Hakutulokset

  1. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meille syntyi 2.2.13 klo 21.56 tyttö mitoilla 3038g, 49cm ja py 34cm. RV oli 42+1. Yli mentiin lasketusta ajasta reippaasti, mikä olikin vain hyvä asia, koska tyttö olikin noin pieni kaikesta huolimatta. Päästiin kotiin keskiviikkona 6. päivä Täällä voidaan hyvin, tyttö on perusrauhallinen...
  2. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Yliaikaisuuskontrollissa käyty, kaikki ok. Kohdunsuulla jo jotakin tapahtunut, mutta ei vielä kypsä, vaikka mua kyllä supistelee välillä napakastikin. Lauantaina (rv 42+1) sitten mennään käynnistyksen aloitteluun, jos ei ole syntynyt vielä siihen mennessä. Ja Cytotecit suun kautta on...
  3. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    41+0, poks vaan ja voi jee :D. Mulle kans yks synnytys tänne kiitos ;). Oon ollut jo jostain rv 38+ viikoilta sellanen olo, että kyllä tää ei LA:han asti mahassa ole, kun on supistanut ja vaikka mitä, mutta niin vaan ollaan reippaasti yli LA:n. Tänään on ollut mun rentoilupäivä, en ole...
  4. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Täällä ollut viimeinen neuvolakerta, ja tehtiin yliaikaisuuslähete nyt sitten. Ensi viikolla sitten käyntiä sairaalaan, jos ei ole sitä ennen syntynyt. Oon alkanut henkisesti valmistautumaan käynnistykseen... Mulla nyt kaksi hyvin nukuttua yötä, yhtään ei ole yöllä supistellut. Päivisin...
  5. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Fb-rymästä: Olikos se pipituuna joka sanoi, että voisi perustaa meille uuden fb-ryhmän? Mä oon aika surkea, mitä tulee tietokoneisiin, joten jättäisin homman mielelläni jollekin paremmin osaavalle :)! menikös se niin kuitenkin, että täällä kaksplussassa laitettiin yksityisviestillä yhteystiedot...
  6. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Pipituuna Tuo on just oikea meininki, ettei heti päästä kaikkia vieraita kyläilemään, kyllä kaikki ehtii tulla vauvaa katsomaan aikanaan. Haluan kans olla ainakin ekan päivän vauvan kanssa rauhassa vaan, ilman ylimääräistä jengiä. Odotan esikoista ja vauva on ensimmäinen lapsenlapsi mun ja...
  7. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    No niin, se on nyt sitten 40+0. Ja olo aivan normaali. Ei sitten mitään! *mutinaa*. Mun on pitänyt kysyä yhtä juttua niiltä, jotka on myös Facebookissa tammikuun odotusryhmässä. En halunnut raskausaikana kirjoitella omalla naamalla, kun mulla on vähän sellainen työ, että jotenkin tuntui...
  8. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenta! Mulla oli eilen neuvola. Vauvan pää kiinnittynyt, ei enää heilunut juuri yhtään! Lupaavaa, mutta katotaan vaan, niin nään rv 42 viikonkin vielä... Toissayönä oli taas ala-vatsa ja selkäkipua, sitä menkkamaista jomotusta. Ja taas aamulla vatsa tyhjeni vaihdilla. Päivällä sitten...
  9. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huhhuh, täällä vatsa aivan sekaisin. Olo on välillä, että onks tää nyt jotain mahatautia, mutta menee jotenkin paha olo aalloittain, ja ei ole tarvinnut oksentaa. Anteeks tällainen ällöttävä purkaus. Jos tää nyt olis sitä "kehon omaa tyhjennystä" ennen synnytystä. Suppareita tulee välillä, mutta...
  10. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Moi mammat! Voi kun pian nyt saisitte vauvat syliin Pinsuli ja HeiHäMä! Tsempit tosissaan teille. Huomenna poksuu rv 39+0. Odotan synnytystä ensikertalaisena mielenkiinnolla. Menkkajomotusta on täälläkin ollut etenkin tänään, mutta ilmeisesti tämä voi jatkua vaikka kuinka paljon, eikä...
