Hakutulokset

  1. B

    Näkyykö facessa suljetut ryhmät?

    Suljetut näkyy, salatut ei..niitä ei edes löydä haulla.
  2. B

    Paljonko sinulla on työkokemusta?

    Ikää 38 v, 2 tutkintoa (toisen suoritin juuri), työkokemusta n.15 v ja kaksi lasta (14v ja 2,5 v)
  3. B

    Puhelu rehtorilta

    14 v tytön äitinä sanoisin, että usko rehtorin sanaa enemmän..vaikka vaikeaahan se on uskoa, että oma lapsi tekee mitään pahaa.Koulukuraattorin luona käyminen ei ole vakavaa eikä niistä tulee mihinkään sossun papereihin tietääkseni merkintöjä ellei sossua kutsuta mukaan.
  4. B

    APUA facebookista, kuinkahan pahasti mokasin :D hjelppii nyt heiiii

    Mun mielestä ne "nähnyt" luvut tulee vaan niistä, ketkä siihen ryhmään kuuluu..
  5. B

    Mamut ei käytä lapsiaan leikkipuistoissa?

    Meillä päin taas ei oikeastaan suomiäitejä/isejä,(paitsi kenellä on mamupuoliso) puistossa näe, kyllä ne on ihan muita kansalaisuuksia, ketkä leikkii lasten kanssa siellä.
  6. B

    G: Onko tällä palstalla jäänyt erityisesti mieleesi jokin tapaus?

    Rollolainenhan se taitaa olla, itse en vielä tuolloin palstaillut, mutta oon jotain ketjuja lukenut aiheesta.
  7. B

    Saako mies muka päättää naisen syömisistä

    Ei onnistuis meillä..kyllä mä aikuisena päätän itse mitä syön tai olen syömättä.
  8. B

    G: Onko tällä palstalla jäänyt erityisesti mieleesi jokin tapaus?

    Kukas se oli, kenellä oli jenkeissä se syöpäsairas mies? Laittoi kuvia "miehestään", jonka joku tunnisti muistaakseni joksikin näyttelijäksi, joka oli kaikenlisäksi homo :D Yritti sitten esittää, et se oli sisäpiiri vitsi ja julkaisi uusia kuvia miehestään, jotka ei jostain syystä vakuuttanut...
  9. B

    Uskallatteko laittaa miehenne kuvan tänne? Tää tennissukkaukkeli on jo haukuttu täällä :D

    Luvan saisin ihan varmasti, mutta sitä päivää ei tule, että jossain muualla kuin omassa profiilissa facebookissa ois kuvia nähtävissä..
  10. B

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Onko sun ex-nyxä niin tossukka, että oikeasti odottaa sua vuoden vai elätkö sä siinä toivossa, että mies oikeasti odottaa sua vuoden ja ottaa sut avosylin vastaan sitten, kun tämän mormonin kanssa ei mennytkään niin kuin piti :D?
  11. B

    Menisitkö omaan harrastukseen, jos lapsella vatsatauti?

    Niin ja isähän ei tietenkään voi mitenkään olla lapsen kanssa paria tuntia :D ? Vai eikö teillä isä ole tasavertainen lapsen vanhempi?
  12. B

    kännykän viestit?

    mulla ainakin saa nokia c05 mallissa laitettua niin, että puhelin lähettää itse viestin, jos hylkään puhelun.. Echo, toihan oiskin hyvä idea puhelinmyyjien puheluiden kohdalla, kun ei niiden numeroihin voi soittaa takas :D Täytys vaan sit olla sata varma, et soittaja on puhelin myyjä..
  13. B

    Millä viikolla sulla käynnistyi synnytys?? :)

    42+1 käynnistyksellä (syntyi 42+2) ja 41+6 käynnistyi (syntyi 42)
  14. B

    Minkälaiset vaatteet 2v. tytölle päiväkotiin?

    saa olla mekkoja ja hameita, tuttia ei tarvitse nimikoida, todennäköisesti tutti annetaan vaan päiväunille..ei kai 2 v tuttia muuten enää tarvitse?
  15. B

    Tarttuukohan noro vielä pinnoilta

    Noro tarttuu pinnoilta uusimman tutkimuksen jopa 28 vrk eli joo, jos ei ole huolehdittu asianmukaisesti siivouksesta.
  16. B

    Minkä ikäisillä koulussa ainekirjoitus?

    tokalla aletaan harjoittelemaan ainekirjoitusta
  17. B

    Emmerdalesta, kertokaahan mulle!

    googleen kun kirjottaa emmerdale juonipaljastukset, niin saa tietää vaikka ja mitä tulevien vuosien jaksoista..:rolleyes:
  18. B

    Kelan käsittelyajan?

    Kyllä ne yleensä käsitellään juurikin siinä Kelassa, mihin hakemuksen jätät eikä se kyllä tietääkseni lyhennä/pidennä käsittelyaikaa vaan ne puutteelliset hakemukset tai puuttuvat liitteet hidastaa..
  19. B

    Eka työssäoppiminen suoritettu

    Kyllä me saadaan laskut maksettua ajallaan, ruokaa ja vaatteita (ei niitä tarvii onneks olla joka kuukausi ostamassa) on jokaisella, niin lapsilla kuin aikuisillakin ihan tarpeeksi.
  20. B

    Eka työssäoppiminen suoritettu

    mitä alaa sä opiskelet eli mikä susta tulee isona? surumieli, aina voi mennä opiskelemaan, jos on valmis venyttämään penniä..nimimerkillä opintovapaalla ja tulot tippui n. 700€/kk sen takia.

Yhteistyössä