Hakutulokset

  1. H

    Tampereelta kaveria?

    Jos elämääsi mahtuu kaveri / ystävä lisää,ellei muutamakin tyyppi, kerrothan? :D Olemme juur muuttaneet Tampereelle ja olis mukava tutustua ihmisiin ja siinä samalla ympäristöön :) Tavataan, kahvitellaan ja tutustutaan? Meillä on leikkikavereita lapsille, sosiaalisia iloisia sellaisia...
  2. H

    Hei te joilla luomu kaksoset!

    En käsitä itseäni, olen tämän viikon hyppinyt netissä ja googletellu kaksosia, en tiedä mikä vaivaa, mulla nyt rv 8 ja huomenna ultra ;) Mutta olisin kiinnostunut kuulemaan alkuodotuksen oireita tms, tiesittekö ennen ultraa odottavanne kaksosia? Eli kaksoset ilman hoitoja jne.. Onko suvussa...
  3. H

    Kuinka mones raskaus ja lasten iät?

    Täällä plussattiin! Viikkoja nyt about 5+5 :) Monesko raskaus teillä? ja jos muita lapsia, onko pienillä ikäeroilla? Meillä kuudes odotus meneillään, raskauksia jos oikeen laskee, 9. (keskenmenoja taustalla ennen esikoista) Meillä lapset 6v, 5v, 3v, 2v, ja 1v :) Jos siis hyvin...
  4. H

    Miehen EX ei tajua olevansa EX?!?

    Tuossahan tuo, aika yleistä. Miksi exät ei voi päästää irti. Raivostuttavaa.
  5. H

    Ystäviä Tampereelta äideistä?

    Laitanpa tännekin tätä ystävähaku -viestiä. Elikkäs olemme muuttamassa Tampereelle (emme tunne sieltä ketään) joten olis kiva saada ystäviä/kavereita sieltä suunnalta! :) Olen kohta 27 vuotias viiden lapsen äiti, jonka lapset tykkäisivät myös saada uusia kavereita! :) Olen iloinen...
  6. H

    Ystäviä suurperheellisistä?

    Olemme ihan kohta Tamperelainen suurperhe ja kaipailisin ystäviä, toki myös muistakin kuin suurperheellisistä! Ja muutkin paikkakunnat toki käy :D Koko sukujuku jää kauas muuttomme jälkeen, maisemanvaihdos siis tässä nyt meneillään :) Olen kohta 27 vuotias, meillä on viisi alle kouluikäistä...

Yhteistyössä