Hakutulokset

  1. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Eikö KETÄÄN muuta ole enää jakaantumatta??!!:mad: Batsy 41+1
  2. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Kaikki ovatkin siis jo synnytyspuuhissa? No, täällä ei olla:headwall: Neuvolassa kaikki ok, en edes jaksa luetella arvoja ja lukemia enää. Täti yritti puristella kohtua hiukan kovemmin ottein jos avittaisi supistuksia saamaan, ihmetteli miten en mitään tuntemuksia ole saanut vaikka vauvan pää...
  3. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    :headwall: Batsy 40+4
  4. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Täällä minäkin kasassa. Aina ja ikuisesti. Ikkunat pesty tänään ja isompi siivous suoritettu. Ei mitään. Ei ikinä. Batsy 40+3
  5. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Jassoo, NITTTAkin päässyt tositoimiin..Taidan siis jäädä viimeiseksi jakaantumattomaksi pikkuhiljaa:headwall: Ei niin MITÄÄN, ei kerrassaan minkäänlaista tuntemusta. Niinhän se synnytys voi toki puskista alkaa yllättäen mutta omalla kohdallani se tuskin pätee, ellei vedet mene yhtäkkiä jolloin...
  6. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Huh mikä yö. Ei suinkaan minkään supistelujen takia vaan kokeilin minäkin tulista ruokaa jota lappasin viideltä alkuillasta ja nukkumaan menin kymmeneltä vain herätäkseni jumalattomaan takaisinvirtaukseen, olin oikeasti tukehtua omaan oksennukseeni!! Tulinen ruoka ryhtyi siis virtaamaan noin...
  7. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Täällä ei tietääkseni hevillä käynnistetä, itselläni kolmas muksu antoi odotuttaa itseään rv.42+0 eikä olisi oksitosiinia silloinkaan alettu antamaan ellei olisi vihertävää lapsivettä alkanut tihkua. Olin tuolloin käynyt kahdessa yliaikatarkistuksessa rv.41+3 ja 41+5 ja toisella kertaa jo...
  8. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnittelut jakaantuneille!! NITTTA, minä oon kans aivan kypsänä ihmisten kommentteihin että eikö vieläkään ole mitään tapahtunut. Ja samat porukat tätä toistaa päivästä toiseen :stick: Tuota eskarilaista kun eskariin saatan ja noudan joka päivä niin voi juma...eikö ne todella näe kaikki etten...
  9. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    OLIVE, minä oon täällä myös ilmeisesti ikuisuuksiin saakka, minullakaan ei niin minkäänlaista tuntemusta että syntyisi, ei supistele ei mitään. Vauva tuntuu kyllä liikkuvan huomattavasti vähemmän kuin viime viikolla mutta liekö sekään mitään ennakko-oiretta vai onko vaan niin iso jo ettei mahdu...
  10. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Neuvolassa käyty -RR 134/77 -hb 124 (VIHDOINKIN NOUSSUT!!) -painoa 450g/viikko (900g 2 viikossa) -vauvan sykkeet 130-135 -RT ja erittäin alhaalla pää -Sf 35cm -pissa puhdas Pientä supistelua ja menkkamaista poltetta-olo jatkuu. Toivottavasti ei tarvitse enää viimeiseen neuvolaan mennä...
  11. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Odottelua vaan täälläkin. Kova pesänrakennuskausi menossa, puunannut koko kämpän nurkkia myöten, pessyt mattoja/vaatteita/verhoja yms. ja saunottu ja jumppapallolla hypitty eikä menkkamaisia tuntemuksia kummempia siltikään. Akupisteitä yrittänyt nilkoista hieroa mutta ovat aivan pirun kipeät...
  12. B

    G: Sinulle paras ja sopivin rautavalmiste?

    Elivo ollut ainoa josta en ole saanut vatsavaivoja, joskin Retafer ainoa joka on oikeasti nostanut hb:tä kun syönyt sitä tupla-annoksina. Kaikki rautavalmisteet kokeiltu vuoden aikana.
  13. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Itsekin olen aina odotusten aikana ajatellut niin että vasta 40+ alkaa ehkä pikkuhiljaa jotain tapahtua, ei tule niin pitkäksi viimeiset viikot syynätessä jokos tapahtuisi :) Nytkin olen AIVAN VARMA että kuun vaihteeseen menee tämänkin syntymä, en yhtään oletakaan että mitään ennen sitä...
  14. B

    Rakenneultra ja lapsen sukupuoli

    Meillä viides lapsi tulossa ja ekasta ei kysytty edes sukupuolta mutta tokasta, kolmannesta ja neljännestä kysytty jos näkyy ja aina selkeästi saanut kuvaan joko häpyhuulet taikka kivespussit+pippelin. Tästä viidennestäkin kysyttiin ja selvästi näkyi kivespussit ja vaikka kysyttyä ei saatu...
  15. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    MARIAJA, kyllä se ultralla tehty kokoarvio on aika lähellä todellista kokoa, itse olin kolmosesta kokoarviossa suuren sf-mitan vuoksi rv.32 lähtien ja 2vko välein sitä kokoa seurattiin ultralla, päätyivät siihen että n.3,8kg vauva laskettuna aikana ja niinpä tuo oli, päivää ennen laskettua juuri...
  16. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    OMA KUU!!! JEEEE!!! Aamusella viimeinen lääkärineuvola; -RR 130/79 -vauvan syke 130 -SF-mitta 35cm -painoa +900g/vko -turvotus +/- -pissa puhdas -ultralla tarkistettiin vauvan asento ja RT ja erittäin alhaalla -kohdunkaula pehmeä, n.0,5cm jäljellä,kiinni Seuraava neuvola vasta 15vrk...
  17. B

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Voiko näin loppumetreillä liittyä mukaan maaliskuisiin? Olen seurannut palstaa koko raskauden ajan mutta en ole jostain syystä päässyt rekisteröitymään, herjaa aina jotain olevan väärin mutta nyt taisi onnistua :) Minulla siis l.a 24.3 ja viides lapsi, sukupuolesta ei tietoa kun ei kyselty...

Yhteistyössä