 7-11kg

    laitan tännekin tämän, voin tuoda Helsingin keskustaan. Kyseessä n. puolipaketillista noita housuvaippoja.
  11. V

    Tapanila/pääkaupukiseutu

    Olen 34 vuotias, pienen 3kk pojan äiti. Kaipaisin välillä vaunuttelu ja juttu seuraa, voitaisiin yhdessä ihmetellä mamma maailman ihmeitä. Olisi mukavaa jos sinulla olisi myös pieni vauva tai olet pian saamassa. Jos kaipaat seuraa laita viestiä tulemaan.
  12. V

    Peukkuko ongelma?

    Voinko mitenkään estää 3kk vauvan peukun imuttelut? Tuttia kovin on yritetty tyrkyttää, mutta oma peukku on makoisampi. Annanko rauhassa sitä syödä, onko vaikea vierottaa, onko kokemusta et olis pilannut tulevan purukaluston? Kiitos kaikille viesteistä, annan pojan rauhassa imutella tai...

Yhteistyössä