Hakutulokset

  1. D

    Onko lapsesi ollut leikkauksessa?

    Mun esikoinen oli leikkauksessa, hänellä oli gastroskiisi (=vatsahalkio), muutaman tunnin ikäisenä leikattiin, hyvin meni vaikka oli niin pikkuruinen typy.. Sairaalassa oli 2 kk, mut sehän johtui siis keskosuudesta.
  2. D

    lapsimäärä asiaa

    Esikoinen 1v 5kk ja pikkutypykät kohta 4 kk.
  3. D

    kaksoset ja yhteinen istukka!

    Yhteinen istukka ja omat sikiöpussit oli mun neideillä. Syntyivät rv 32+1, Veera painoi 1840 ja Amanda 1870.
  4. D

    VS: Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

    Neidit Veera Aleksandra ja Amanda Charlotta [sekä isosisko Jasmin Katharina].
  5. D

    Jos poltat nii kuinka paljo?

    poltanhan minä.. ennen ku tyttö syntyi, poltin jonku askin päivässä, raskauden aikana suurinpiirtein 5/pv ja nyt samaa tahtii ku olen taas raskaana.
  6. D

    Miten pettäjät jääneet kiinni?

    mies lähti kaverinsa luo ryyppäämään ja mä jäin tytön kanssa kotiin. alkuilta suju vissiin ihan hyvin, menin nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen soittoon.. hyvä ystävä soitti sieltä ryyppypaikasta ja sano että mun ukko touhuu siellä yhden kaverin kanssa.. sain kolmelta aamuyöllä lapsenvahdin...
  7. D

    irc-galleria pinoa

    rv 29+2, istukan repeämisen takia. 2 kk oli sairaalassa, ja nyt on kyllä niin pippurinen pikkuneiti :) tänään tasan 10 kk ja kokoa nyt jo 68 cm ja 6,5 kiloa. ja syntyessään oli sen 1000 grammaa ja 39 cm.
  8. D

    Pikku-Kakkosta..

    meillä on aiheesta ollu puhetta kyllä, mutta kyllä me jonkun aikaa vielä odotellaan ennen ku kakkosta aletaan yrittämään.. mies armeijassa, niin ehkäpä sitten kotiutumisen paikkeilla. ja meillä esikoinen 10kk.
  9. D

    irc-galleria pinoa

    \ taistelijahan meidän neiti on, maasta se pienikin ponnistaa =)
  10. D

    miten olette selvinneet armeija-ajan?

    Hyvinhän tässä ainakin nää ensimmäiset 3 viikkoa on menny, ensimmäisen v-lopun oli kiinni ja nyt sit ollu parit lomat jo. Hyvin ollaan tytön kanssa pärjätty kahdestaan, ja tuntuu melkeinpä siltä että suhde vahvistuu tässä vaan päivä päivältä. :)
  11. D

    irc-galleria pinoa

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=diarrhea
  12. D

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    Heh, kukas se nyt veti herneen nenäänsä =)
  13. D

    Kuinka usein peppuseksiä?

    Ehkä kerran kuussa - kahdessa, vaihtelee..
  14. D

    Miestä odotellaan kotiin...

    Meillä kans tuppaa välillä käymään noin, että mies lupaa tulla yöllä kotiin, mutta joskus aamupäivällä hän sitten tulee.. Eikä tietenkään muista ilmoittaa, kun täytyy olla niin kännissä että unohtaa perheensä. Mies on pettäny minuakin yhdellä ryyppyreissullaan tän vuoden alussa, sillon oli...
  15. D

    Oletteko vielä yhdessä?

    Yhdessä ollaan, ollaan oltu vajaa 2 vuotta ja tyttö 9 kuukautta.
  16. D

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    15 olin muistaakseni.
  17. D

    Välilihan repeämän hoito

    Mulla leikattiin väliliha, laitettiin 4 tikkiä. Käskivät suihkutella muutaman viikon jokaisen vessakäynnin yhteydessä. Parissa viikossa tikit oli sulanu eikä tulehduksia tullu.
  18. D

    Apgarin pisteet?

    Meillä tyttö sai 8 pistettä, väristä ja jäntevyydestä tais lähtee pisteitä.. Tosin keskoselle se oli kuulemma hyvin. Huutamisen kanssa ei tän tytön kohdalla ainakaan ollu ongelmia =)
  19. D

    Synnytysten kestot pinoon

    Esikoinen 1h 50 min
  20. D

    Kulut yms.

    Tuttu aihe, tätä on saanu muutamaan kertaan selittää että miten meillä voi olla iso omakotitalo ja uudet kalusteet ja muuta =) Noh, mies siis 20, minä 18 ja tyttömme vajaan vuoden. Mies osti reilu vuosi sitten omakotitalon, otti pankkilainaa.. Osamaksulla ollaan ostettu sohvat, telkkarit ja...

Yhteistyössä