Hakutulokset

  1. Tuitzu

    Lisäkkeet

    Thanks, mulla on extra kosteuutavaa hoitoainetta. mietin vaan millätavalla minimoi hiustenlähdön?
  2. Tuitzu

    Lisäkkeet

    kantsiiko lisäketukka selvittää märkänä vai kuivana? ( palsta tietää kaiken... )
  3. Tuitzu

    Jee Jee!! Olen laihtunut 11 kuukaudessa peräti 6kg

    Jee, jee. Mä olen laihtunut 5kkssa 12kiloa, avioeroamalla!
  4. Tuitzu

    Taaperon nukahtamisvaikeudet.

    hmm. Miten tää edesauttaa sitä että menisi taas kiltisti nukkumaan itsekseen?
  5. Tuitzu

    Taaperon nukahtamisvaikeudet.

    1v10kk tyttären nukahtamiset on mennyt ihme temppuiluksi. Aina huonosti nukkunut tyttö alkoi nukkumaan reilu vuosikkaana öitä mukavasti ja nukahtamaan on aina osannut käydä pieneiä takapakkikausia lukuunottamatta hyvin. Nyt viimeiset vikot ollut ihme temppuilua, en pysty ees laittamaan uuteen...
  6. Tuitzu

    Erikoisin/typerin vauvanhoito-ohje jonka olet saanut??

    Tää on muuten kuultu myös mun synnytyslääkärin suusta. Lienee siis ainakin melkeen totta. :)
  7. Tuitzu

    Csi Miami ja muut tommoiset...

    Ja sit mua kanssa ärsyttää se kun syylliset tunnustaa aina heti kun karva on löytynyt rikospaikalta. "Ookei, minä se olin..."
  8. Tuitzu

    G: Yyhoot, sinkkunaiset, avokit ja rouvat; Seksikysymys

    :laugh: Noilla sanoilla en lämpenisi.
  9. Tuitzu

    Miks jotkut on niin kauniita kun ne on raskaana, ja eräät vaan tällasia sotanorsun ja ryhävalaan risteytyksiä?!

    Vähän sulla on varmasti sikspäkki ja terhakat pakarat! :heart:
  10. Tuitzu

    Miks jotkut on niin kauniita kun ne on raskaana, ja eräät vaan tällasia sotanorsun ja ryhävalaan risteytyksiä?!

    Mä olin kaunis ja hehkeä rv30 saakka, sitten musta tuli sotanorsu. Ehkä kaikki viimeisillään olevat ei jaksa vyöryä enään ovesta ulos ja niitä nättejä pikkumahoja vaan näkee?
  11. Tuitzu

    voiko synnytys kipuja verrata johonki. kuinka kauheita ne on ilman puudutusta?

    Väittäisin että se on todella kovaa polttavaa mahakipua, voi verrata koviin kuukautiskipuihin tai helvetilliseen ripuliin. Niin ja kertaa se sata.
  12. Tuitzu

    Huonoin iskurepliikki jolla teitä on yritetty iskeä

    :laugh: Multa on kanssa kerran taxijonossa tultu kysyyn vaan että lähetäänkö paneen? Ja kerran yksi kundi seurasi koko illan ja yritti kokoajan kilistää lasiaan mun lasin kanssa tyyliin silloin just kun hörppään siitä ja kaikki tsiiderit aina sylissä. Lopulta hermostuin ja kaadoin juoman...
  13. Tuitzu

    Kuinka saada kolmikuinen lapsi nukahtamaan itsekseen?

    Toi puoli vuotta on suosituksena unikoululle jos on pahoja nukkumavaikeuksia vauvalla. Oma tytär pääsi unikouluun 8kk iässä jolloin kokoyön kestävää tunnin-puolentoista välein heräilyä oli kestänyt jo sen puolivuotta ja olin ihan loppu. Lapselle opetettiin että oma sänky on turvallinen paikka...
  14. Tuitzu

    Kuinka saada kolmikuinen lapsi nukahtamaan itsekseen?

    Noh, ihan pieni vauva ei vielä ymmärrä että äiti on olemassa vaikka häntä ei näy. Eli periaatteessa ero äidistä/hoitajasta on lapselle aina stressin paikka. Unikoulua suositellaan vasta lähemmäs vuoden ikäiselle lapselle joilloin hän ymmärtää että äiti on lähellä jossain ja on turvallista...
  15. Tuitzu

    Kuinka saada kolmikuinen lapsi nukahtamaan itsekseen?

    Anna pienelle kaikki mitä pieni kaipaa, ei se ikuisesti nuku onnellisena sylissä ja elä äidin kosketukselle. Anna vauvan olla vauva.
  16. Tuitzu

    Teidän 1½-2v muksujen lempiruokia?

    Edellä lueteltujen muusien ja jauheliharuokien lisäksi tykkää siskonmakkarakeitosta.
  17. Tuitzu

    Montako raskaustestiä olet tehny elämäsi aikana.

    Varmaan parisenkymmentä. Epäsännölliset menkat ja ainokaista yritettiin yli vuosi. kaksi eri kertaa on näyttänyt plussaa, ensimmäinen raskaus meni kesken.
  18. Tuitzu

    kuulkaas?

    Eikös miehet ole aina otettuja jos ruinataan. :D
  19. Tuitzu

    Mä haluaisin tupakan

    Vagabondasta? :D
  20. Tuitzu

    Sattuuko tatuointi?

    Ei se satu, mut kyllä se tuntuu. Joissakin kohdin enenmän joissakin ei lainkaan. varjostukset musta ainakin tuntuu inhottavammalta kun pienellä neulalla hakatut. Luun päällä vihloo. itellä kuvia nilkassa,selässä,kyljessä ja pakarassa.

Yhteistyössä