Hakutulokset

  1. A

    27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

    \ mä en tulekkaan, tuli vähän muita suunnitelmia =)
  2. A

    vaunujen/rattaiden käyttö-mihin asti

    meillä toi esikoinen jätti rattaissa istumisen vähän ennen 3v synttäreitä, ja tää kuopus kävelee jo aikamoisia matkoja vaikka vasta 2v joten eiköhän ens kesänä jää kuopukseltakin rattaat pois käytöstä =)
  3. A

    Annatteko ja mitä joululahjaksi siivoojallenne?

    miks pitäs olla erikseen siivooja jos on itse kotona lasten kanssa?? eikö sitä voi siivota silloin itse?? :whistle: en mä ainkaaan antas kenenkään ulkopuolisen tulla siivoomaan... ja ehkä mulla sit on vaan ylim aikaa kun kerkeen myös ite siivoomaan vaikka lasten kaa aikaa vietänkin, tai sit...
  4. A

    27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

    mä ilmoitan 15 että mikä tilanne pääsenkö lähtee, nyt vielä näyttää hyvältä eli et pääsisin tulemaan =) =)
  5. A

    ideoita lasten hoidon suhteen?

    yksityinen pph on halvempi kuin kunnallinen koska yksityistä kela tukee mutta kunnallista ei!!! eli kysäseppä yksityistä =) =)
  6. A

    Äitit-79

    lokakuu -79 2 poikaa ja aviomies ja Lahdesta =) :wave: :wave:
  7. A

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    jero, juuli, vellamo, seela,oosa, =) noi tuli nyt ekana mieleen
  8. A

    esikko täytti...

    tänään 6v =) =) =) yritin nlasta saada aikaa tarkastukseen, mutta sanoi se terkka siel vaan että säästösyistä 6v tarkastukset lopetetaan kun kouluunmeno tarkastuksessa on kuulemma samat asiat sitten 7v :o :o kyl mä ainakin haluisin tietää ton esikon pituuden ja muutenkin tosta kehityksestä...
  9. A

    Tyhmä kysymys mut kuulin...

    \ samaa olen mäkin kuullut ja tiiänkin muutaman tälläisen!!! =) =)
  10. A

    ikäjako täälä

    siis mihkä asti lapsi on leikki-ikäinen?? aattelin lähinnä täälä palstalla näit jaotteluja. meiän esikko täyttää tiistaina 6v niin kuuluuko viel tänne leikki-ikäsiin??? vai jo koululaisiin?? =)
  11. A

    srk: kerho

    no meillä tääl Lahessa ei kyl maksa mitään ja 4v on 2krtaa vko ja 5-6v on 3krtaa vkossa. on aika paikkakuntakohtainen ja helpoiten saat tietoa kun soitat lähimpään srk:hon ja kysyt sieltä!!! =) =)
  12. A

    Artun sisko

    \ musta toi Emma Alisa on paras, sointuis isoveljen nimeen =)
  13. A

    2-veen....

    6.00 herää (joskus vasta 6.30) 7.00 aamupala, joka useimmiten jää syömättä ja sen jälkeen lääkkeiden otto 8.00 ruvetaan pukemaan 8.30 ma, ke, ja pe lähetään viemään esikkoa kerhoon ja ti, to ulos tai perhekerhoon kelistä riippuen lounas n. 11aikaan 11.30 ma, ke ja pe lähetään hakee esikkoa...
  14. A

    27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

    yritän tulla jos on rahaa ja mies vapailla silloin, satavarmuudella en voi luvata :ashamed: :wave: :wave:
  15. A

    Äidit+lapset Lahdesta

    \ oi ihanaa... ONnea kovasti teille kaikille ja hyvä että poika voi hyvin!!!! :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower: =) =) sit kun jaksat ja pystyt tuot poitsun vaik santraan näytille... :ashamed: " vauvakuumetta ilmassa"... =)
  16. A

    pelätäänkö muilla imuria?

    no meillä pelkäs tossa samassa iässä kans tosi paljon, istui aina sohvalla ja huus jos imuroin. onneks nyt on mennyt jo vähän ohitse ikää on nyt 2v1kk toivottavasti teilläkin menis ohitse :hug: :hug:
  17. A

    Oletko 1-5-vuotiaan lapsen kotiäiti?

    \ olen 27v kahden pojan kotiäiti, vanhempi on kohta 6v ei vielä eskarissa, ja nuorempi täytti lokakuussa 2v miksi päädyin?? mikä muukaan olisin? pienten alle kouluikästen lasten paikka on KOTONA ÄIDIN kanssa!! se merkitsee aikaa olla lasten kanssa, nauttia kehitysvaiheista. olen kotiäitinä...
  18. A

    Äidit+lapset Lahdesta

    \ rohkeasti mukaan vaan perhesantraan, se on sellanen lapsiperheiden kohtaamispaikka, auki ti-pe 9-14 sinne voi mennä omassa tahissa, siel on aina äitejä ja henkilökuntaa paikalla, siel on leluja, voi rauhassa syöttää lapset, kahvitella ja jutella toisten vanhempien kanssa. suosittelen sitä...
  19. A

    27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

    pääsenks mää mukaan??? :ashamed: :ashamed: siis jos ei tuu mitään esteitä ja miehellä ei oo töitä just tuolloin =) =) jos nyt huolitte mut mukaan :ashamed: :ashamed:
  20. A

    Äidit+lapset Lahdesta

    no mä oon siel ainakin huomenna keskiviikkona 9-11.30 välisen ajan joten jos kerkeette niin tulkaa silloin!!! ja taas perjantaina sitten!! =) =)

Yhteistyössä