Hakutulokset

  1. Silvia Logo

    Hah. Luuletko että minä olen juoruämmä, sanoi pikku Myy. – Minä en ole niin kiinnostunut toisten...

    Hah. Luuletko että minä olen juoruämmä, sanoi pikku Myy. – Minä en ole niin kiinnostunut toisten salaisuuksista, että höpöttäisin niitä ympäriinsä. Sitä paitsi asianomaiset kertovat ne kyllä ennemmin tai myöhemmin. Usko pois, tässä saaressa on monta salaisuutta! Minä tiedän ne kaikki!
  2. Silvia Logo

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Pitkään meistä moni täällä oli, mutta aika ei enää riitä. 5h päästä pitäisi olla taas hereillä ja lähteä pirteänä töihin. Lähes 20v sitten tänne tieni löysin ja piipahdan välillä lukemassa.
  3. Silvia Logo

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Oi mä muistan sen.
  4. Silvia Logo

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Minä täällä ja pepsimaxia lasissa. Tai oikeastaan mukissa.
  5. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Heissulivei vaan kaikille. En pääse puhelimella tänne, koska salasana on koneella muistissa, mutta vanhaa s.osoitetta en saa vaihdettua, koska vanha osoite ei ole enää käytössä. Joten en pääse tänne puhelimella. Pitää joku yö lukea ketju läpi, koska valvon öisin usein niin monta tuntia :D...
  6. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Mä en ota pakkausta. Varastossa on tallessa vielä tytön vaatteet ja pakkauksessa oli niin paljon turhaa ja meillä jäi vaatteita käyttämättä. Osa ei sopinut muiden vaatteiden kanssa yhteen tai esim resori housut eivät pysyneet tytöllä jalassa. Otan rahana ja ostan sitten makuupussin vaikka...
  7. Silvia Logo

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

    Vadelmanlehti: Sain kkm 08/13 ja rv8 loppui oireet ja rv10 pääsin lopulta kättärille, kun valehtelin vuotoja ja kipuja. Rv8 kieppeillä heräsin yksi yö vauvan itkuun ja sen jälkeen tiesin että kaikki ei ole ok. Toinen km oli 04/14 ja se päättyi vuotoon rv6 ja silloinkin sain taistella itseni...
  8. Silvia Logo

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

    Tulin np ultran jälkeen jo tänne että mut saa poistaa taustalta. Mutta olinkin jo tippunut silloin pois. Toivon kaikille tärppejä ja voimia teille jotka olette tänne joutuneet. Toivon kovasti että tällä kertaa meille se pieni tulisi. Mutta 2 keskemenoa peräkkäin on tehnyt tosi araksi :-(
  9. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Hellurei. Mä en puhelimella pääse tänne kirjautumaan ja siksi kirjoitan tuolla fb:ssä. Mitään uutta ei tänne oikeastaan kuulu. Pahoinvointia, rinnat edelleen todella kipeät ja väsymystä. Silvia ja pikkuinen 14+3
  10. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Hus lab muisti kirjeellä ja pienellä ei pitäisi olla kromosomi poikkeavuutta. Kaikkeahan tuolla testilla ei voida testata ja aina voi yllätyksiä sattua. Niskaturvotus oli ultrassakin todella pientä. Pahoinvointi senkun jatkuu ja olen taas saikulla. Iski himo lakuun, mutta voin sanoa että...
  11. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Terkkuja meidän pikkuiselta. Nukkui ultran alussa ja pui nyrkkiä kätilölle, kun hänet herätettiin. Kädet, jalat, selkä, pää, varpaat tuli nähtyä. Liikkui hyvin ja turvotus oli 0.8. ja pituus 6.4cm La muuttui 24.4 mutta en vaihda sitä täällä. Meni päämitan mukaan ja se on vaikea kuulema saada...
  12. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Kipu loppui vasta tänään. Ja mahan turvotus on taas kadonnut. Taas olen koko aamun pohtinut onko kaikki ok. Onneksi on iltavuoro joten en voi töissä juurikaan murehtia. Pahoinvointi kyllä jatkuu melkoisena. Alamahassa ei tunnu enää edes semmoista oloa että siellä olisi joku möykky. En mä...
  13. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    tamariini :'( Voimia :hug: Mulla on maanantaina ultra ja mahaa on sattunut nyt yöstä saakka. Pelottaa että onkohan kaikki kunnossa :( Alunperin ultra olisi ollut tänään, mutta piti siirtää maanantaille työvuoron takia. Silvia ja pikkuinen 12+4
  14. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Mulla on jäänyt iiikunta ihan kokonaan pahoinvoinnin takia. Mutta heti kun olo paranee, niin aloitan taas vesijuoksun ja kun pystyn tekemään ruokaa, niin aloitan vähähiilarisen ruuan. Paljon kasviksia ja mm kanaa ja kalaa. Puuro kuuluu aamuun ja täysjyvä leipä. Eilen töissä vielä tuli tosi...
  15. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Ei ole vielä neuvolassa kuunneltu sydämen ääniä. Ultrassa ei muistaakseni kuunneltu silloin kun tytöstä siellä kävin. Tokassa neuvolassa ne silloin kuunneltiin. 20.10 on näköjään toinen neuvola. Silvia ja pikkuinen 12+1
  16. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    POKS 12+0 Hermoilu viikko nyt edessä. Ja pahoivointia on ollut nyt n. 9 viikkoa ja näköjään edelleen jatkuu. Paleltaako teitä muita koko ajan? Mentiin lauantaina kylään ja mä lepäsin peiton alla umpi jäässä ja myös pahanolon takia. Muutenkin olen nyt pitkään palellut. Energiaa saan kun...
  17. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Siinä vaiheessa kun tuntee päivittäin vauvan potkut ja hikan, niin helpottaa henkisesti. Mulla on vielä viikon piina. Tajusin että menen su iltavuoroon ja aamulla klo 9 pitää olla jo kättärillä. Pitää herätä ihan järkky aikaisin. Taidan mennä hakemaan tytön silloin vasta ennen muskaria, jotta...
  18. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Onko joku käyttänyt tälläistä dobleria? Online Shop - UnbornHeart Olisi hulluilla päivillä 39.90. En tiedä minne olen meidän vanhan laittanut ja en jaksaisi alkaa koko varastoa ja vaatehuonetta tyhjentämään :-/ Mulla kutittelee mahaa nyt joka päivä. Ihan kuin siellä olisi perhonen. Vau...
  19. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    POTKUT: Mulla on kans mahaa kutitellut ja en usko että itselläni se ainakaan vielä mitään potkuja on. Meidän pienellä on viikkoja vasta niin vähän. Mutta samaa mietin kun silloin tällöin kutittaa. VAATTEET: Mulla on housut mahtuneet ja jos laihdun, niin menee vielä tosi pitkään samat...
  20. Silvia Logo

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Mä kans nukahdan nyt joka paikkaan. 1kk ja äiti on aina mennyt lepäämään ja tyttö joutuu katsomaan leffaa. Tänäänkin vedin 1h iltapäikkärit ja nyt taas valmis nukkumaan. Päätä särkee koko ajan. Taas on koko illan oksettanut ja hajut tekee pahaa. Ah tätä ihanaa oloa. Voi kun olisi jo huhtikuu...

Yhteistyössä