Hakutulokset

  1. Kiroileva siili

    Virallinen Twilight-pino vol.4

    Onhan tota roinaa kertynyt tässä, suurimman osan kaverit on ostanu lahjaks. Mulla on 2 kalenteria, keräilykortteja, julisteita, tarroja, twilight sweethearts-karkkeja ym. :laugh: Viimesin lahja on kyllä kaikista paras: Pitkähihanen t-paita jossa edessä se Culleneiden sukuvaakuna vai mikä nyt...
  2. Kiroileva siili

    Virallinen Twilight-pino vol.4

    Tänään mäkin kävin katsomassa leffan. Epäilys on kirjoista mun lemppari, leffasta en osaa vielä ensinäkemältä sanoa oikein mitään. Hyvähän se oli, tottakai! :D Mutta mulla tökki esim. ohjaus ja se jatkuva lähikuvaaminen. Oli välillä vaikea seurata henkilöiden ilmeitä, liikkeitä ja eleitä...
  3. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Ihania kuvia taas :heart: Kiitos niistä. Varasin myös ton boxin, ei jaksais millään odottaa enää :D
  4. Kiroileva siili

    cerazette gallup

    Mulla ei oo mitään huonoa sanottavaa. Aluks vuosin tipotellen, mutta onneks olin kärsivällinen. 3kk:n jälkeen vuoto lakkas, eikä menkkoja tullut koko aikana (yli 3v.) mikä oli todellinen plussa. Joskus jos unohtelin ottaa pillereitä niin saattoi pientä vuotoa tulla, mutta jos muistin ottaa...
  5. Kiroileva siili

    Vieläkö ois jotain kotikonstia nielemiskipuun?

    Auttasko ihan särkylääke? Sitten kurlausta septidinillä ja jäätelöö. Näitä mä koittaisin.
  6. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Mulla on muuten nyt jo kaksi new moon-seinäkalenteria :whistle: Toisen sain joululahjaksi ja toisen toi kaveri tuliasina jenkeistä. Se toi mulle myös Edward sweet hearts-karkkeja joissa on eri tekstejä esim. "bite me" jne. :laugh:
  7. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Täällä ollaan jo :wave: :D
  8. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Mulle pukki toi New Moon-seinäkalenterin, Mayerin Vieraan, New Moon-leffasta kertovan kirjan ja Kadotettujen kuningatar vampyyrileffan. Ihan kiitettävä saldo sanoisin ;) Sitten pakko vielä mainita ihan tähän ketjuun liittymättömä asia: Sain lahjaksi purkissa olevan sammakon ja kun sinne...
  9. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Hei taas pitkästä aikaa! Kaveri toi mulle jenkeistä tuliaisena jotain Twilight-keräilykortteja :D jeejee, teinimeininki! Näin tänään anttilassa Twi-tyynyjä ja vilttejä, ei ollu kovin hienoja :whistle: Miksköhän ne ei mitään järkevämpää keksi.. tai siis myy suomessa!! :headwall: Toivotan...
  10. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Nyt on New Moon nähty 3 kertaa, kahdesti teatterissa. Joka kerralla oon tykännyt enemmän ja enemmän. Eikä haittaa enää yhtään, että tämä leffa ei oo sinisävyinen niinkun eka oli (mua kun se kovasti harmitti aluksi). Näyttää Bellakin enemmän ihmiseltä, kun ei oo niin kalpeakasvoinen ;) Ja vitsit...
  11. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Muakin hämäs se niitten voihkinta, ihan kun oisivat harrastaneet seksiä siinä :whistle: Ehkä vähempikin olis riittäny. Mutta suudelma oli toki ihana! Ja tohon viimeseen kommenttiin sen verran, että musta tuntuu myös kamalalta arvostella. Mutta eihän sille minkään mahda, tottakai meillä on omia...
  12. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Joo hauskaa läppää oli kyllä leffassa ja Charlie aivan ihana! Tuolla näytöksessä oli selkeesti paljon faneja, huokailuja kuului kanssa joka välissä :D Mutta kun Jacob otti paidan pois ekan kerran, niin kaikki alkoi nauraa huvittuneesti ;) Naurattiko teitä se näky, mitä Aro näki...
  13. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Tykkäsin :heart: Tässä jotain aatoksia: Mua lähinnä nauratti ne susipojat, jotenkin näyttivät koomisilta kun kulkivat ilman paitaa koko ajan :D Musiikki kuulosta paaaljon paremmalta kun levyltä kuunneltuna. Edward oli tosiaan aika jäykkis ja jännä et se oli niin paljon ilman paitaa, koska...
  14. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    :heart: :heart: 4 tuntia :heart: :heart: Nyt alkaa jännitään ;)
  15. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Mä nään New moonin vasta keskiviikkona. Hieman jo kutkuttaa, mutta toistaiseksi oon housuissani pysyny. En oo Twilightiakaan kattonu melkein kahteen viikkoon, wtf??!! ;) Keskiviikon jälkeen sitä voi sitten taas huoletta vetää twi-huuruissa pari kuukautta :D :p
  16. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    :laugh: :laugh: :laugh: Ja mullekin tuli dvd postissa, mutta en oo vielä ehtiny sitä katsomaan |O New moon-lippuja en oo vielä ostanu, koska pääsen kattoon sen vasta sitten maanantaina, mutta oon nyt asennoitunu siihen niin ettei harmita. Ehtiihän sitä sitten käydä kattomas vaikka...
  17. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Kyllä mäkin sen kannalle käännyn, saa tosiaan nähdä mitä tuumaan kun pääsen kohta lukemaan sitä toista kertaa.
  18. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Mua kans ärsyttää ne suomennokset. Tosi paljon jätetty kääntämättä ja noita virheitä siihen päälle vielä :headwall: |O Ilman tekstiä parempi. Oon nyt kuunnellu tota New Moonin soundtrackia ja täytyy sanoa, että on aikas ihmeellistä hippimusaa. Tykkään Twilightin soundtrackista huomattavasti...
  19. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    En tiedä mikä siinä Epäilyksessä mua niin kovin kiehto, mutta mä tykkäsin kyllä tosi paljon. Uusikuu on mun makuun ollut huonoin (vaikka ei se missään nimessä huono ollut), koska siinä oli liikaa Jacobia ja liian vähän Edwardia. Jacob on mua tähän Aamunkoihin asti ärsyttänyttänyt jatkuvalla...
  20. Kiroileva siili

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Sain muuten tänään Aamunkoin luettua. Luin sen siis nyt vasta ensimmäistä kertaa. Liian nopeesti meni, vaikka koitin säästellen lukea. Mä olen jotenkin kovin hämmentynyt. Siis toki tykkäsin kirjasta kovasti, mutta jotenkin ihmettelen kirjailijan joitakin ratkaisuja. Toisin sanoen moni juttu...

Yhteistyössä