Hakutulokset

  1. E

    Rfsu testin tehneet!!

    Koska luin pölönä nettiä pitkin päivää ja siellä oli jos jonkinlaisia kertomuksia et miehenkin virtsasta tuli positiivinen tulos noilla testeillä, ni en tiennyt voiko noihin luottaa ja ajattelin kysyä täältä onko jollain kokemuksia noista. Mut ilmeisesti voi luottaa :)
  2. E

    Rfsu testin tehneet!!

    Joo, siis päivälleen en muista milloin loppui, kun ei oo kalenteria tässä mut joskus alkukuusta loppui, ja arvelisin, et tossa 20.pvän tienoilla ois hedelmöittyminen tapahtunut..
  3. E

    Rfsu testin tehneet!!

    Kiitos!! :)
  4. E

    Rfsu testin tehneet!!

    Kiitos vastauksesta!! Hitsi, mitä enemmän nettiä lukee, sen sekaisemmaksi menee.. Mietin jo et pitääks käydä viäl apteekistakin ostaa joku kallis testi tai käydä terveyskeskuksessa, mut jotenki tuntuu et kyllä noi ihan positiivisia on.. Iso kiitos!! :) :)
  5. E

    Rfsu testin tehneet!!

    Laitan tännekin ton saman aloituksen jospa saisin vastausta.. Eli yks nega pari kuukautta sitten, ja tänään kaksi positiivista noilla halpistesteillä. Piti ostaa kun halvalla sai, ja vasta sitten aloin lukemaan et niillä saa vaikka miehet positiivisia tuloksia :D Tossa on nyt ylhäällä mun...
  6. E

    Rfsu testin tehneet!!

    En tiä onks tää nyt ihan oikee paikka, mut laitan kuitenkin.. Ostin hölmönä marketista noi testit ku halvalla kerran sai, ja mitä enemmän luen nettiä, sen vähemmän luotan niihin.. Eli te jotka ootte Rfsu testejä tehneet, onko teillä tullut jotain hämypositiivisia vai voiko noihin luottaa? Joku...
  7. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Toi kahville pyytäminen tuntuu kyllä aika kaukaiselta näin kiukkuisessa mielentilassa, mut oon totakin miettinyt et koittaisin sen kanssa ihan asiallisesti jutella. Pahaa vaan pelkään että se menee huutamiseksi puolin ja toisin. Naapurikin kävi siellä kerran keskustelemassa (sama näkökanta mun...
  8. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Juuri tuota mä meinasin..
  9. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Mä en vaan halua antaa sille valtaa et hän sais päättää kuka täällä kävelee missäkin, kun ei kuitenkaan omista tätä paikkaa. Oon liian itsekäs :D Siitähän se nauttisi jos annettais periksi! Toisaalta mietin, kun aikomus ois laittaa kämppä keväällä myyntiin et mitä jos vaan kestäis sen aikaa...
  10. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Kiitos vinkistä! Sen entiseltä naapuriltakin ymmärsin et yksittäinen ihminen ei voi asioita päättää vaan tuo hallitus. En vaan tiedä kuka siihen kuuluu mutta jos muiden äitien kanssa juttelisin niin eiköhän tuo pikaiseen selviä.. :)
  11. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Sitä mä oon tässä miettinyt.. :( Lähestymiskieltojuttujakin luin, mut en sit tiedä saaks tollaselle sellaista. Ja miten tää homma jatkuu jos teen sen rikosilmoituksen. Ajattelin soittaa poliisille kun se aukeaa ja kysyä neuvoa. Entiseltä naapurilta sain sellaisen neuvon et pitäis vaatia...
  12. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Juu, kaks vai kolme kertaa olen ovella käynyt. Eka kerralla lapset oli tehneet jarrutusjälkiä pihalle pyörällä ja hän oli kuulemma 7 kertaa ne joutunut haravoimaan, sen jälkeen uhannut selkäsaunalla kun eivät tottele. Pistin lapset pyytää anteeksi, hän pyysi anteeksi vasta seuraavana päivänä...
  13. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Koitan saada asian suht lyhyesti.. Asutaan rivarissa, jossa 2+2 taloa. Välissä yhteinen piha-alue, jossa nurmikkoa, keinut ja hiekkalaatikko. Pihassa asunut aika vähän lapsia, ja nyt kun tähän on lapsia muuttanut, yksi eläkeläispariskunta, lapseton, on...
  14. E

    Miten mopon omistajan saa selville??

    Ei löydy siltikään.. :/ No, seuraavaksi poliisille kun tekijät on varmoja..
  15. E

    Miten mopon omistajan saa selville??

    Ei, mä koitin vasta pelkkää rekkaria osoitteeseen 16400. Kiitti vinkistä, kokeilen tota seuraavaksi!!
  16. E

    Miten mopon omistajan saa selville??

    No voi räkä, toivottavasti ees jostain saisi selville ni saatais rikos ratkaistua. Autojen rekkarit oon saanut tost 16400 mut tolla rekkarilla ei tullut mitään tulosta :/
  17. E

    No pk:n tädit, opet ja pph:t - mitäs tuli joululahjoiksi ;)

    En oo mikään noista vaan koulunkäyntiavustaja mut tuli suklaata, itse tehtyjä pipareita, kynttilöitä, ruisleipää, hunajaa ja kaikkea ihanaa ja ennen kaikkea ihania ja lämpimiä joulun toivotuksia!! :)
  18. E

    Miten mopon omistajan saa selville??

    no heh heh, kyselin numeroa mistä tota vois tiedustella. Ollaanpas sitä hauskoja tänään..
  19. E

    Voiko palauttaa:

    Mä oon palauttanut toppapuvun minkä kerran jo pesinkin (tosin en sitä kertonut).. Ei mulla oo läheskään aina laput kiinni. Tuotteen pitää olla myyntikuntoinen, ja siihen saadaan kyllä uudet laput kiinni.
  20. E

    mies ehdotti, et sulatettas kinkku nopeesti ilmalämpöpumpun puhaltimen alla..

    Niin ja jos sulatat esim huoneenlämmössä, päällimmäiset kerrokset ehtii keräämään bakteereja ennen ku alimmat on sulaneet. Kaikkein paras ois jääkaapissa, kunnes sisälämpö +10. Nimim. Itellä aina ollut 0 tienoilla ku ei jaksa odottaa..

Yhteistyössä