Hakutulokset

  1. R

    laitetaas sitte vielä kamalin lähiö G

    Kontula, Kivikko....karseita betoni-kivilähiöitä.
  2. R

    Aloitatteko juomaan jo silloin kun lapset hereillä?

    Tavallaan peesaan. Kotoahan se holiin suhtautuminen lähtee. Kyllä lapsen nähden voi ottaa yhden tai kaksi, niin hänkin huomaa että holia voi ottaa ihan kohtuudella. Mutta ryyppäämään en lapsen nähden alkaisi, sen kyllä tekisin salaa.Eikä lapsen edes tarvitse tietää että äiti on dokannut!
  3. R

    Nyt en pysty

    Laita se helvatan juustoköntti sen pitsan päälle ja uuniin.
  4. R

    G: Suomen kamalin kunta/käpykylä??

    Mä meinasin joutua kerran kihniöläisen aboriginaalin hyökkäyksen kohteeksi paikallisessa kirjastossa. Olivat sanoneet mulle väärän koneen, mille olin menossa, ja tää äijä siis oli siinä...kun tiedustelin kohteliaasti että meneekö hänellä vielä kauan niin jumaliste mikä valitus alkoi....
  5. R

    auton pito on kallista!!!

    no tos autos mikä ostettiin on just tehty huolto-700 euroo....joo kallista on mutta ah niin ihanaa silti! Päästään ystävien luo vartissa sen sijaan että ootettais ekaa bussia, sit tokaa.....hups, tunti meni matkassa.....
  6. R

    Aloitatteko juomaan jo silloin kun lapset hereillä?

    Yhden tai kaks voin ottaa kun ovatten nukkumassa. Juomaan alan sitten kun olen ystäväni kanssa menossa ulos ja ottamassa pohjia hänen luonaan, lapset tietty himassa isänsä kanssa. Himassa ei dokata!!!!
  7. R

    te keillä ykkösbonuskortti???

    JAssåå! Nyt ummarran.
  8. R

    te keillä ykkösbonuskortti???

    Eeeeei voi saada...nesteeltähän saa plussaa...ei voi saada kahta etua.... :o
  9. R

    kaunis???

    Noh noh, apassi, suvaitse nyt toisten ihmisten reaktiot!
  10. R

    tapatui tänään Rossossa..

    Kai edes majoneesia otti ranujen kaa????
  11. R

    YMMÄLLÄÄN!

    Tai sitten et ole uskaltanut ottaa omaa paikkaasi ryhmässä. Oletko arka, ujo tms....ikävää mutta tiedän erään tapauksen missä lto:lle ei puhuttu kun hän oli just sellainen hissunössy joka ei "vieläkään tunne lapsia niin hyvin..." vaikka oli ollut talossa 6kk....
  12. R

    tapatui tänään Rossossa..

    Alkuruuaks ranskalaiset?????
  13. R

    Kehtaatteko ostaa esim. Pirkka tuotteita?

    Kuka? Minäkö?
  14. R

    Kehtaatteko ostaa esim. Pirkka tuotteita?

    en ole tyytyväinen pirkka-tuotteisiin, joten en enää osta niitä. Rainbowia ja Dailya ostan.
  15. R

    Meistä suurin osa on huonoja äitejä.

    Joo just kommentoin tuolla vaippaketjussa asiaa....
  16. R

    yli 3-v vaipoissa

    Tässä se nyt on se tappelu! Jokainen väittää aina että on aivan sama mitä joku toinen tekee, ja nyt ollaan toistensa kurkuissa kiinni jonkun hemmetin VAIPPAIÄN takia!!!!
  17. R

    Vatkattu suklaapuuro, kuinka valmistaa???

    Niin mä tekisin.
  18. R

    Pähkinä purtavaksi: Jos lapsen täytyy...

    Koska aina ei ole kyse siitä sopeutumisesta. Aikuisilla siis. Yhtälailla kun lapsi sopeutuu hoitoon, aikuinen sopeutuu siihen että on erossa lapsestaan koko päivän.
  19. R

    Naapurit varmaan rakastaa mun lapsia..

    Ai sisällä? No joo, varmaan rakastaakin! =)
  20. R

    Meistä suurin osa on huonoja äitejä.

    Ai nii...nyt kaikki sulassa sovussa kirjoittaa jotta "kaikki me ollaan hyviä äitejä" jnejne...ja kohta on taas hirvee tappelu jossain ketjussa siitä miten väärin joku jonkun mielestä tekee.

Yhteistyössä