Hakutulokset

  1. M

    Myöhäisen kesmenmenon kokenut - tarvitsisin apuasi opinnäytetyöhöni

    Hei! Luin edellisen ketjun "myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen", johon vastasinkin, mutta päädyin aloittamaan vielä uuden ketjun. Olen itsekin kokenut myöhäisen keskenmenon (21+4), josta on jo paljon aikaa. Jäin koke- mukseni kanssa hyvin yksin, enkä saanut mistään henkistä tukea...
  2. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Hei! Voimia Sinulle! Lohdutuksen sanoja on vaikea löytää ja voinkin kokemuksesta sanoa, että näin jälkikäteen taaksepäin katsottuna, vain aika auttaa muuttamaan surun muotoa. Unohtaa ei voi koskaan - ei minusta kuulukaan. Olen kokenut keskenmenon jo vuosia, vuosia sitten rv 21+4, jolloin...
  3. M

    Tarvitsisin apua opinnäytetyötäni varten - aiheena keskenmeno

    Kiitos teille kaikille, kun jaoitte kipeän kertomuksenne tämän kanavan kautta. Toivon sydämestäni, että työlläni olisi jonkinlainen vaikutusmahdollisuus. Jos haluat vielä kertoa kokemuksestasi, niin voit sen tehdä, sillä alan analysoida vastauksia elokuussa. Levollista kesää! terv. Miisa
  4. M

    Tarvitsisin apua opinnäytetyötäni varten - aiheena keskenmeno

    Hei vielä, voit toki vastata tähän viestiinkin, jolloin sinun nimesi ei näy, joka @postista käy ilmi.
  5. M

    Tarvitsisin apua opinnäytetyötäni varten - aiheena keskenmeno

    Hei, Olen kolmannen vuoden terveydenhoitajaopiskelija Satakunnan ammattikorkeakoulusta Raumalta. Teen opinnäytetyötä aiheesta ”Terveydenhoitaja keskenmenon kokeneen tukijana”. Tutkimusaiheen valintaan vaikutti muun muassa omakohtainen kokemukseni myöhäisestä keskenmenosta. Tutkimukseni...

Yhteistyössä