Hakutulokset

  1. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Tämä ketju vissii jääny unholaan.. Tähän hätään en ehtiny lukea mitä kellekki kuulunu,mutta päivitelkääs jos liikutte linjoilla. Ja oli mulla jotaki hehkutettavaakin,plussasin eilen <3 Vähän sekava olo,ei tiedä itkenkö vai nauranko :headwall:
  2. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Hellurei kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa piinailemaan uudet :) Täällä kierto vaihtu toiseen,nyt eletään 4/31.oletettavasti tuohon 30 hujakoille kierto tasaantuu.olisko tää nyt sitte yk 2? Ihmeellisten menkkojen kanssa yritän elää.. eka ja toka päivä tuli saavista...
  3. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Hellurei täältäkin! Hiljaiseloa eletty,peitot heiluu ainoastaan kääntyessä kyleltä toiselle.. :kieh: Ei voi ymmärtää mitä tää on,ei vaan yhtään haluta.Mietin jo kierrukan takasin laittoa,josko alkas haluttaanki taas... Kyllä mä teitä oon salaa seurannut,en vaan oo jaksanu päivittää...
  4. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Täällä ollaan :wave: Eipä mitään ihmeempiä täälläkään,menkat loppu,eikä ole paljoa peittoja heiluteltu,olisko äiti-07 vieny munki haluni ja himoni : / Ja tässä nyt on ollu niin monenlaista..joo joo,paskat tässä mitää normaalista poikkeavaa ole ollu,ei vaan kiiinnosta! Mä en tainnu ees...
  5. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Mikä oli lauwran tuomio? Mulla on kerran ollu virtsatulehdus,kun poika oli pieni,muistaakseni siinä sai ravata koko ajan veskis ja jotaki kirvelyä tais olla. Täällä alkaa vuoto antaan periks,varmaa kaikki veri mitä on,ni poistunu :D
  6. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Voi lauwra sua :laugh: Ettei ollenkaa sanottu et ollaan epätoivosia tikuttelijoita ;) Mutta elä nyt kuitenkaa heti ala tikuttaan,se ei oo ollenkaa mieltäylentävää saaha kasaa negatiivisia tuloksia :/ Oottele rauhassa ainaki se kaks viikkoa, niin minä tekisin (paitsi että tikutin koko kasan...
  7. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Täällä vuoto jatkuu.. 4.päivä,eikä toivoakaan et alkas väheneen. ÄLLÖTYSVAROITUS Eilen tuli niin iso verihyytymä etten oo ennen nähy. Jos yhtäkkiä pitäs johki verrata,ni olisko tupakkiaskin kokonen ollu. Mua harvon ilettää veri,mut nyt jouduin yökkäämään. Kipuja edelleen,mut nyt ihan...
  8. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Sama täällä,en todellakaa voi sanoa että olisin lapsirakas. On toki lue itseäni lapsienvihaajaksikaan. Ja toisaalta,nyt kun poika kasvanut,sitä on jotenki helpommin oppinu hyväksymään vieraitakin lapsia. Mä kans yritän lukea noita muita ketjuja,mut eipä niihin tuu kirjoteltua,hukkuu oma...
  9. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Pieni ihminen sai nimen,kaunis juhla oli :) Tokikin,mua vähän itseä häiritse joidenkin lapset,joilla ei ollu mitään käsitystä miten tuollaisessa paikassa käyttäydytään.. ja pisti vihaks niiden vanhemmat,joilla ei ole mitää kontaktia lapseensa,saati halua ees yrittää saada sitä äitin pientä...
  10. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    En mä sillä meinannu,et olis huono syntyä loppuvuonna,nou nou :eek: mut sitä tarkotin,et mun olis pitäny ymmärtää siirtää eskariin menoa vuodella,meidän kohdalla se olis ollu oikeampi ratkaisu. kuitenki toiset,vaikkaki samana vuonna syntyneet,on vuoden vanhempia kun joulukuun lapset,ja se ero...
  11. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Nyt on hanat auki ja takana 5 tunnin yöunet,nekin pätkissä.Särkylääkettä syöty ku leipää,eikä auta :( Mulle alkaa erittäin vahvasti palautuun teiniaika mieleen,ja mietin jo yöllä pillerireseptin hakua :/ Oon tehy särkylääkkeistä erilaisia coctaileja,buranaa ja parasetamolia yhtäaikaa,mut ei,ei...
  12. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    lauwra :hug: Itse olen henkeen ja vereen eläinrakas,ikäni eläinten keskellä kasvanu ja aina on omasta kotoa löytyny vaikka ja mitä eläintä. Ymmärrän sun surua niin hyvin. Eipä siinä hormoneja tarvita,kyllä se suru tulee ihan siitä rakkaudesta ja kiintymyksestä. Voimia teille,vanha...
  13. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Olis pitäny olla hiljaa.. kehuin liika aikasin ettei olis kipuja! NYT LÖYTYY! Helvetillista vihlontaa oikealla alaalla,meinasin tulla portaat äsken kovin vauhilla alas,kun alko yks kaks sattuun kunnolla. Lääkepurkki kainaloon ja pötkön pötkön.. viikonlopun vieton voi siis aloittaa myös näin...
  14. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Täällä taitaa alkaa jonkunasteinen vuoto,paperiin tuli vaaleanpunaista..saas nähä koska hanat aukeaa. Tokikin ekana mielessä kävi et tää on nyt se kiinnittymisvuoto ,josta mulla ei ollu mitään käsitystä ennen ku luin tätä foorumia... Mutta taitaa siitäki huolimata olla sitäitteään...
  15. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Mä tilasin noita foolitabletteja samalla ku tilasin raskaustestejä.. pitäskö niitä alkaa popsimaan? Milloon? Toisaalta,jos se vahvistaa limoja,mitä ne mahtas olla siinä vaiheessa? Oli muuten tosi reippaat limat tässä männä viikolla,vai olisko siitä jo enempi,mee ja muista. mä oon nyt...
  16. N

