Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mie joudun melko varmasti palaamaan tänne.... Kävin tänään verillä kun testit ei vahvistu, ja arvo olikin vain 21,8... Neuvolan ohjeen mukaan odotellaan nyt viikko, sitten uus r-testi ja se on todennäköisesti negatiivinen sitten, koska arvo tosi matala.... jos se jostain kumman syystä onkin...
  2. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kiitos ihanat:p Km todettiin kesökuussa, oli tosin mennyt Jo toukokuulla kesken @tylleröinen_21
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Täällä plussataan, mutta en vaan osaa laittaa sitä kuvaa:oops: Muoks, latasin aijaahan https://aijaa.com/nUWa3r :p
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mun testi haamuilee, enkä osaa liittää kuvaa tähän:eek:
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Momon varoivaiset onnittelut täältäkin, ja voimia ja halaus täältäkin. :love: Täällä kp 26/28 ja dpo 12. Testit haamuili muutaman päivän, mutta tänä aamuna kaikki oli ihan blancoja. Ei tule vauvaa meille ei... :(
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Plussaonnea kaikille plussanneille :love::love::love: @Keijukuningatar oletko käynyt gynellä puhumassa noista pitkistä kierrosta? Oliko inofolicista sulle apua? Itselle oli vastaavasta donafertystä iso apu.... Omaa napaa sen verran, että olettettu ovis la/su ja nyt keskiviikkona iski...
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @sucrine otin ihan itse käyttöön, kun niitä kaapissa oli. Varmaan osittain sen takia kierto sekaisin, mutta en jaksanut enää odotella . @Pihlaja36 en usko että oireet alkaa ennen plussaa, mutta toisaalta uskon siihen vahvaan aavistukseen mikä monelle tulee tärppikierrossa .
  8. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 flo väittäis että viikkoa myöhemmin ollaan ollaan ekan kerran heiluteltu peittoa. Siihen sattui juhannus, ja mulla muutenkin se kunnon vuoto kesti vain muutaman päivän. @sucrine mulla meni 8 viikkoa kuukautisiin, ja nekin alkoin vasta teroilla. Kiero sit sen jälkeen kunnolla...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Emppuelkku joo, vahvistaa tosiaan ovista ilmeisesti myös. Tunsin nimittäin ensimmäistä kertaa elämässäni oviskipuja viime kierrossa. Kävin gynellä sitten viikkoa myöhemmin ja samassa kohdassa möllötteli komea keltarauhanen. @Jonnaee pahoitteluni ja tervetuloa mukaan :love: @mira.flower oma...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mie täältä taustalta huutelen, olen päivittäin melkein käynyt lukemassa juttuja, mutta kännykällä vastaaminen on jotenkin niin työlästä aina... siksipä kaivoin oikein koneen esiin...:) Lämpimät onnittelut plussanneille ja tarrasukkia mukaan. En halua nähdä ketään takaisin täällä :love...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Jee, ihanaa kuulla @joojoo1 että kaikki on niinkuin pitääkin :) Itsellä oli se gyne tänään, kaikki kuulemma on niinkuin pitääkin, mojova keltarauhashormonin siellä vähän aristelee, hiiva vaan pitää hoitaa pois (söin jo kerran siihen lääkkeen, nyt sain 10 pvä kuurin). Odottelen nyt vaan...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kiitos @kosmo ja @Marlen tsempeistä:love: @Keijukuningatar hali sinne! Josko se mies muuttaisi vielä mieltään kun aikaa kuluu vähän. @Ninnu118 tähän kiertoon :love: @RUSKA82 oon kyllä samaa mieltä tosta miesten ihmeellisestä. Välillä tuntuu et puhetaito häviää kokonaan:ninja: Joko @kosmo on...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Täältä tsempit kaikille jotka joutuu syystä tai toisesta odottelemaan varmuutta asioihin, tunne on varmasti raastava :( Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:unsure: Omaa napaa sitten välillä... KP 13 menossa ja ihan järkyttävä ahdistus päällä koko vauva-asian suhteen .Ensi viikolle olisi...
  14. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Paljon onnea @mira.flower ja @joojoo1 plussasta @kosmo itse tilaan yo apteekista, en ole tavan apteekista löytänyt . Itsellä meni viikonloppu polttareissa (ei omissa) ja oli kyllä kaivattu tuulahdus tähän arkeen. Kerrankin jäi vauvajutut taka-alalle .
  15. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @kosmo ja @Keijukuningatar, oletteko kokeilleet myo-inositolia? Tosi monella auttanut pitkiin kiertoihin, itsellä nyt kokeilussa. Edelliseen kiertoon sain oviksen tikuttettua kp 17, mikä on todella todella aikaisin mun kiertohistorialla. Suosityelen kokeilemaan (donaferty tai inofolic valmiste)
  16. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mie oon kokenut pc:n ovistestit hyviksi, antaa minusta selkeän tuloksen . Ja kaikille teille joilla hormonit heittää häränpyllyä, isot tsempit! Itsellä oli ihan sama homma, kuukautisia odotti kuin kuuta nousevaa, ja se vaan kesti ja kesti. Eikä näköjään vieläkään olla ihan "normaalissa".
  17. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mie voisin tulla kanssa mukaan :) Eli Salty, 27, kkm rv 11 6/18, ya 12/2018 .yk 2 km jälkeen . Ja omasta taustasta sen verran että kotoa löytyy 6-vuotias ja nyt yritetöön ensimmäistä yhteistä miehen kanssa .Mulla on pco-tyyppiset munasarjat mitkä aiheuttaa epäsäännöllisyyttä kiertoihin...
  18. S

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Hei, minut voi poistaa listalta. Olin fb-ryhmissä aktiivisempi, ja tänne asia onkin jäänyt päivittämättä, eli sain keskenmenon muutama viikko sitten. Nyt onneksi jo suht hyvällä mallilla asiat,ja toiveena onkin jos syksyllä taas tärppäisi viimeistään. <3
  19. S

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Hei! Mie täällä siirryn suosiolla tammikuisiin. Plussasin jo 20.4 ja menkoist laskettuna laskettu olisi ollut 23.12. Käytiin kuitenkin ar-ultrassa ja laskettu siirtyi 4.1 :) mulla on pitkä kierto ja ovis on selvästi ollut myöhään. Liittyisin mielelläni mukaan fb-ryhmään! Salty/4.1/27/toinen/hyks
  20. S

    Joulukuiset 2018

    Laittelin viestiä mammaksii! Mä voisin hieman lisää kertoa tästä miedän tarinasta. Aloitettiin siis yrittäminen joulukuussa 2017 ja tulin yllätäen näinkin nopeasti raskaaksi, vaikka minä hätähousuna ehdinkin jo tuskastua. Tuleva lapsi on minulle toinen ja nykyisen miehen kanssa ensimmäinen...

Yhteistyössä