Hakutulokset

  1. K

    Missä iässä äidiksi

    18,24,28,30,33 ja 37
  2. K

    Perheen maksut puoliksi vai miten?

    Meillä niin, että kun mies tienaa reilusti enemmän kuin minä niin hän myös maksaa laskuja enemmän. Ei ole ainakaan tähän päivään mennessä valittanut.
  3. K

    Minkälainen auto teillä on ja montako perheessä?

    Meitä on 7. Miehellä Chrysler 5D Voyager -03 Minulla Kia Sorento EX -06
  4. K

    kätilön muistaminen?

    \ No kyllä se mun mielestä jopa henkien pelastamisesta menee. Ennen vanhaan kun synnytettiin ilman kätilöä, lapsista kuoli n. 10% ja äideistä 5% synnytyksen yhteydessä. Mä muistaisin kätilöä jollain tavalla jos olisin tyytyväinen vuorovaikutukseemme. Jos taas olisin pettynyt tapahtumaan en...
  5. K

    Onko muita väsyneitä töihin palanneita?

    Mukava kuulla, etten ole ainoa väsähtänyt ope :hug: ! Olen vieläpä aloittanut uudessa työpaikassa, joten sen tähden on tullut varmaan paahdettua vähän extra-tehokkaasti töissä ihan näyttämisen halusta. Kotonakin olen yrittänyt illat hulluna viettää laatuaikaa muksun kanssa, ja sitten olenkin...
  6. K

    Onko muita väsyneitä töihin palanneita?

    Pitäis varmaan käydä siellä työterveyshoitajalla hemoglobiinimittauksessa. Takana on pitkä imetys, ja nyt vasta alkoivat menkat pari kuukautta sitten, joten se on voinut vauhdittaa hemppa-arvojen laskemista...
  7. K

    Onko muita väsyneitä töihin palanneita?

    Ihan hirveä väsymys koko ajan päällä! Aloitin reilu kuukausi sitten työt. Jo sitä ennen väsytti valvottava vauva. Nyt taapero pääosin nukkuu yönsä, mutta väsymys on vaan koventunut. Johtuukohan tämä vaan töiden aloittamisesta? Olen päivät opettajana ja kotona jatkuu sama kasvatushomma ilman...
  8. K

    Minkä kokoisia yhdeksän vuotiaita?

    10v. poika, hiukan alle 140 ja alle 25kiloa..Ja syö kyllä!! Kauhian hoikka.
  9. K

    Ehkäisy kierukan jälkeen?

    Poistatin hormonikierukan 3 vko:a sitten. Nyt mietin että mikä ehkäisy pitäisi ottaa käyttöön, kierukan jälkeen. Tämän ajan olemme käyttäneet kondomia yksinään (ei siis ehkäisypuikon kanssa). Onkohan kondomi yksinään luotettava, vai tarvitsisiko lisänä olla se ehkäisypuikko? Muita vaihtoehtoja...
  10. K

    raskaus

    Kertokaas hyvät miehet, että miten olette suhtautuneet puolisoihinne raskausaikana? Onko teistä iso vatsa ollut ihana vai päinvastoin? Olen seitsemännellä kuulla raskaana ja mies ei ole tehnyt aloitetta sängyn puolelle kertaakaan koko raskauden aikana :o . Omat aloitteenikin hän usein torjuu...
  11. K

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö 08.01.06 3390 g 50 cm Rv 39+5
  12. K

    Haluan takaisin vapauteni!

    Kylläpä edellinen kirjoittaja kirjoitti asiaa! Tosi kypsää tekstiä... Aloin itsekin oikein tosissani miettimään asioita, ja noinhan se juuri on. Valintojen kanssa on elettävä - olivatpa ne millaisia tahansa!
  13. K

    aistiyliherkkyys

    Meidän lapsella on luultavasti todella herkkä tuntoaisti. Saa siihen tällä hetkellä apua toimintaterapiasta. Ilmenee mm. sillä, että vaatteet tuntuvat liian karheilta, ei ota käteensä mitään rosoista ja karkeaa. Jotkut ruuatkin ovat liian karhean tuntuisia. Mielestäni asia ei ainakaan meillä...
  14. K

    KETUTTAA!!!

    aika harva työ tänä päivänä on klo:8-16.00....ja mä en alaa halua vaihtaa koska palkka on hyvä ja koulutus tälle alalle.vaihtoehtoisesti vois myös tehdä jotain 13-21.00 vuoroja mutta vielä typerämpiä ne olis..
  15. K

    KETUTTAA!!!

    olla töissä!!aina hirvee vitutus ku joutuu aamusta 9- 18.00 olla töissä ja lapset joutuu olla pitkät päivät hoidossa ym. ei jää aikaa olla niiden kanssa. ja oon sellasella alalla että työ ajat on tollaset . haaveilen nyt kolmannesta lapsesta koska saisin heti jäädä töistä pois ja olla lasten...
  16. K

    paistetun lohen ohje?

    Hei, Laita lohenpala uunivuokaan (itse nypin ruodot aina valmiiksi pois, paljon miellyttäväpi syödä), ripottele päälle yrttisuolaa, sitruunapippuria ja tilliä reilusti. Lisäksi kaada päälle 1 purkki ruokakermaa, sen jälkeen täytä se purkki vedellä ja kaada myös se "kermavesi" vuokaan. Lisää...
  17. K

    1v10kk ja heräilee öisin

    meil herätään kans, tyttö 1v9½kk.... kerran pari yössä huutamaan. :whistle:
  18. K

    oletko pettänyt puolisoasi

    Olen "pettäjä", mutta pääsin siitä tavasta yli... Ja olen ylpeä siitä! =) Joku voi nauraa, että pettäjä pettää uudelleen... Voi olla, ei koskaan voi sanoa ei koskaan.. :'( Mutta että mieheni katsoi minun touhuja 12v, mutta silti luottaa ja rakastaa. Onko se luopumisen pelkoa vai mitä? Sille...
  19. K

    oletko pettänyt puolisoasi

    \ Anu! Teillä ei ole lapsia.... Joten otappa nyt omaa aikaa vaikka yksi yö. Menet vaikka hotelliin jos muuta paikkaa ei ole ja MIETIT!! Jos alatte nykyisen miehen kanssa tekemään lapsia, asiat vain mutkistuu.. I KNOW!!! Mietit mitä haluat ja elät sen mukaan! Ja kun jos päätät jatkaa miehesi...
  20. K

    oletko pettänyt puolisoasi

    \ :wave: Anulle! Minä siis petin eka vuodet kännipäissäni.. Sitten tapasin ihanan miehen, selvinpäin ja olin raskaana.... Kaveruus syveni molemmin puolisiksi rakkaudeksi... Mies oli tahollaan juuri mennyt naimisiin ja vaimo raskaana.... Tilanne oli tosi hankala... Molemmat "uskon ihmisiä"...

Yhteistyössä