Hakutulokset

  1. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Täällä kanssa 11v ja 10v lapset, joten vauva-ajoista on aikaa!! Olin ihan varma ettei meille tule enempää, mutta pari vuotta sitten alkoi vauvakuume nostamaan päätänsä, eikä se hiljentynyt mihinkään 😅 Jännää olla tässä tilanteessa taas, mutta toisaalta tosi ihanaa, että pääsee kokemaan vielä...
  2. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Tervetuloa kaikki uudet 👋🥰 Hassua miten moni jännää synnyttämistä (ihan tuttavapiirissä nähtyä) ja haluaa ehdottomasti sektioon - itse taas kuulun siihen joukkoon että pelkään kuolemakseni sektiota😆 kukin tyylillään! Täällä tosiaan ekaan kertaa ikinä kärsitään pahoinvoinnista ja tänä aamuna...
  3. J-Annika

    Haaveena vauva 2023

    Voi olla että olet alkanut testaamaan liian myöhään niin ei ole pystynyt rekisteröimään estrogeenin nousua, eli sulla on esim ollut sitä jo kun testaat ja sitten jää vain LH kiinni.. tai sitten sulla on tosi nopea estrogeenin nousu tai se on tosi matala. Syitä on monia. Itsellä oli yleensä 4...
  4. J-Annika

    Haaveena vauva 2023

    Liilassa testataan kahta hormonia, eli estrogeenin nousua (sitä kun alkaa muodostua enemmän limaista ja valkuaismaista VV:tä) ja LH:ta. Itsellä vilkkuminen kesti about 4 päivää ja tänä aikana VV lisääntyi, samoin oviskivut. Sitten kun LH lähtee nousemaan (eli se mikä käskee irroittamaan...
  5. J-Annika

    Haaveena vauva 2023

    Aika paljon siinä on väriä että olisi virheellinen 🤔
  6. J-Annika

    Haaveena vauva 2023

    Ihan alussa (dpo 8-10) testi näytti testiajan puitteissa negaa, mutta kun se kunnolla kuivui - ilmestyi viiva. Mulla oli sellaisia halppis testejä, jotka vaati pidemmän kuivumisen kuin mitä ohjeessa sanottiin. Jos viiva on väritön ja ilmestyy myöhemmin on mun mielestä nega, mutta jos siihen on...
  7. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Täällä tuli 6+ jäätävä nälkä ja alusta saakka rinnat tosi kipeät.. myös aamuisin on huono olo; mutta johtuu tyhjästä vatsasta. Ja oon alkanut valvomaan öisin.. ennen nukuin kuin tukki, mutta nyt heräilen tosi aikaisin jostain syystä 😅 ja kuuluu alkuraskauteen!
  8. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    😅👍 varasin 28.1. Ei päästä päivisin ja ilta-ajat oli jo mennyt..
  9. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Hmmm tulisinko FB vai ei 🤔 Sitä en kauheasti tosiaan käytä, mutta mutta.. Kävittekö ihan kätilön tekemässä ultrassa esim siellä Perhe Artessa? @jempppis mies sanoi että haluaisi mennä, joten varmaankin sitten varailen sinne aikaa… huomenna olis 7+0😊
  10. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Aika vähän pääsee mihinkään ultraan vaikka olisikin vaivoja. Itse soittelin kerran kun oli todella kipeät munasarjat välillä ja sanoivat että mene yksityiselle 😅 en jaksanut keskenmenosta soitella mihinkään, kun olisivat vain laittaneet päivystykseen jonottamaan ja siellä olet priolistalla...
  11. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Ihan sama täällä. Meillä on töissä alkamassa iso projekti nyt, jossa oon vetovastuussa.. sen pitäisi olla valmis kesällä - toivottavasti 🤔 en tiedä miten tästä kertoa ja milloin… yritän säästää kertomusta mahdollisimman pitkälle toukokuuhun jos vain vatsa antaa vain mahdollisuuden 😁😅 en halua...
  12. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    En kyllä ole koskaan kokeillutkaan kohdunsuuta, joten en osaa ottaa siihen kantaa 🥺 mutta kyllä tässä välillä on kovia kipuja, varsinkin kun liikkuu enemmän! Eilen tein sellaisen 30min HIIR treenin ja muutaman tunnin päästä tuntui kaiken maailman nippailuja sun muuta 😊itselle km ollut täysin...
  13. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Jaiks! 10v putkeen poissa😯 se on pitkä aika se!! Itse olin opiskelija kun viimeksi olin kotiäitinä. Sain sitten sinä aikana opiskeltua alalle ja mentyä äitiysloman loputtua omalle alalle. Tuntuu ihan kivalta jäädä pois, kun tässä paahtanut ihan hulluna viimeiset 7 vuotta. Lomia ollut tosi vähän...
  14. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Mä oon kanssa 35v ja stressaan ihan samoja asioita.. Meillä sentään tätä on mietitty jo monta vuotta.. silti tulee välillä fiilis, että oliko tää nyt järkevä valinta, kun lapset voisi muuttaa pois kotoa jopa jo 5-6 vuoden päästä pois opiskelemaan 😅 plus meillä on vain kolmio, joka pitää myydä...
  15. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Joo ei olis kyllä sen arvoista 😅
  16. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Ei kyllä.. lapset 11v ja 10v ja edelleen tarkistan öisin että hengittävät 😅😅
  17. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Aijaa 😯 No sit en varmaa mee ollenkaan. Oon nyt pihillä päällä, kun yritän säästää äitiyslomalle extraa 😅
  18. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Niin, stressiä varmaan kaikki tuo tässä tilanteessa 😅. Itselle oli vain helpompaa nähdä että testi oli haalea ja sitten nega, kuin nähdä yllätyksenä verta housussa. Perjantaina testi näytti negaa ja su vuoto alkoi. Silloin olin jo käsitellyt suurimmaksi osaksi surun. Meillä on se perhe arte...
  19. J-Annika

    Haaveena vauva 2023

    Ihan selkeä!! 🥰
  20. J-Annika

    Syyskuiset 2023

    Missä te olette käyneet varhaisultrassa? @jempppis kävi siellä arteella, mutta se on aika kaukana meiltä. Enkä haluais Helsingin keskustaankaan.. oikeastaan ainoastaan Mehiläinen ja Terveystalo olisi meille vaihtoehto - ottaisinko kätilön vai erikoislääkärin? 🤔 Mies haluaisi mennä katsomaan...

Yhteistyössä