  11. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Moi! Päivittelen lyhyesti, kun nämä mun puutuvat kädet ei anna mun olla kauaa koneella. Hiljaista on tosiaan, onko kaikki niin väsyneitä, ettei jaksa kirjoitella :)? Mua on välillä supistellut eilen ja tänään, sellaista vihlovaa kipua tuntunut alapäässä supistuksen aikana. Mutta enpä usko...
  12. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenta täältä aamupuuron ääreltä Ekaksi onnea hurjasti vauvoista, ihanaa :heart:. Vihdoin se tammikuu tuli, en ole ennen odottanutkaan tammikuuta, koska se on aina ollu mun mielestä masentava kuukausi noin ylipäätään. Nyt se ei kyllä masenna yhtään, vaikka on tosi harmaata ja sataa...
  13. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea Rasavilli-77 :heart:! Jaksamista koko perheelle. Piipu85 : Kurjaa tuommoinen pelottelu. Painoarviot ovat aina niitä arvioita, ei ne välttämättä pidä paikkaansa. Yritä olla huolestumatta liikaa. Mun naamaan on tullut jotain inhottavaa ihottumaa!!!! Koko naama on niin kuin olisin...
  14. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Heippa vaan! Sairaslomalla ollaan oltu nyt viikko, supistelee välillä kipeästikin ja varsinkin automatkat on tosi petollisia. Työmatkaa n. 50 km suuntaan, joten ei oikein naurattanut, kun tuntui ettei pääse työmaalle yhtäkyytiä supisteluiden vuoksi. Plus liitoskivut siihen päälle niin avot...
  15. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Ekaksi Possumunkille sylin täydeltä onnea pienestä pojasta :flower:. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin siellä. SofianSohvalle jaksamista asunnon etsintään, se on aina aika rankkaa puuhaa. Rasavilli-77 voi kuinka kiva uutinen, että kaikki ok. Hienosti pojat kasvaa. No mitäs tänne...
  16. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Hei! Lunieelle tsemppiä. Jos yhtään sua lohduttaa, niin meillä myös vauva pienikokoinen, vimeksi ultrassa (n rv 26) kasvoi nippanappa alakäyrillä, mutta katsottiin kuitenkin normaaliksi. Kasvukontrolli on rv 34. Sf-mitta mulla on kylläkin mennyt keskikäyrällä. Oon jo vähän muretinut sitäkin...
  17. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Hei! Pikakysymys: Onko kukaan saanu jo uutta 2012-2013 äitiyspakkausta? Kelan paperit tässä edessä ja pitäisi laittaa pikapuolin menemään. Joku kyseli raskauskiloista , ja mulle tullut tähän mennessä 8,5kg. Oma henkinen painoraja mulla on 15 kg ;D. Mutta katsotaan paukkuuko tuo 15 kg...
  18. M

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Hei! En ole pitkään aikaan kirjoittanut, koska meillä oli rakenneultran jälkeen kova huoli vauvasta, ja jotenkin en vaan pystynyt tulla tänne lukemaan "onnellisia" odotusjuttuja, ymmärrätte varmaan. Nyt siis kuitenkin kaikki on hyvin ja vauvalla kaikki ok. Meillä kävi niin, että...
  19. M

    Mikä pinnasänky sivuvaunuksi, Brio two vai Ikean Sundvik?

    Hei! =) Pinnasängyn hankinta olisi edessä, ja haluattaisiin tehdä pinnasängystä sivuvaunu sängyn viereen. Ollaan katseltu joko Brion two- sänkyä BRIO.NET - Pinnasänky Two tai Ikean Sundvik pinnistä SUNDVIK Pinnasänky - IKEA. Onko kokemuksia kyseisistä sängyistä sivuvaununa? Ikean Sundvik...
  20. M

    Listeria hysteriaa...

    Ei ole syytä huoleen. Ihan voit olla rauhassa vaan.

Yhteistyössä