Hakutulokset

  1. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    hei taasen pitkästä aikaa, ja sori kun en oo piiitkään aikaan kirjottanu. tässä ollaan hypätty taasen osastolla, saatu likalle astma-diagnoosi, alotettu 3-vuorotyö ja tyttö alottanu päiväkodissa.. ihan pää pyörällä, kierrosta, oviksesta, limoista yms ei oo haisuakaa, menkat on ollu viimeks...
  2. pau84

    **ELOVAUVAT 2006**

    LELLU1 kijautuisikko mustana, niin laittasin sulle yytä.. :D :D
  3. pau84

    Emmaljunga ja Gesslein

    minä annan pisteet ceroxeille, tosin gesslinestä ei ees kokemuksia. Meillä on kans tyttö synt. 0506 ja värinä tuo ihanista ihanin jungle pink. meillä oli aluski emmaljungan edget, mutta oli niin hävyttömän isot vaunut, vaikka muuten aivan ihanat niin vaihdettiin sitte noihin ceroxeihin. mun mies...
  4. pau84

    Onko kellään veikattu poika ollutkin tyttö?

    meillä kuudesta ultrasta neljä sano et poika tulee, kaks ei ottanu kantaa ja :heart: tyttö :heart: tuli :D
  5. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    päivitin tytön kuvan profiiliin :heart:
  6. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    No niin, pinon aloittaja jälleen messissä mukana :D tässä on nyt ollu kaikenlaista, tyttö sairastu vesirokkoon, jouduttiin osastolle, korvatulehduksia, angiinaa ja sen semmosta.. jääny vähän kirjottelut vähemmälle.. Tervetuloa uudet mukaan, ja rinkinki entinen vauvis, juu samassa pinossa...
  7. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    Täällähän minä :wave: tyttö sairastaa edelleen, joten taustalla pyörin vielä jonkin aikaa, älkää unohtako :D -pau ja kipuloinen typykkä-
  8. pau84

    TAKO-merkkiset vaunut

    ja vielä tuosta kasausmekanismista, meillä ei menny vaunut ollenkaa "littanaksi" siis se kasaus oli tosi korkee, en varmaan palioa valehtele jos sanon et kasattuna ilman pyöriä vaunujen korkeus on ainakin 50-60cm!
  9. pau84

    TAKO-merkkiset vaunut

    Meillä OLI tako-merkkiset vanut, saksasta kans tilasin kun ihastuin laajaan värivalikoimaan, ja erilaisuuteen.. Noh, käytännössä ihan sudet :kieh: *painaa aivan yli paljon, tosi raskaat nostella, lykätä tms *kasaus-mekanismi ihan puosta, me jouduttiin ottaa aina pyörätkin irti kun laitettiin...
  10. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2007 KAIKILLE MEILLE!! Aluksi pahoittelut emilynille negasta ja wimmagimmalla tädistä Mulle on kans ihan sama missä pinossa stä kuumeillaan ja kirjotellaan.. Joulu meni hyvin, ja uusi vuosi ihan ok. Alessa sairastu sit angiinaan ja molemmis korvis korvatulehdus ja...
  11. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    moron!! onnea haamusta!!nimimerkki jäi jonnekkin unholaan jo :ashamed: vimmagimmalle etukäteisonnittelut!! :heart: täälä vasta ootellaan yrityksen alkuun pääsemistä, mutta eikähän se maaliskuu pian tuu :D esikon kanssa nyt takutaan yöunille nukahtamisen kans.. monena iltana menny...
  12. pau84

    PainoGallup

    jäi enemmän mitä tulikaan, -10kg :D tosin muutaman olen jo keränny takasi :ashamed: \|O
  13. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    mindi meillä pikkukakkosen yritys alkaa siis maaliskuussa.. sillon heitän pillerit mäkeen.. nyt vaan jo kasvatan vauvakuumetta huikeisiin mittoihin täälä.. :D ooo onnea plussasta!! :heart: :heart: nyt vasta luin :ashamed: mut eipä muuta taasen :wave:
  14. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    emilyn miten sen testin kävi? tai siis mitä se näytti :p :D mindi me ollaan kuumeiltu kyllä jossain samassa pinossa aiemminkin.. mä en vaan muista kanskaa et missä \|O TERVETULOA MUKAAN UUDET KUUMEILIJAT Mulla oli oireita esikosta aina, vaikken ollu ees plussannukkaa :ashamed...
  15. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    !!HEIPPA PITKÄSTÄ AIKAA KAIKILLE!! Meillä on ollu kone huollossa, joten en oo päässy tänne kirjotteleen, mutta nyt siis täälä :D Ihanaa kun meitä on täälä jo näinkin monta, ja jännät paikatkin on monella :heart: Pinon nimeä vois kyllä vaihtaa, mä vaan sillon heitin tämmösen kysymyksen...
  16. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    äitsy80 meikin tytyn kanssa "virallisesti" kuuluttais toukokuulaisiin, neiti syntyi käynnistyksellä kaks vkoa ennen laskettua, eli 19.5 :heart: Koskas siun kuopus on syntynyt?
  17. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    hei juu, sama pau84 oon, joka on kirjotellu kesävauvat 2006 pinoon, sekä odottajissa että vauvoissa. tällä hetkellä kirjotellaan vaan salatussa yhteisössä nuiden vieraiden kommenttien takia :kieh: meidän tyttö täyttää kahen viikon päästä jo puol vuotta :o aika menee niin hurjan nopeeta ja...
  18. pau84

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    täällä mustana juu!! scarlet, toivotaan ettei jäisi haaveeksi teillä tuo kuumeilu! jaksamista teille :hug: ja mukavaa kun on muitakin.. ja joku teistä tais päästä jo pian tositoimiinkin.. mä nin muistelen haikeudella sitä plussan mettästystä, oviksien bongaliua, limoja, kierron laskemisia...
  19. pau84

    Teutoniaa Seinäjoelta/Jyväskylästä

    kyllä huvikumpu myy vielä teutoniaa, siitä pantherista luopuvat huonon myynnin vuoksi
  20. pau84

    LASTENRATTTAAT, APUA TARVISIN!

    noista brioista vielä, saako selkänojan täysin makuuasentoon? entä saako jalkapeitettä?meneekö pieneen kasaan? kiitos vastauksista

Yhteistyössä