Hakutulokset

  1. lilyvalley

    VIRTAUKSISTA ja primaspan kuurista?

    Hei! Mulla todettiin viime viikon ultrassa virtauksien olevan koholla. Tosin ultraaja unohti kertoa kaiken minulle. Lääkäri määräsi primaspan kuurin, mutta mitään lisätietoa en saanut. Myöskään lääkäri ei maininnut mistä virtauksista oli kyse. Nyt jos joku tietää niistä mitään niin voisi kertoa...
  2. lilyvalley

    Raskausoireiden äkillinen loppuminen?

    Täällä mennään jossain rv9-10. Ollut muutaman viikon aamusta iltaan ihan hirveä olo ja nyt yhtäkkiä eilen aamulla loppui kaikki oireet kuin seinään. Kipua ei ole, vuotoa ei ole.... Meillä on yksi vauva kuollut rv37 ja silloin kävi myös oireiden katoaminen.. Nyt tietenkin olen ihan varma, että se...
  3. lilyvalley

    Sairausvakuutukset.

    Hei! Olen vissiin jotenkin vähän yksinkertainen kun en vain ymmärrä noista vakuutuksista mitään. Että ne korvaa jotakin muttei kaikkea ja sitten sitä maksetaan kaikki itse ja saadaan ehkä vain jotain takaisin omavastuun jälkeen ja sitten sen lisäksi maksetaan vielä vakuutusmaksut... Miten se...
  4. lilyvalley

    Raskausuutisen kertominen?

    Hei! Tilanteemme on se, että sain viikko sitten tietää olevani raskaana. Minulle lapsi on neljäs ja miehelleni viides. Yhteisiä on meillä ennestään kaksi... Mieheni on kuitenkin sanonut ettei ehkä haluaisi lisää lapsia. Itselleni lapsi on ihan toivottu, vaikkakaan en osaanut häntä odottaa...
  5. lilyvalley

    Asperger/ADHD/?

    ..
  6. lilyvalley

    Liian kauan odotusta..

    Hei! Kaipailisin vinkkejä siihen kuinka jaksaa viimeiset kuukaudet odotuksen kanssa? Viime syksynä syntyi tyttömme Vila kuolleena rv.36+5 ja nyt olen kolmannen odotuksessa rv.29... Olen niin kyllästynyt odottamaan.. Tuntuu että olen vain vuodetsa toiseen raskaana ja silti en saa vauvaa...
  7. lilyvalley

    Lukiolaisia?

    Tämä äitiliini aloitti iltalukion tammikuussa täällä Tampereella. Olisi kiva jos saisi kahvi-/lukuseuraa toisista opiskelijoista?

Yhteistyössä