Hakutulokset

  1. W

    Mä pistän aloituksen vuorostani, vieraat lapsiperheet ja koirani.

    Meillä toisin päin.. ihmiset kääntyy kun näkevät meidän koiran. Koira juoksee ihmisiä vastaan ja menee moikkaamaan niin ihmiset järkyttyy :D Ihan ymmärrettävää koiran koon takia, kyseessä irlanninsusikoira. Mutta ei se mene niin, että pieni koira -kiltti, iso -paha. Seuraavalla kerralla...
  2. W

    MPR! Oletteko rokottaneet??

    Ensimmäisen lapsen olen, toista en. Siirretään se myöhemmäksi, aiotaan rokotuttaa noin 10v. Kuitenkin ennen 12v.
  3. W

    Ehdotuksia polttariohjelmaan !Kiitos

    chrissy: vaasa-seinäjoki
  4. W

    Ehdotuksia polttariohjelmaan !Kiitos

    Jospa oikein jaksaisin kirjautua sisälle, ap siis tässä :) meillä tosiaan morsian extreme henkinen! Kaikki käy kunhan ei ole noloa asua päällä (muumi tms). Mukavaa päivää ollaan järjestämässä kavereiden kanssa, ei paikasta toiseen kellon kanssa menemistä. Mutta tuohon aikatauluun mahtuisi vielä...
  5. W

    Yhtään yrittäjää paikalla?

    nettikauppa, putiikit, kotikutsut.. laitan jybis sulle yv:tä ja kerron lisää :)
  6. W

    Yhtään yrittäjää paikalla?

    Millä alalla olet yrittäjänä?erotiikkaväline / seksineuvonta Kauanko olet ollut? reilun vuoden Montako tuntia päivästä yrityksesi syö? sanotaan että tarpeeksi! olen sivutoiminen yrittäjä.Yrittäjällä on huono omatunto kun on kiinni yrityksessä etkä lasten kanssa, kun olet lasten kanssa niin on...
  7. W

    kotimyyjiä/yrityksiä

    Erotiikkavälineet ja alusvaatteet. LoveTeasers
  8. W

    Mä oon ollu viikon polttamatta!

    Hieno juttu Onnikeiju!! :flower:
  9. W

    Ketju jälleenmyyjille!

    Teen erotiikkaväline kotikutsuja koko pohjanmaan alueella. Polttareihin, synttäreille, tyttöjen iltaan jne. Hienostuneet ja mukavat esittelyt, jossa "jääkin sulaa" .. :) Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää! Niina-Maria 046-6897328 niina.maria@hotmail.com
  10. W

    Koirakuume iskee taas...

    Lanfear: Mitä rotua sulla on? Itse pohdin irliksen ja tanskandoggin väliltä, mies ehdottomasti toisen irliksen kannalla.
  11. W

    Koirakuume iskee taas...

    Huonosti tällä hetkellä irliksen pentuja saatavilla. Toivottavasti meidän auton mahtuun, vai tuleekohan auton vaihtokin :D :D
  12. W

    Koirakuume iskee taas...

    Toinen irlanninsusikoira haaveissa :heart: Jospa Jospa.. :)
  13. W

    Jos hankkisit nyt koiran millaisen ?

    kyllä se olisi saman rotuinen kuin tuo meidän nuorempi koira, eli irlanninsusikoira :heart:
  14. W

    G:Mitä teet työksesi?

    yrittäjä erotiikkamyyjä.
  15. W

    GALLERIA PINOTUS!!!!!!!!!!!!!!!

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=mec
  16. W

    Onko täälä ketään opiskelevia äitejä? misä opiskelet?

    aloitan ensi viikolla seksuaalikasvattajaksi opiskelemaan :)
  17. W

    uros koiralle nimi? ehdotuksia otetaan vastaan!

    huomenna taloon muuttaa irlanninsusikoiran urospentu. talossa asustaa jo Demi berni narttu, ja puput Lilli & Bamse. nyt olisin halunnut tuon bamsen koiralle nimeksi...pupu ehti viedä sen :D vahvimpina tällä hetkellä max ja zero. itse pidän nimestä bono, mutta mies ei kelpuuta.
  18. W

    meille on varattu pentu :)

    omakotitalo, olisko 140neliötä.. ja iso piha. maalla asutaan.
  19. W

    meille on varattu pentu :)

    polgara, minkä rotuinen teille on tulossa?

Yhteistyössä