Hakutulokset

  1. IceRoyal

    Laittakaa kuvia teidän PIPARKAKKUTALOISTA!

    Aijaa.com - 7227170.jpg
  2. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    :hug: nykyään lähes jokaisen viestin jälkeen mitä on kirjoittanut niin on saanut kuulla jotain paskaa.Ei se kauheasti mieltä lämmitä vaikkakin niistä ei sinänsä omaa elämää ja oloaan pahoita niin palstailusta menee silti maku. Toki tähän on muitakin syitä...
  3. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    :heart: Samoin! :hug:
  4. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    En minäkään uutta laita ja en halua tätä roikuttaa täällä yhtään sen kauempaa.Pois vaan koko nikki...parempi niin. Aion pysyä todellakin poissa.En näe mitään järkevää syytä sille miksi nikkiäni en pyytäisi poistettavaksi!
  5. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    Voi kuule,ihan samoin, sinun kirjoituksista olen minäkin nauttinut=) Kiitos. Mä voin jäädä sinun mieleesi Jääkuningatarblondina,mielihyvin:D Elämääsi toivon kaikkea kaunista ja hyvää :hug:
  6. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    Monta syytä...: / ja pienin niistä se, että olen kyllästynyt tähän :D
  7. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    Aijaha,no odotellaan sitten :) kiitos tiedosta!
  8. IceRoyal

    kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

    Laitoin tänään ylläpidolle pyynnön.Varmaan kaikilla täällä olleilla tarpeellisilla muruillani on jo yhteystiedot minuun toisaalla :wave:
  9. IceRoyal

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    Mä olen ainakin niin tottunut jo tuohon ja se on samantein kuviani haukkumassa jos niitä laitan.En edes alennu vastaamaan sille enää :p
  10. IceRoyal

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    Voi kuinka suloisia lapsia teillä :) tässä nuorin muruni <3http://i6.ai eip onnistunutkaan :D
  11. IceRoyal

    Törmäsin luullakseni palstalaiseen kaupassa

    En kehtaa :D koska sitten paljastuisi hänenkin jos hän vastaa tänne... Nuissa kuvapinoissa yleensä on mutta ei tuossa ja mä en saa sitä nikkiä päähäni :) minut kyllä tunnistaa jos kuvapinot on kahlannut....
  12. IceRoyal

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    just sitä :D paitsi hänellä on huulikiiltoa huulissaan ei meikit :)
  13. IceRoyal

    Törmäsin luullakseni palstalaiseen kaupassa

    Kyllä kuule on :D tässä tuppurakylässä se on ihme!!Ja mitäs se sua kaivelee jos ja kun mä haluan tietää onko se todellakin eräs tyyppi täältä...
  14. IceRoyal

    Törmäsin luullakseni palstalaiseen kaupassa

    Oli niin tutun näköinen ja jäin varmaan tuijottamaan, että mistä ihmeestä hänet tiedän :) Kunnes tajusin...vinkkaappa sä jos hoksasit minut :wave: :)
  15. IceRoyal

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    Voi sinua.Sulla on perseet ainakin lähellä sydäntä :D viimeksi olin leijonanperse ja nyt petolinnun :p Kiitos sinne jollekulle kauniista sanoistasi :) Täytyy vielä se kertoa, että tuota kuvaa ei edelleenkään ole muokattu.Valona siinä aurinko ihanainen!!!Enkä kyllä käsitä sitäkään että miten...

Yhteistyössä