Hakutulokset

  1. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    ihmees! kuka osaa.. :D sellasen joka ei näy muille?
  2. I

    2-3 kk vuorokausirytmit!

    Meillä ei oiekin rytmiä ole kauheesti ainakaan päikkäreiden suhteen! Mutta jotenkin näin menee päivät: heräily 8-9 aikaan aamulla päikkärit 9-12 välillä (1-2h) hereillä oloa+nukkumista 12-20 nukkumaan 19-21 välillä nukkumista n.19-8, 3-5 syötöllä poika on 2kk ja tissimaidolla...
  3. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    onkos teistä joku saanu face-kutsun? Luulen ettei täällä oikein käy enää niitä ketkä sen voisivat lähettää?
  4. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Kukkuu! Ajattelin tänne siirtymistä tuolta kuumeilijoista ja sen jälkeen odottajista :) Mutta ilmeisesti juttelette vain facessa? pääseköhän mukaan? :) intoilija ja pikkunen 4vk 2pvä
  5. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Moikka kaikille! Mitäs kuuluu itse kullekkin? Tänne hyvää, pikkuhiljaa alkaa osata jotakin vauvan kanssa, eikä ole niin paniikissa kaikesta :D Onse vaan niin ihana että huhhuh <3 Pakko tulla tänne kertomaan, jos jotakuta kiinnostaa, sillä mua autto tosi paljon raskauden jälkeen tää...
  6. I

    Belly Bandit -tukivyö ennen ja jälkeen synnytyksen

    Moi! Mä suosittelen EHDOTTOMASTI! Itelllä painoa tuli 33kg raskauden aikana, ja sektion jälkeen roikkui inhottava pussukka haavan päällä. Viikko leikkauksesta pystyin laittamaan banditin päälle, ja mikä helpotus! Se tukee aivan mahtavasti vatsaa ja selkää, ja pystyin liikkumaan, nousemaan ja...
  7. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnea tosiaan munkin puolesta Neitipippuri ja Anncherie! :heart: Mä sain vihdoin pienen hetken tull koneelle, ukkeli ja pikkuinen nukkuu :) eli synnytyskertomukseen.. toivon etten sitten pelästytä tällä ketään, sillä kokemukseni oli aika kamala, enkä sitä nyt ala tässä kaunistelemaan...
  8. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Moikka! Pikainen ilmoitus: meille syntyi 8.12 klo 12.56 aivan täydellinen 10 pisteen poika, 4130g ja 54 cm. Synnytys oli pitkä ja vaikea, siitä lisää myöhemmin! Rakkaus poikaa kohtaa on niin suuri että itken kokoajan onnesta.. ja hormoneista :D iloa kaikkien päiviin, palataan! Intoilija
  9. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Täällä maataan osastolla, tultiin siis jo ti-aamuna ku soitti et arvot noussu. Eilen laitettiin ballonki ja supisteli 12h 5min välein. Loppu illal ja sen jälkeen EI MITÄÄN. Jatkettu tänään lääkkeillä, ei tulosta. Oon ehkä 1cm auki. Huomen koittaa puhkoa kalvot. Vituttaa, pelottaa..aargh!
  10. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tervetuloa uusille:wave: Wanda, voi kökkö niitä arpia :( toiv ei tulis enempää! Ootko rasvannu/öljynny? Tosin monet sanoo ettei siitä mitään hyötyä ole, tulee jos on tullakseen ne arvet.. Mä pelkäsin niitä kans ihan kauheesti (joooo, olen vähän pinnallinen välillä....), ja olin ihan romuna...
  11. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Oho, nyt onki ollu tooosi hiljasta! pakko nostella meitä vähän ylös täältä suosta :D Mitäs kaikille kuuluu? Mulla maha kasvaa, ja on nyt niin iso että varmaan tippuu kohta :laugh: Muuten arki rullaa tasasen tavallisesti pyykätessä, tiskaillessa, sauvakävellessä ja neuvolassa sekä...
  12. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Kiitos kaikille tsempeistä! Tuna kiitos tarinasta! Tatja Mullakin alko tossa vaiheessa tuntua epämääräisiä hipasuja, mutta selkeesti tunsin liikkeet vasta n rv 22-23. Johtuen siitä että mulla on istukka edessä. Kodehulle voimia pahoinvointiin, se on kyllä ärsyttävää! Vissyliini joo siis...
  13. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    huhhuh mikä vuorokausi.. Eli mulla todettiin raskaushepatoosi eilen :( kättäriltä sanottiin että heti pitää lähteä sinne, että ehkä käynnistetään. Apua mikä paniikki tuli! Mies lähti duunista ja himassa pakkailtiin sairaalalaukkua (en tiedä yhtään mitä pakattiin :D ), ja matkaan. Kättärillä...
  14. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Kiitos Sanz kun tulit kertomaan tarinasi! En millään tahdo ymmärtää että nyt voisi käydä niin että käynnistys tehtäisiin.. se olisi kyllä aika hurjaa! Niinku itsekin sanoit niin ei siihen ihan vielä näillä viikoilla ole varautunut (hyvä kun oon vieläkään tajunnut olevani raskaana). Ja se asian...
  15. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Ronjaliina ja Tuna Onnea!!!!!!! :heart: :flower: Innolla odottelen kertomuksia... :) SL Pahoittelut sokereista.. :( Mullakin kerran neuvolassa nous, mutta olin kyllä syöny karkkia. Seuraavana päivänä oli normaalit. Toiv sullakin ois ollu joku hetkellinen juttu vaan... Mulla on nää...
  16. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnea tikimi ja kodehu ultrista! Ronjaliinallakin jännät paikat..tsemppiä! Kysymys raskausarvista: Onko teille tullu ja jos on niin mihin ja etenkin: milloin? Mun rinnat meni tossa n. kuukaus sit pilalle ja tuli täyteen arpia.. buu :( Oon aina tykänny mun tisseistä kun ne ei o roikkunu...
  17. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Hei JEEEEEEEEEEEEEEEE muutaman tunnin päästä alkaa vika duunivuoro!! Aivan mahtavaa, en voi uskoa tätä todeksi! Ei duunia vuoteen/vuosiin! WUHUUUU!
  18. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Ronjaliina tsemppiä näihin päiviin.. jokohan olet laitoksella..? hui! Tikimi Mulla ainakin ollu kautta raskauden jos jonkin näköistä kipua, vihlasuja, jomotuksia, repäsyjä, supistuksia.. mutta jos kipu on kovaa ja huolettaa, niin aina voi soittaa neuvolaan, tai päivystyksiin :) ON: Eilen...
  19. I

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tervetuloa uusille! SL oiskohan nuo sitten niitä liitoskipuja? Mulla kans pari viikkoa sit vihlas, ihan ku häpyluu ois haljennu keskeltä. Sen jälkeen sattunut alapäähän 24/7 mutta jos ei auo haarojaan ( :D ) niin pystyy elämään sen kivun kanssa. Hiuksiä en ole värjänny raskauden aikana...
  20. I

    Mistä lasinen tuttipullo luonnonkumisella tutilla?

    Otsikossahan se kysymys oikeastaan olikin! Olen löytänyt kasan lasisia tuttipulloja netistä, ja erikseen luonnonkumisia tutteja, mutta lasista tuttipulloa missä olisi se tuttiosa luonnonkumia, niin ei ole löytynyt... onko joku ollut mua ovelmapi ja löytänyt? Olen superkiitollinen jos joku...

Yhteistyössä