Hakutulokset

  1. M

    Mitäs pidätte nimestä Ellen Amelie? :)

    Kaunis nimi :)
  2. M

    voiko verikammosta koskaan päästä eroon?

    Mulla on veitsikammo ja verikammo, johtuen menneisyyden tapahtumista. En pyörry, mutta hikoilen, tärisen, vapisen ja saatan oksentaa. Inhoan leikata veitsellä ja vielä enemmän jos tulee haava ja verta valuu.
  3. M

    Unelmien mies! Onko teidän mies sellainen?

    On unelmieni mies :heart:
  4. M

    G: Mitä ajattelet seksin aikana?

    Mietin miestäni ja nautin.
  5. M

    Koska viimeksi olet suudellut?

    Aamulla miestäni kun lähti töihin.
  6. M

    G: Oletko naimisissa/sinkku/ avoliitossa ??

    Naimisissa
  7. M

    Oletko miehesi mielestä maailman kaunein ja haluttavin nainen?

    Mieheni muistuttaa joka päivä miten olen maailman kaunein ja haluttavin nainen maan päällä ja se tuntuu hyvältä. :heart: Samoin ajattelen miehestäni, olen ihan myyty.
  8. M

    Onko kumppanisi elämäsi suurin rakkaus ja se ainoa oikea, vai oletko joutunut tyytymään ns. vähempään?

    On elämäni suuri rakkaus ja rakkaus vaan vahvistuu päivä päivältä. Just sain viestin mistä tuli kyyneleet silmiin, niin onnellinen olen upeasta miehestäni.:heart: Mies tuli mun elämään ja vei mut mukanaan, enkä ole katunut päivääkään. Edellinen suhteeni oli traumaattinen ja jäi syvät arvet...
  9. M

    Mitä sinulle kuuluu?

    Istun koneella, pikkumies tuijottelee telkasta elokuvaa, yksinäistä on.
  10. M

    kuinka nopeasti etenitte suhteessa? yhteenmuutto? häät? lapset? oliko ylllätys raskaus?

    09/2010 tavattiin 02/2011 muutto yhteen 04/2011 naimisiin 07/2011 syntyi vauva (yllätys, mutta toivottu lapsi) Nyt eletään kohta kolmatta vuotta onnellisesti.
  11. M

    Kuinka monella puolison nimi tatuoituna?

    Mä olen ottamassa mieheni nimen tatuoituna nahkaani, ja olen kuullut paljon negatiivista siitä jos eroatte tai toinen kuolee. No oma on asiani.
  12. M

    G: Mitä löytyy naisten käsilaukuista?

    Kotiavaimet, lompakko, kuitteja, kauppalappuja, nessupaketti, huulirasva, kuulakärkikynä, 3 kärrypolettia, tytön korvakorut, vanha nenäliina, kahden lapsen neuvolakortit, tikkarin tikku, vesipullon korkki, proteiinipatukka, side.
  13. M

    G:Monellekko miehelle sinulla on lapsia?

    kahdelle miehelle
  14. M

    Mitä olet syönyt tänään?

    3 kuppia kahvia, puolikas pussi nuudelia.
  15. M

    Mitä vaippoja käytät lapsellasi?

    Pampers on käytössä ollut kaikilla lapsilla, muita kokeiltu mut aiheuttivat vaan ihottumaa.
  16. M

    miten vakavaa seurustelunne on ollut puolen vuoden jälkeen?

    Asuttiin yhdessä, vauva oli tulossa ja naimisiin menossa.
  17. M

    Maistuisiko?

    Ei maistuisi, ei ole hyvää.
  18. M

    Etsitään äitikaveria itä-vantaa

    31v. äiti etsii itselleen ja lapsille 3v.6kk ja 1v.10kk seuraa puistoihin tai kahville, arkea piristämään. Laittele viestiä
  19. M

    Mitä keittiön pienkoneita teillä on? Mitkä kovassa käytössä ja mitkä kaapin pohjalla pölyttymässä?

    Käytössä on kahvinkeitin, teepannu, vatkain. Turhakkeita sitten onkin enemmän, lihamylly (pystyy myös tehdä makkaraa ja kebabia), tätä niin paljon halusin ja lupasin käyttää, on käyttämätön. 50e maksoin. Vohvelirauta, leipäkone, pöytägrilli, voileipägrilli, sodastream, tässä nyt mitä muistan.

Yhteistyössä