Hakutulokset

  1. J

    KESÄMASSUT 2007

    Mä en ainakaan ole, missä moinen foorumi on? Laita vain lisätietoja, jottei tartte tyhmyyttään tässä julkisesti esitellä... :D Kiitos Myy! =)
  2. J

    KESÄMASSUT 2007

    Sitä samaa minä täällä ihmettelen, kun ei mistään löydä..... :ashamed:
  3. J

    Valkovuoto ja menkat tiessään

    Raskaana...?
  4. J

    Maitoallergisten äidit huom!

    Mä aloin suosimaan kaikenlaisia keittoja ja peruskastikkeita pojan allergian myötä... On maidotonta ja terveellistä koko porukalle.. Jos soija käy lapsellesi, niin soijajauhe on hyvä apu esim laatikoihin, vastaa munamaito-seosta.. Muihin kysymyksiin peesaan edellistä.
  5. J

    Päivähoito kesällä?

    Meillä siis tilanne, että olisin luultavasti menossa kesäksi töihin ja havahduin ajatukseen, että miten lapseni hoidatan... Miten te sen teette? Meillä on pieni, joka tietenkin kunnan hoitoon ja eskarilainenkin joka siirtyy syksyllä kouluun, on päivähoidon piirissä, mutta entäs kolmannelle...
  6. J

    1,5 v alkanut öisin heräilemään itkemään, useita kertoja yössä

    Nostelenpa tätä, kun on meilläkin ajankohtaista... poika on oikeastaan pari, kolme kuukautta heräillyt itkeskelemään harva se yö. Kerran tai kaksi ja välillä tuhtaa lähes läpi yön. tuntuu niinkuin uni olisi tosi kevyttä, kun herää pieneenkin ääneen, tänäänkin herättiin ilmeisesti isännän puhelin...
  7. J

    Joulukadun avaus G?

    :laugh: :laugh: :laugh: Mä luin, että kohdunkaulan avaus!!!! :laugh: Ja avasin sitten äkkiä lukeakseni..... :ashamed: :snotty: :laugh:
  8. J

    G: Minkä ikäinen olet ja monta lasta sinulla on ja lasten iät?

    Minä täytän pian 29v. Kolme lasta. Tyttö 8v, Poika 6v. ja toinen poika 1,5v.
  9. J

    öljypoltin ok-talossa

    Niin no juu, kun lukee uudestaan kunnolla.... :ashamed: Teillä tosiaan on lämminvesivaraaja.
  10. J

    öljypoltin ok-talossa

    Siis no meillä on öljylämmitys. 5000 litran säiliö makaa nurmen alla. Meillä ei ole varaajaa, joten käyttövettä ei huisisti ole, mutta hyvin esim peseydymme saunassa koko porukka, siellä se sitten vain huristaa välillä... Hinnoista en osaa sanoa mitään, kun on koko helahoidosta kyse. :ashamed:
  11. J

    Kieli irtosi - hoidon laiminlyönti?

    Kuin myös, samaa mieltä. Olen aika järkyttynyt myöskin, että tuollaista voi tapahtua. Tokihan sattuu ja tapahtuu lapsille kaikkea, mutta jos ajatellaan, että hänellä piti olla oma hoitaja..... Sinuna selvittäisin todella perin pohjin asian, ja voisi viedä pitkään ennen kuin "uskaltaisin"...
  12. J

    Allergia-neuvoja kaipailisin..

    Mä jatkaisin antamista, kunnes tulee selkeästi haittaavat oireet. Turhaan ei kannata supistaa lapsen ruokavaliota liian pieneksi, nyt kuin tulevaisuudessakaan... Hän voi esim sietää pieniä määriä tuota porkkanaa, mutta isompi määrä antaa sitten jo selkeämmät oireet.
  13. J

    Mitä ihmettä tämä voisi olla?

    Vähän myöhässä tulee täältä vastaus, mutta minun mieleipiteeni on että peli poikki vain. Toivottavasti sen teitkin jo....
  14. J

    Vauvalla koira-allergiaa? Vai pesuaineesta johtuvaa?

    Meillä tuli neocatesta ihottumaa poskille. Ei kovin pahan näköistä, mutta sellaista punakkaa ja näppyläistä. Tämä ongelma poistui, kun siirryimme soijamaitoon pojan ollessa n. 7kk:n ikäinen. Itse asiassa kiinnitin aikoinaan näillä sivuilla juuri huomiota siihen, kuinka moni "neocatevauva" sai...
  15. J

    Onko kellään käynyt näin kummallisesti..

    Siis tarkoititko, että on alunperin ollut myös tuolle vehnällekkin allerginen? Kyllähän tuo mahdollista on, että allergiat väistyvät sitten nopeastikin, kun vain siihen "ryhtyvät". Meillä poika on nyt 1,5v ja hän saa syödä oikeastaan jo mitä tahansa, paitsi maitotuotteita. Ensimmäinen...
  16. J

    Lapsen outo pelko

    Mäkin yhdistäisin tuon johonkin kivaan.. Esim siihen leijaan... Ja voisihan se äiti tykätä sitten siitä tuulesta ihan ylireagoidusti!! :D
  17. J

    Millonkohan alkaa kävelemään..

    Se käy kuule sitten niin yhdessä hujauksessa, sitten kun on tapahtuakseen. Meillä kaikki kolme lasta on saman päivän aikana jo illalla juosseet, kun ovat vain hokasseet, miten tuo idea toimii.. Eiköhän se siitä! =)
  18. J

    salaatteja?

    Meillä suosikkeja ovat raejuusto ja punajuurisalaatti. Tosin pöperön sekaan sekoitettuna menee alas mikä vaan..... Vanhemmat muksut on jo tosi ronkeleita, siksi teenkin paljon keittoja, niin siinä menee ikäänkuin vahingossa vitamiinitkin perille.. =)
  19. J

    onko muita kävelemään lähteneitä taaperoita joiden paino ei ole enää noussut??

    En minäkään olisi huolissani.. Kun lapsi on terveen oloinen, jaksaa leikkiä jne ja kuitnekin syö suhteellisen hyvin. Aina tuo paino ei kerkiä pituuskasvun perässä ja jotkut ovat rungoltaan hoikkia ja pitkiä. Niin myös meillä esikoistyttö, toooosi laiha ja pitkä, mutta syö ihan ok. =)
  20. J

    Milloin pois pinnasängystä???

    Meilläkin olen miettinyt, josko tämän kolmannen jo laittaisin jatkettavaan sänkyyn.. (1,4v) OIkeastaan olen siirtänyt ajatusta sen takia, että jospa poitsu heräileekin itsekseen, eikä herätäkkään mua???? Olen sen verran sikeäuninen itse, että vaatii kunnon "karjaisun" jotta herään...

Yhteistyössä