Hakutulokset

  1. B

    Elarit ei oo tullu

    tilille ja Kelan sivujen mukaan ne on maksettu tänään, niin onko ne kuitenkin vielä tulossa tänään?Aina aiemmin on ollu kaikki rahat tilillä heti aamusta, mitä on pitänyt tullakin.
  2. B

    Vaunurekkarista bongattua tänään..

    nimenä Barbie :rolleyes: ..millähän perusteella tuokin nimi on mennyt läpi?mun mielestä ihan kaikki tuotenimetkään ei sovi nimiksi.
  3. B

    Kenenkäs kullannuput ulkoilee vielä

    itäisessä Helsingissä metroradan varrella?Vartijasetä siellä juoksi kolmen noin 10 v pojan perässä.. :rolleyes:
  4. B

    Olipas hyvää palvelua Hobby Hallissa :)

    Täälläkin on joskus hobbaria parjattu, niin ainakin asiakaspalvelu oli tänään kohdillaan.Tilasin toissa viikolla kuopukselle kävelytuolin, jonka toimitusaika oli 2-3 viikkoa. Tänään sain puhelun heidän asiakaspalvelusta, että tuotteen valmistajalla on vaikeuksia tuotteen kanssa ja siitä syystä...
  5. B

    Äitienpäivästä tuli mieleen..

    Monenko lapset ovat koulussa tehneet kortit ja kenties jotkut lahjat?ja millä luokalla ovat? Tuli vaan mieleen,kun oma tyttöni ihmetteli eilen miksei he tehneet edes kortteja koulussa..ja hän on siis viidennellä.Omasta kouluajasta on jo niin kauan,että en muista missä vaiheessa ala-astetta...
  6. B

    käy treeneistä tuo vauvan kantelu..

    1,5 tuntia tuli kanneltua vauvaa käsivarsilla,mahavaivoja kun oli..onneks mies on bodannu itselleen isommat habat,niin ei tarvii yksin tuotakaan hommaa hoitaa :xmas: kohtahan tästä joutaa jo sitten nukkumaan,kaikki muut on jo untenmailla..
  7. B

    vauvan kelakortista..

    kauan teillä on kestänyt saada kelakortti ristiäisten/nimiäisten jälkeen?meillä oli ristiäiset kohta 2 viikkoa sitten ja kelakorttia ei näy eikä kuulu..ja joo,en ole vielä käynyt kelasta kyselemässä.
  8. B

    Rintatulehduksesta..

    jos haluaa mennä lääkäriin,niin enkös mä sillon mee arvauskeskukseen enkä synnärille :snotty::ashamed: ?
  9. B

    meidän vauveli syntyi keskiviikkona :)

    eli tarkoitus oli mennä käynnistykseen to aamuna,mutta neiti päätti tulla luomusti maailmaan keskiviikko aamuna.Jännitystilanteita riitti,mutta synnytys päättyi lopulta hyvin normaalisti.Valitettavasti luomusynnytys ei onnistunut,vaan jouduin pyytämään epiduraalin kivuliaitten supistusten takia...
  10. B

    käynnistyksestä..

    mitäs luulette,mitkä mahdollisuudet käynnistykseen huomenna,kun viikkoja nyt 41+5 ja mitään synnytyksen alkamiseen "oireita" ei ole tähän päivään mennessä ollut ja tuskin tuleekaan.. ainoastaan liitoskipuja on ollut ja vauvan pää on jossain syvällä neuvolan th:n mukaan ollut jo kauan..
  11. B

    raskausviikkoja jos pistettäis taas pinoon?

    40+1 olo on jokseenkin kypsä ( no oikeesti ollu jo jonkun aikaa :saint: ),kyljellään nukkumisessakin alkaa olla jo ongelmia..vauva saisi jo syntyä :snotty:
  12. B

    Kuinka usein te uudelleen synnyttäjät

    olette raskauden aikana käyneet lääkärissä,jossa on sitten tutkittu kaikki mahdolliset kohdunsuuntilanteet,ultrattu jne?mulla ollut 2 nlalääkäri käyntiä,ekassa ultrasi myös,tokassa ei ultrattu koska sain akuuttiajalle ajan,kun on vähän tuota lääkäripulaa,joten ei ollut ultraa siinä huoneessa...
  13. B

    ihan mielenkiinnosta,ä-pväraha ja verotus..

    monellako on alle veroprosentti alle 20% äitiys ja vanhempainrahasta?itse hain etuuksia varten uuden verokortin,kun oletin että veroprosentti tippuu,kun tulotkin on pienemmät kun töissä ollessa.. no,kävikin niin että multa menee veroja 21% :O kaipa sieltä sitten ens vuonna tulee...
  14. B

    Uuden vuoden raskausviikot pinoon

    täällä 35+4,kaveri mahassa päätti alkaa yöeläjäksi,joten yöt on melkosta pyöriskelyä sängyssä :snotty: ja levottomat jalatkin vaivaa :'(
  15. B

    Nytkö se talvi sit tulee..

    herätessä tunti sitten mittarissa oli 0,4 ja nyt -1,8 |O |O täytyypi toivoa,että takki mahtuu vielä kuukauden verran kiinni,muuten ei oo asiaa ulos mulla,jos kovin kylmä tulee :snotty:
  16. B

    vieläkö onnistuu

    niputtaa saman asian aloitukset,kuten joskus on onnistunut?jos,niin miksei niin tehdä?
  17. B

    David Beckhamin uusin parfyymi?

    ei kukaan sattuis tietämään,mikä se uusin tuoksu on nimeltään?ajattelin miehelle sen ostaa joululahjaks,mut en muista mikä se niistä on..enkä nyt viitti yllätystä pilata ja kysyä häneltä asiasta :D
  18. B

    Anatolia!

    satutko tietämään on +2348 Turkin puhelinnumeron alku?Sain eilen illalla puhelun,jossa joku tyyppi kyseli mun kuulumisia :D :O tiesi siis mun nimen ja mulla ei ollut hajuakaan,kuka se ite on..ihmettelen vaan,että miten joku tuttu muka voi soittaa vuosikausien jälkeen mulle..varsinkin,kun viimeks...
  19. B

    Raskausviikot pinoon

    mulla 31+5 ja kaveri meuhkaa mahassa niin,että näyttäis välillä tulevan läpi :O :D nyt vasta oon alkanu nähdä oudompaakin oudompia raskausunia..yöks yö olin menossa sectioon,vaikkei mitään syytä sille ollutkaan :whistle:
  20. B

    mistä tässä on kyse?

    Miesporukka pieksi ulkomaalaisen lehdenjakajan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi siitäkö,että mamu tekee töitä?vai ihan vaan siitä,että porukalla voi piestä työtä tekevää ihmistä?

Yhteistyössä