    myöhäinen plussa

    Kauankohan kannattaa ootella menkkoja? Mulla oli jo jos jonkunlaisia "raskausoireitakin" mut ne loppu.Katos kun tuhka tuuleen. Ei tässä tiiä mitä aattelis,järki sanoo et kierto sekasin,tunteet ei anna periks! Tulee jo uniinkin tää kuumeilu.
  17. N

    --2012 yrittävät--

    Liitynpäs se minäkin tähän ketjuun. Eli syssyllä 30 pyörähtää mittariin,isäntä parisen vuotta nuoree. Toinen pieni olis haaveissa,esikoispoju täyttää tänä vuonna 10v,eli olisko se sitten iltatähden paikka tähän väliin :) Kierrukan poistatin tammikuun lopulla,ja ekoja menkkoja oottelen...
  18. N

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    mihinkäs äiti-07 on kadonnu? lauwra muista olla ihan rento kun poistavat ropellin,muuten saattaa sattua. Toivoliini sulla on vähän pudotettavaa,multa sitä löytyy melkeen kymmenen kertaa tuon verran :D Marlin tuolla eilen nostin keskustelua jossa jotkut käytti greippimehua,tosin jäi...
  19. N

    myöhäinen plussa

    [B]Nostetaas tätäkin,jos vielä jollain tälläsiä "ongelmia"B] Itseltäni poistettiin kierrukka 5 vuoden jälkeen,26.1.2012,heti alkoi vajaan viikon kestävä "tyhjennysvuoto". Sen jälkeen odoteltu menkkoja,mutta ei näy. Kierrukan poistosta tänään 35pv. Testejä tehty ripakopallinen,puhdasta negaa...
  20. N

    greippimehusta

    Nostetaas tällästä.. Mulle jäi hiukka epäselväks miks sit greippimehua juodaan? Foolihapon takia,vaiko siks et lisää limoja? Vai lisääkö limoja just foolihapon takia? Ajaako foolitabut samanasian? Koska foolitabuja kantsis alkaa popsia? Mehua vissiinki kierron ekana päivänä. Näillä...

Yhteistyössä