Hakutulokset

  1. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heipat tutuille ja uusille! Pikaiset kuulumiset vaan täältä, meidän ihana poikanen syntyi isänpäivän aamuna :heart:! En ole tänne paljon kerennyt raportoimaan, enkä minnekään muuallekaan, aika kiireisenä on pojat äidin ja isän (isyysvapaalla) pitäneet! Vauva syö kahden tunnin välein läpi...
  2. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa Jospa minäkin saisin rivin pari aikaiseksi... Fleurille tervetuloa! Tosi mukavaa että päädyit kuumeilijoista tälle puolelle. Esterille tsemppiä radin kanssa ja peukut pystyyn asunnon suhteen! Me muutettiin tähän nykyiseen kotiin just ennen esikoisen syntymää, on ollut ihana, että...
  3. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydeli: voi halvatun halvattu, olen to-del-la pahoillani puolestasi!!! Ei tuohon voi oikein mitään sanoa, ottaa päähän ja harmittaa puolestasi ihan valtavasti. Ja ne omat km-tuskat muistuu mieleen elävästi. Ei ole kenenkään ulkopuolisen asia sanoa tähän mitään, mutta sanon kuitenkin, että...
  4. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydelille isot tsempit, toivottavasti mittaajalla vaan heittää vähän alakanttiin lukemat! Muistaakseni mä olen kuullut, ettei alkion mittaaminen noilla viikoilla vielä ole kovin helppoa. Pidän kovasti peukkuja että kaikki hyvin! Leikkauksesta olen vihdoin alkanut toipumaan, mtuta hitto että...
  5. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terkkuset pitkästä aikaa! Esterille onnittelut tyttölupauksesta, ihanaa! Ja Oliivittarella pikku pojasta! Pojat on ihania, meillä on niitä yksi kappale ja toinen ilmeismmin tulossa :heart: Toivottavasti vauva-arki lähtee hyvin rullamaan ja pikkuinen syö ja nukkuu jne. Jopo: olkoot...
  6. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa Vauvahaaveita: pahoittelut menetyksestä ja tsemppiä uuteen yritykseen! Tyydeli ja Jopo, jesh! Ja tervetuloa! Mahtavaa saada uutta porukkaa tänne. Nyt vaan kaikki peukut pystyyn, että tällä kertaa menee kaikki hyvin. Tyydelille erityisesti sanon, että kolmas kerta toden sanoo, niin...
  7. T

    Miten saada vauva syömään?

    Meillä oli ihan samanlaista noihin aikoihin, nyt lapsi 1v 4kk, ja muistan miten epätoivoisen turhautunut olin ajoittain. Usein syöntipuuhille protestoitiin jo heti syöttötuoliin istuttaessa, eli huuto alkoi samantien. Meillä tilanteen ratkaisin lopulta lähes kokonaan sormiruokailuun siirtyminen...
  8. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista Esterille! Sahramiinille taas suuret pahoittelut menetyksestä, toivottavasti palaat pian takaisin joukkoon! Iines: mulle sanottiin että voin mennä sokerirasitukseen elokuun loppuun mennessä (me ollaan heinäkuusta suurin osa maalla ja lapsen kanssa osa...
  9. T

    Hilman pikkusiskolle nimi?

    Muutamia tuli äkkiseltään mieleen: Kerttu Elsi Aili Helka
  10. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Sahramiinille tervetuloa! Pidetään peukkuja että raskaus menee tällä kertaa hyvin! Ainahan se on vähän arpakauppaa, mutta mitä enemmän viikkoja, sen todennäköisempää että pikkuinen pysyy kyydissä. Täällä oli tänään rakenneultra ja kaikki hyvin! Jee!!!!! Vastaa viikkoja ja vilkas ja ei mitään...
  11. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Iloista juhannusta kaikille! Meillä se on poikkeuksellisesti tänä vuonna kaupunkisellainen, kun ei viitsitty ensi viikon ultran takia lähteä ajelemaan maalle ees taas, sinne on kuitenkin monen tunnin ajo. Vähän tylsää kyllä olla kaupungissa, onneksi kumpanakin päivänä on sentään tulossa...
  12. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka Mä olen tätä neuvolanvaihtoa kysynyt useamman kerronta sekä neuvontapuhelimesta (asun pääkaupunkiseudulla) että neuvolakäynneillä ja joka kerta on sanottu, että mun pistää soitta osastonhoitajalle ja kysyä lupa ja se on kuulemma yleinen käytäntö. Niiden tarvii vähän tietää miksi...
  13. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Chocolate Boxille ja Esterille onnea hienoista ultrakuulumisista! Onpas söpö veitikka tuo Chocolate Boxin pikkuinen. Täällä ei mitään ihmeempää paitsi päänsärkyä päivittäin ja suonikohjujen takia olen alkanut käyttää tukisukkia aamusta iltaan. Ei niin kivaa näillä keleillä, mutta pitäisi...
  14. T

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Raskausarvilta vältyin kokonaan viime raskaudessa ja veikkaan että ehkä tässäkin, vaikka mistä sitä tietää. Sen sijaan suonikohjuilta en ja kun ne viimeksi tuli vasta ihan loppuvaiheessa, tässä raskaudessa on nyt jo kohjuiset sääret. Perhana! Tosi rumat ja lisäksi pohkeita särkee ja ne ovat...
  15. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Isosti onnea Ollakovai! Ihanaa varmaan olla pikku nyytti kainalossa! Chocolatebox: olipa tosiaan törppö lääkäri! Olisin itse ihan hermona moisessa tilanteessa, toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja bakteeri kadonnut! Iines: mahtavia uutisia, paljon onnea! Voin kuvitella että oli...
  16. T

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Emppis: voimahali sulle täältä! Tosi kurjia uutisia, joihin ei oikein lohdun sanat tällä hetkellä varmaankaan auta. Sen vaan haluan sanoa, että älä luovu toivosta. Mulla oli myös kaksi peräkkäistä keskenmenoa ennen esikoista ja koville otti ja uudelleen raskautuminen suorastaan pelotti...
  17. T

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Iloista äitienpäivää mammoille! :flower: Ja tervetuloa uusille! Täällä on päivä mennyt tosi kivasti, käytiin koko perhe puistossa esikoisen kanssa ja syötiin hyvä lounas, iltapäivällä tulee mun äiti kylään ja syödään päivällinen yhdessä Parsaa ja kalaa ja hyviä juustoja, nam. Mies oli...
  18. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Huomenet Kiva kuulla Saana sun kuulumisia! Ja mukavaa että pahoinvointi on ohi, johan oletkin aikamoisilla viikoilla. Mä en voi edes kuvitella miltä mun maha mahtaa näyttää noilla viikoilla kun on jo nyt niin ilmeinen pömppö. Pakko muuten sanoa, etä munkin mies on englanninkielinen ;)...
  19. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka Iinekselle isot tsempit punktioon!!! Toivon ja uskon että siellä on kaikki hyvin, mutta hyvä varmistaa ja saada kivi vieräytettyä sydämeltä! Mä sain kirjeen tänään ja ei onneksi kohonnutta riskilukua, soitin vielä neuvolaan ja kysyin tarkat riskiluvut ja ei onneksi syytä huoleen...
  20. T

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Tervetuloa uusille! Arvelen että me halutaan tietää sukupuoli, tälläkin kertaa. Viimeksi tehtiin niin, ettei kerrottu kenellekään muulle ja se oli ehkä vähän hankalaa, mutta jotenkin se tuntuu edelleen niin 'intiimiltä' tiedolta, että ehkä lähdetään hankalalle linjalle uudestaan ;). Onko...

Yhteistyössä