Hakutulokset

  1. T

    3 tuntia ilman lapsia, mitä tekisit?

    Siivoaisin tehokkaasti :)
  2. T

    Kellään tiedossa mitään hyvää runoa korttiin kun lapset viimeistä päivää päiväkodissa?

    Auttakee jos joku tietäis jonkun sopivan runon! :flower: :flower:
  3. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Kaksikin ihanaa ihmistä löytyi. Jos tarviitte nuo ite niin en käytä niitä. :flower: :flower: :flower:
  4. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Sain jo, saat antaa jollekkin muulle jos halut. Jos et halua niin voin alkaa ite säästämään siihen bodyyn.
  5. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Ei tarvi enää, ysk sukulainen ei vastannu ja soitti nyt takas. Sain koodin, kiitos teille :)
  6. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    JOs joku vois YV:nä laittaa mulle. Näyttää olevan mnuitakin tarvitsijoita.
  7. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Vin housvaippapaketeista saa pisteitä siihen jalkapallopukuun.
  8. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Mullakaan ei tuota yhtä huolinut vaikka on käyttämätön :(
  9. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Oi kiitos jos olet niin kiltti!! EI tarviis sen takia lähteä kymmeniä kilometrejä ajamaan kauppaan. :flower: :flower:
  10. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Minulla oli 5 koodia mutta yhtä ei huoli, nyt menetän kaikki jos en saa jostain äkkiä sitä yhtä, sukulaiset jo soiteltu läpi. Tahtoisin niin pojalle sen jalkapallopuvun. =) :flower: :flower:
  11. T

    Joulusaunasta *turhis*

    Me käydään aamupäivällä koko perhe ja illalla lämmitetään sauna uudelleen miehen kanssa kun lapset jo nukkuu. Kylppäri/sauna remppa menoillaan, oi sitä ihanuutta ku pääsee taas omaan saunaan :heart:
  12. T

    Kysymys Farm Ville

    Kai se pitää ehtiä korjaamaan silloin kun se on kypsää..
  13. T

    FB muuttui taas!!!

    View News Feed...mitä tuo tarkoittaa, uskaltaako siitä painaa? Muita muutoskia en ole huomannu..
  14. T

    Kysymys Farm Ville

    Näin mä asian ymmärsin. Omallaki pellolla vilkkuu kuudessa läntissä tähtiä..ei onneks koko pellossa :D
  15. T

    Kysymys Farm Ville

    Ja se kolikko, mulle joku sano et se löytää silloin rahaa. Ja ne lisääntyy vähän. Olinkohan kerran kattovinani et 100 coinssia..
  16. T

    Kysymys Farm Ville

    Niis peltolänteissä missä vilkkuu tähtiä nii voi käydä poimii naapurin maalta..

Yhteistyössä