Hakutulokset

  1. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Paljon onnea Tirppana! On se ihmeellistä! Mahtavaa!
  2. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heippa! Kiitokset sanon minäkin kaikille palstalaisille. Jatkan elämääni kotiäitinä, kunnes tämä marraskuinen kuopukseni täyttää kolme vuotta. Toiveissa on myös kolmas lapsi. Kävelemään on meilläkin opittu nyt 11kk iässä. Hampaita suussa 4 ja kovaääninen kirkuva ja puolensa pitävä kaveri on...
  3. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Mamma2012 ei tarvitse niistä hampaista huolestua. Jos ei ole kahteen vuoteen mennessä tullut yhtään, niin sitten on jo tutkimusten paikka. Joillekin tosiaan pulpahtaa vasta 1,5-vuotiaana ekat. Mä osaan ammattini puolesta vastailla meinaan näihin kysymyksiin, mutta ei siitä sen enempää. Kiva...
  4. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heippa! Vinkiksi tuoreiden hedelmien syömiseen (sormiruokailun lisäksi) Nûby:n HEDELMÄTUTTI esim. Lastentarvike myy sitä. Se on eräänlainen verkkopussi, minkä voi täyttää millä tahansa hedelmällä, ja vauva sitä imeskellen tai pureskellen saa syötyä hedelmänpaloja ilman tukehtumisvaaraa...
  5. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Scalawautsi Eikka jo seisoo ilman tukea, meillä vasta mennään puita pitkin. Ihanan positiivinen kirjoitus! "Äiti"on meillä poika hokenut jo 8 kk asti. Nyt vihdoinkin ovat yöt rauhoittuneet. Jaksoin pojalle lämmitellä muutamat korvikkeet muutaman yön ajan. Veti ne sitten omassa sängyssään...
  6. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Mnica minäkin huomasin, että maitoa tulee selvästi vähemmän kuukautisten aikana. Joten, et varmaankaan kuvitellut asiaa... Rinnat ihan huutivat tyhjyyttään ja samoin vauva.
  7. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Eroahdistus.. kovasti poika haluaa olla sylissä. Itkeskelee äidin perään. Kanniskelen häntä sen mitä ehdin. Onhan tämä aika intensiivistä vauva/äiti symbioosia. Varsinkin, kun ei poika tällä hetkellä päästä mua yölläkään helpolla: haluaa imetystä useamman kerran yössä. Huhhuh... olen kyllä aika...
  8. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Imetyksestä Päivällä olen saanut pojan hyväksymään pullon, kovan työn ja huudon jälkeen. Yöllä imetän, ehkä ole jaksanut korvikemaitoja nousta lämmittelemään. Katsotaan kauanko poika haluaa yöllä syödä, vai pitääkö ruveta unikouluun. Eli sellaista imetystä meillä.
  9. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Nynaeve meilläkin poika nukkunut matkasängyssä sen jälkeen, kun Vaavi-sängyn vuokra-aika loppui. Hyvin toimii, kun ei pääse yrittämäänkään kiipeilyä. Yönsä nukkuu melko rauhallisesti, vaikka onkin aktiivinen päivisin.
  10. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Scala: teidän Eikka kuullostaa ihan samalta,kuin meidän poika. Puita pitkin myös kävelee ja isosiskon (2,5v) kanssa jo ajoittan jotain jo leikkii. Tänään oli kunnon naurusessiot, kun isosisko hassutteli pojan edessä! Äiti nautti, kun sai juoda kahvia rauhassa. Ja on kyllä poika (8,5kk) todella...
  11. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Onneksi olkoon Nyaeve positiivisesta raskaustestistä! Itse hämmästyin toissapäivänä, kun menkat alkoivat, vaikka vielä imetän. Viimeksi imetys piti lopettaa kokonaan, että alkoivat. Näköjään voi siis mennä miten sattuu. Olen kyllä ollut aikeissa lopetella imetystä, mutta se on vähän hankalaa...
  12. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Fourth Giftille osanotto suruun! Suru on varmasti musertava ja shokki suuri!
  13. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Pikkuisen ensimmäinen ulkomaanmatka takanapäin. Lentomatka oli 4 tuntia ja kaikki meni muutenkin hyvin. Siskoni asuu ulkomailla, joten hänen perheensä luona majailtiin pari viikkoa. Myös esikoinen oli mukana ja toinen siskoni. Pikkuinen on nyt jo muutaman viikon noussut tuella seisomaan ja...
  14. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heippa Olen ollut niin ihmeissäni tuosta pikku pojasta, kun on kuukauden sisällä ottanut huiman motorisen kehitysaskeleen. Vähän ennen kuuden kuukauden etappiaan oppi hän ryömimään ja tässä muutama päivä sitten (eli vähän ennen 7 kk etappiaan) oppi konttamaan ja nousemaan seisomaan tukea...
  15. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Osanotot Iitalle! Voimia jatkoon.. Suru on varmasti suuri. Matkarattaista meillä on ollut käytössä (esikoisen aikana ostettu) Gesslein Swift merkkiset matkarattaat. Ne saa sateenvarjotyyppisesti kasaan ja selkänojan saa myös alas. Hyvin kevyet ja ketterät. Adapterin kanssa myös Maxi Cosin...
  16. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Moikka! Aamu- ja iltapuuroksi olen tehnyt mikrossa kaurapuuroa. Vettä vähän ja tavallisia pikakaurahiutaleita 1,5min ja on valmis. En käytä sauvasekoitinta tms. hiutaleiden/valmiin puuron hienontamiseen, niin ei opi liian hienolle soseelle, kun noi kaupan soseetkin on jo aika pientä mössöä...
  17. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Paljon onnea Iita!
  18. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hannamakyseli liinailusta. Mä olin niin laiska niiden sitomisien kanssa, etten opetellut, että luovuin siitä ja hankin kantorepun. Taas siskoni on aivan ihastunut erilaisiin kantoliinoihin, koska on opetellut eri sitomisia. Rintareppua en suosittele, kantoreppua kylläkin, koska niissä saa vauvan...
  19. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Omalla ajalla virkkailen lapsukaisille tällä hetkellä pipoja, yritän tuunailla jotain erilaisia. Sitten käyn kerran viikossa pilates-tunnilla raskaudesta palautumiseen ja viimeisin villitys oli kakkukurssi. Olen niistä nyt ihan innostunut marsipaanikuorrutuksineen ja koristeineen... Että...
  20. K

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Odottelen ei ole mikään kiire niissä soseissa ja niiden määrissä ennen puolta vuotta, jos saa äidinmaitoa pääasiassa. Mä olen alkanut antamaan pojalle maistiaisia (vaikka meinasin aluksi, että odotan 6kk ikään) 4,5kk iästä. Nyt saa aamupäivällä puoli pilttipurkkia jotain kasvissosetta ja...

Yhteistyössä