Hakutulokset

  1. O

    Muistot - seksiä rakkaudesta

    Poistin
  2. O

    nainen - eroottista fantasiaseuraa?

    poistin
  3. O

    Helvetti ilman seksiä

    poistin
  4. O

    Helma

    Kesäinen, lämmin iltapäivä. Tässä vanhassa hyvin hoidetussa kartanon puutarhassa en ollut aiemmin käynytkään. Kaikkea sitä kesäturisti löytää, kun ajelee maaseudulla ja on valmis poikkeamaan pois pääteiltä. Huomioni oli tosin nyt aivan muussa kuin puutarhan sokkeloisissa käytävissä ja...
  5. O

    Tarinaa..

    poistin
  6. O

    liian vanha...?

    poistin
  7. O

    Mieskuva

    poistin
  8. O

    Miltä tuntuu olla hyvännäköinen?

    Miltä naisesta tuntuu olla hyvännäköinen? Siis kun tietää, että jokainen mies katsoo himoiten. Miehellä ei ehkä ole ihan samaa mahdollisuutta, sillä miehelle visuaaliset ärsykkeet ovat voimakkaita kiihokkeita. Naiselle (tutkimusten mukaan) kiihottavuus löytyy vähemmän suorista arsykkeistä...
  9. O

    Abiturientit mökillä

    Poistin itse tarinan. Vaikka se oli kirjoitettu minä muodossa, ei "minä" ollut minä. Mutta faktan ja fiktion ero menee helposti lukijalla sekaisin. Siksi tahallinen hyvän maun rajojen ylittäminen ei selvästi sovi tänne. Parasta poistaa teksti.
  10. O

    Sini

    En muista, mistä ajatus osallistua koulutukseen oli tullut. Työpaikalla tarjottiin mahdollisuutta lähteä 4 päivän kurssille, jossa keskityttäisiin vuorovaikutustaitoihin ja muuhun jännään. En oikeastaan ollut kiinnostunut aiheesta sinänsä, mutta ajatus lähteä pois totutuista ympyröistä tuntui...

Yhteistyössä