Hakutulokset

  1. T

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    Meillä ei ole anoppini äidiksi kutsunut,mutta muuten tilanne karsea.Soittaa minulle,kun olen matkalla töihin,etä hän ajamassa meille ja hakee lapsen sieltä hoitoon itselleen.Ei kysy siis että voiko poika tulla hakee vain.Hänellä kotona itsensä hankkimat vaatteet,lelut,syöttötuolit jne..Mieheni...
  2. T

    Paljonko maksaa kissan leikkaus?

    itse aikoinaan maksoin n.250mk ,mutta siskoni leikkautti 20e hintaan toisella eläinlääkärillä.
  3. T

    1975?

    Sorsastuspäivänä 20.8 =)
  4. T

    montako lasta?oma ikäsi?

    1 lapsi.Täytän 30 vuotta viikon kuluttua siitä kun poika 1 vuoden.
  5. T

    Miten äitisi reagoi raskausuutiseesi?

    "jaa,no en nyt ehdi puhua kun hoitolapsia pian haetaan" Vasta rv 14 jälkeen alkoi tajuamaan ja puhumaan asiasta.Ja täytin 29 vuotta viikko pojan syntymän jälkeen.
  6. T

    Synnytyssairaalasi ja pikainen arvio +++ vai ---

    Seinäjoki ja pelkkää+++++++
  7. T

    esikoisen syntymäviikot?

    38+5 ja heräsin kipuihin,poika maailmassa siitä 6 tunnin kuluttua!
  8. T

    Miten vatsa kasaan?

    TINTTI! Voisitko kertoa vielä lisää noita ohjeita.Olisin laittanut y-viestiä,mutta olit harmaana.Toivottavasti näet tämän!
  9. T

    uusia sivuja kaipailen

    Huuto.net
  10. T

    1975 syntyneitä?

    Sorsastuspäivänä...eli 20.8
  11. T

    hoitajia

    Me saadaan.Kummit ja isovanhemmat asuvat kaikki parin kilsan säteellä.Tosin silloin,kun lähdemme iskän kanssa viihteelle on poika aina anopillani,oma äitini ei siedä juomista eikä ota poikaa silloin hoitoon.Ajattelee vissiin,että ei saada muualtakaan hoitajaa ja ei siis voida lähteä.Aina on...
  12. T

    raskausmyrkytyksestä

    Minä sain kans raskausmyrkytyksen.Oikeastaan se paheni synnytyksen jälkeen,kun pääsin kotia ja aloin liikkua.Mulla meni 1kk (reilu)ennenkö kaikki oli normaalisti.Mun mielestä voisit puhua asiasta lääkärille,käy vaikka jollain toisella lääkärillä.Aika pitkä sulla jo synnytyksestä kuitenkin.
  13. T

    G: KOULUTUS/AMMATTI?

    Koulutukseltani perushoitaja,yrittäjänä toimin.Mies cnc- koneistaja.
  14. T

    Minä päivänä olet syntynyt?

    20.08
  15. T

    paikkakunta gallup

    Alavudelta
  16. T

    paljonko saatte äippärahaa

    Verojen jälkeen jää käteen 802e.
  17. T

    galluppia pukkaa

    Ennen raskautta 68,raskauden lopussa 94 :ashamed: ,nyt 81.Synnytyksestä 4kk.
  18. T

    Montako kummia

    Meidän pojalla 3 kummia.Sanottiin,että saa kieltäytyä,mutta ei kukaan kieltäytynyt.Meillä kummeja pyydettiin kummeiksi jo silloin,kun raskaudesta kerrottiin.Kysymyksessä oli siskoni ja hänen miehensä sekä mieheni veli.
  19. T

    pistetää sitte lasten syntymäpäivät...

    13.8 2004 ja poika
  20. T

    Minkä ikäisenä ...?

    28,täytin 29 viikon kuluttua

Yhteistyössä