Hakutulokset

  1. M

    LOKAMAMMAT 2005 VK 28

    Tapaamis sessioko? Muistaakseni oli city sätti missä viimeks onnistuttiin treffaamaan.. Hämeenlinnaanko tie vie? Ehkä syyskuu olis se tapaamis kuu sitte kun muuten on synttärikuukausi sitte!! :D En tiiä onko musta sättäilee kun oon sairaana.. :snotty:
  2. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Nii se on meijänkii matkalla vaunut konnarin hallussa ja ite täytyy huolehtia ne sieltä sitte pois.. Simolle otan ton rintarepun matkalle nii on sitte siinä, sylissä, ja toivottavasti nukkuu päikkärit jos malttaa =)
  3. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Heip taas! Kyselen tässä ton lavan paikkaa, onko se siellä ainolan rannassa eli tuleeko sillan ylitys?? Kattelin tota karttaa vaan sillä silmällä että jos olis siellä päin?? Ja soittelen sitte et missä päin oon tulossa.. Nii mulle on ihan sama sitte toi sijottuminen siellä hotellissa, et kenen...
  4. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    :D heips, pian nähdäänkin.. Simppa menee yöunille ylensä ysin aikoihin ja ennen sitä on iltapuurojen aika..Riippuu aina hiukan siitä kuinka väsyny ukko on.. ja heräilee aamulla n. seiskalta. Otan noi vaunut mukaan ja oon miettiny et pystyiskö Simo nukkuu vaunussa yön? Onko liika ahdas nukkuu...
  5. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Hups, meinas tulla jo ikävä olla kun en päässy koneelle.. No tuleeko mua kukaan vastaan kun mun juna on siellä 16.10? Ja mikäs sen hotellin osoite olikaan kun ei oo tullu kirjailtuu ylös... :ashamed: Jos vielä käy nii et pitää ite ettii ja eksyn sinne suureen kaapunkiin.. :p Mulla ei kyllä satu...
  6. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Nii eiks se nyt mee nii et ollaan hotellissa ketkä sinne tullaan.. nii ei jää tyhjää huonetilaa.. ei siis kenenkää tartte maksaa kahden hengen huonetta yksin..
  7. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Mua ainakin jännittää!! B) En osaa sanoa kumpi enemmän te vai matka kokonaisuudessaan :D Ehkä jännittää toi junalla matkustaminen kun en oo sitä ennen oikeestaan pahemmin harrastanu ainakaan vaihtoja tehden.. :whistle: Toivottavasti päästään perille! :p Tosta huoneesta piti sanomani et kyllä...
  8. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Juu mammat hävis tapaamisesta.. :/ No, mä oon yhä tulossa ellen eksy sinne vaihtoasemalle :ashamed: ! Just ostin lipun tossa ja mä oon valitettavasti Jyväskylässä vasta klo. 16.10. Ajattelin ettii sen motellin sitte siinä ja syöttää Simon..ja ja sitte olis teidän muitten etsiminen kiikarissa...
  9. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Eli tänään rupatellaan ja sovitaan tarkemmin tapaamisesta sätissä klo. 21.30 viimeistään paikalla...Ja ollaanko sitte `Jyväskylän kaupunki`osiossa? :wave: (siis itekii yritän ehtiä tohon aikaan ja ehin!!!)
  10. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    B) Tulin takas.. Jäi painaan mieltä et voitais vielä käydä sättäilemässä.. Eli sopimassa hotelli huonemajoituksesta eli ketkä menee samaan huoneeseen ei kaikki varaa omaa huonetta sieltä itselleen sitten... Eli sätitäänkö jossain ihan pian? Ja lähtevien lista pitäis varmaan uusia?! :wave:
  11. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    :wave: Heippa hei ilmoittautuuu tää mami... Kyllä on netin kautta vr:ssä seikkailtu ja aikatauluja katottu et mihis aikaan sitä siellä oltas.. 16.10 olis mun aikasin juna siellä paikalla. Mutta en oo lippua varanu ja mihis aikaan sitä sitte seuraavana päivänä poistuis... mut nyt tuli vierait...
  12. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    :wave: Toi Penssion kuullostaa minusta paremmalta noin niinku lapsien kannalta.. Sehän on halvempikii.. Mun tarttee vielä tarkistella noita juna aikatauluja ja lippuja ja mites noi vaunut..et meneekö niistä maksuu? Otan selvää, oon tosi vähän matkustellu junalla osaankohan edes vaihtaa...
  13. M

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 20

    Tervetuloa kaikille uusille jota tapaaminen kiinnostaa!!!! Mukaan vaan!!! :flower: :flower: :attn: :attn: B) B) B) B)
  14. M

    Lokakuisten tapaaminen vko 17

    Nii, eipä sitä lehtee ilmesty meillekää.. :x
  15. M

    Lokakuisten tapaaminen vko 17

    Juups, kirje oli toosi hyvä mun mielestä!! en olis parempaa millään keksiny.. Luin sitä mielenkiinnolla ja lumoutuneena, luulisin että toimituskin tekee näin että oikein jumii tähän tunteikaaseen kirjeeseen. :saint: Laitettaisiinko taapis sun yhteystiedot siihen? Kiitti inhikselle ihanasta...
  16. M

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 16

    niin, sättäilläänkö ny sunnuntaina sitte ja taas ysin jälkeen? Ja vaaka kokeile vaa uudelleen et pääsetkö sinne.. Pitäs sun kaiken jären mukaan päästä tai kirjaudu sitte sinne niin pääset ainakii.
  17. M

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 16

    sättäillään vaan!! taasen en kyllä oo taapikselle saanu aikaseks sitä kirjettäkään kun ei oo inspis iskeny et tulis hyvä kirje kirjailtua.. :/ jotenkin ollu alakuloisuutta täällä suunnalla havaittavissa.. ja tuo sätti sotkee.. koukussa sinne ;)
  18. M

    vähäpuheinen 2,5 v

    Meillä on poika 2v8kk ei oikeestaan puhu kun tota omaa kieltään, joitain sanoja yrittää sanoo.. Huomenna ollaan menossa puheterapia arviointiin eka kerran. Arvionti voi kestää kuulemma jopa neljä kertaa..Mutta mielenrauhan se antaa jos ei muuta kun ammattilaiset on asialla.. :ashamed:
  19. M

    [b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

    Moi!! Käyn pikasesti.. Siis tuo sätti käy mulle yritän ehtiä sillon ysin jälkeen eikös se ollu siellä maat ja matkailu otsakkeessa..
  20. M

    [b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

    Löysinhän minä tämän näistä muutamista!! Silmät harittaa jo aika pahasti ku ee niä! No asiaan. Mulle siis kävi v.loppu tai viikko ihan sama kuhan su. tulloo junat/bussit takasin päin. Ja matka hotelleille asemalta ei kuullosta kumpaankaa pitkältä, tietysti olis vähä edullisempi tämä Kampus..

Yhteistyössä