Hakutulokset

  1. N

    Oletko onnellinen?

    olen kanssa onnellinen. vihdoin saan ja voin nauttia elämästä pienen tyttäreni kanssa eikä tarvi enää pelätä omassa kodissa. ei tarvi miettiä sanomisia ja esim. sitä onko väärän väriset sukat jalassa vai ei ja jos on niin ei tarvi pelätä mitä siitä seuraa....
  2. N

    Lahteen vaunuilu porukka?

    Moips... mun poika on 1v1kk ja vaunuilusta ei tule mitää sillloin kun poika on herellä. Eli osaa jo kävellä ja tahtoo tuota taitoa käyttää.. nukkuu kyllä vielä 1-2 päikkärit niin silloin kyllä kärrittely onnistuu. Missä päin Lahtea asut ketjun aloittaja ja te muut?
  3. N

    mikä pesukone on kestävä

    Meillä oli päältätäytettävä AEG ja oli huonoin ostokseni ikinä. Hajos pari kertaa ja sit kaikenlisäksi homehtu täydellisesti. Eikä siis pidetty luukkua kiinni muutakuin tietty ku kone kävi. Nyt edestä täytettävä LG ja todella hyvä ja plussaa iso 7 kg rumpu.
  4. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hirmuisen paljon onnea plussanneille :flower: Hienoa, että saatiin plussauutisiakin taas!! Meillä avattiin kans grillikausi viikonloppuna ja tehtiin ulkohommia, ku oli kerta niiiin komiat kelit. Tuo pikku neiti ei vaan meinannu millaan ymmärtää, ettei tarvi laittaa vaatettaa niin paljo enään...
  5. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heipä hei kaikille tasapuolisesti... :wave: Omaan napaan semmosia, että täti tuli kyläileen eilen eli se taitaa olla sitten kp 2 / 33-42 meneillään. Jos joku lisäilis noita tietoja siihen listaan, ku olen ite kauheen onneton näissä jutuissa...
  6. N

    kuukautiset synnytyksen jälkeen

    Täysimetin ja 6 viikkoa synnytyksen jälkeen alkoi menkat. :D
  7. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa.... Onnea plussanneille :flower: Meillä on nyt se tilanne, että ehkäisy on poistettu tällä viikolla. Kiertopäivistä en oikein voi sanoa mitään, mutta loppukiertoa nyt mennään eli ens kierrosta sitten yritystä alkuun. Saas nähdä koska nämä kierrot noin muuten...
  8. N

    Minkä ikäinen käyttää 86cm:n ulkohaalaria?

    Meillä oli 86cm (Reima) haalari käytössä kun ikää oli 1 - 1,5 vuotta. Nyt kun tyttö 2 v 4 kk, niin 92 cm haalari jäänyt pieneksi.
  9. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heip taas tännekin. Tänään tuli sitten aika tuonne letkun nielemiseen ja se on nyt sitten ens kuun alussa. Sen jälkeen voikin sitten ruveta varaamaan aikaa kierukan poistoon, jos tuo vatta on vaan kunnossa että voi ruveta yrittämään. Onneksi kohta selviää tuo asia, että päästäs vihdoin itse...
  10. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hirmuisen paljon onnea Repalle plussasta :flower:
  11. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Onne kovasti paljon hedelmälle plussasta!!! :flower:
  12. N

    Sektio, koska leikattiin?

    Mulla leikattiin rv 41+6, kun vasta sillon huomasivat että vauva niin iso ettei mahdu syntyyn alakautta. Tämä toki eriasia, kun ei ollut ns. etukäteen suunniteltu sektio... tai siis edellisenä päivänä suunniteltu kyllä :)
  13. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    En sitten niin millään malttas odottaa, että pääsis jo yrittään ja jännittämään =) . Mutta tässä täytyy nyt viä pari kuukautta kitkutella, että lääkäri antaa luvan. Toivottavasti jo maaliskuulla alkais asia eteneen. Vaunuja ei tarvitse kattella, kun on nuo tytön vanhat ydistelmät vielä...
  14. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Toi kirjautuminen ei onnistu vieläkään... Kiitos kiitos kaikille. Olen täällä taustalla seurannut keskustelujanne jo jonkin aikaa. Nyt sitten kun mieheni kanssa päätimme, että pikkukakkosen aika alkaisi olla, niin uskaltauduin tänne rekisteröitymään. Eli yritystä ei olla vielä aloitettu...
  15. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Vieläkö tähän saa liittyä? Olen vm. 80 2 vuotiaan tytön äiti ja toista kuumeillaan kovasti paljon...
  16. N

    #&%?$!* mahakivut....

    Entäs munuaiset, jos selän puolellakin tuntuu?
  17. N

    Normaalia kaavinnan jälkeen?

    Minulle ei ole määrätty verikokeita. Jälkitarkastus on sitten, kun seuraavat menkat alkavat, toivottavasti kuun lopussa. Tämä raskaus oli saatu alkuun hoidoilla ja olen menossa jälkitarkastukseen lääkärini luokse hoitopaikkaani. Silloin katsotaan myös, yritetäänkö uutta hoitokierrosta heti...
  18. N

    Normaalia kaavinnan jälkeen?

    Minulle tuli keskenmeno viikolla 7. Olin kaavinnassa 6 päivää sitten. Rinnat ovat olleet pinkeät koko ajan ja tänään niistä alkoi tihkuta maitoa. Kaikenlaista on keskenmenosta tullut luettua, mutta tällaista en tiennyt. Onko tämä tavallista? Mitään muita raskausoireita ei ole enää kaavinnan...
  19. N

    kokemusta käräjiltä?

    Uskon, että olet aika vahvoilla tässä tapauksessa. Älä suotta pelkää käräjiä, et ole mistään "syytettynä" vaikka isä asian alulle panikin. Yhtälailla siellä ajetaan sinun, ja ennenkaikkea lapsen oikeuksia! :) Kerrot vain kaiken rehellisesti. Toivottavasti löydät mukavan ja hyvän...
  20. N

    ISYYDEN TUNNUSTAMISEN VASTUSTAMISESTA?

    Voit vastustaa isyyden selvittämistä, mutta ET VOI ESTÄÄ, jos isä itse haluaa lähteä viemään asiaa eteenpäin. Näin se vaan menee. Eli tavallaan turhaa vastustaa ja hankaloittaa asiaa. Mulla oli joskus aikanaan samansuuntaisia huolia, ja otin ihan lakimiehen kautta asioita ja vaihtoehtoja...

Yhteistyössä