Hakutulokset

  1. Punaposki

    MÄMMIN pointsit?

    2dl Kymppimämmiä? paljonko menee?
  2. Punaposki

    40 kiloa pois vuodessa näin!

    Serkkuni jonka paino oli viime vuoden maaliskuussa melkein 100kiloa sain kropastaan 40kiloa pois näin: *********** Aamulla: kaurapuuroa (veteen keitetty)tuoremehu ja ruisleipää jossa kinkkusiivua,lasi rasvatonta maitoa. kahvi. Päivällä: 2 perunaa ja keitettyjä kasviksia.lasi rasvatonta...
  3. Punaposki

    hoitoon menosta?

    miten teidän lasten käyttäytyminen ja oleminen on muuttunut kotona kun ovat menneet n. 1-1,5 vuoden ikäisenä hoitoon?
  4. Punaposki

    imatralaiset!!!!!!

    nyt kaikki pistämään ketjua tän alle ketkä on imatralta!!!
  5. Punaposki

    Rakastan tomaatteja , saanko ohjeita ??

    Tähän tomaattiruokaohjeita !!!
  6. Punaposki

    mitäs meinasitte vappuna???

    nyt kaikki vuoden äidit kimpalla haukkumaan!!! tämä äiti ottaa ainakin olutta ja grillaa vappuaattona!!!!! poika menee (iiks iiks) mummolle!!!!
  7. Punaposki

    vauvojen sivuja uus pino!

    baby.liberovaipat.fi/ville_siitonen käyttäjätunnus vieras ja salasana ville kuis muilla on? vauvoja on aina kiva käydä kattomassa
  8. Punaposki

    heh.... ei se vissii muuksi muutu

    jokaikisessä tekstissä melkein on se sama riidan aihe. huoh. mie luovutan nyt....
  9. Punaposki

    no ni!!! voi vaddu!!!

    mie just pääsin irti turkinpippuritikkari-riippuvuudesta ni joha mie kerkesin laittaa suuhuni ihan tavallisen chupa chupsin cola tikkarin... nyt on miun kerättävä rahaa ja ostettava näitä lisää..... ny iski riippuvuus näihin!!!
  10. Punaposki

    kamalan näköiset posket

    pojalla 8kk on kamalan näköiset posket kaksi semmoista symmetrisesti eri puolilla poskea olevat läikät enkä saa niitä pois. hetken jo ajattelin että ne lähtivöt kun hävisivät.. olen kokeiluut bacibactia ja kortisonia ja tavallista ja vaikka mitä mutta nämä ihottumat vain eivät ota lähteäksee...
  11. Punaposki

    heinämammat 04!!!!!

    pikku pino jos löytyy teitä muitakin....
  12. Punaposki

    äidit vm 85

    joko tänne on monta äitiä kerenny siltä vuosikymmeneltä??? täällä yksi :wave:
  13. Punaposki

    äiti puuttuuu joka asiaan

    meille tuli typerästä asiasta riitaa (siitä kun meinasimme mennä tilaamaan pizzat) ja nyt äiti katkaisi kokonaan välinsä meihin. äiti muutenkin on puuttunut joka asiaan ja arvostellut tapaani hoitaa poikaa, minulle tuli mitta täyteen ja sanoin että emme jaksa tulla kuuntelemaan ainaista...
  14. Punaposki

    montako lasta haluatte???

    minä haluan vain yhden lapsen. mies kaksi mutta asiasta keskustellaan...
  15. Punaposki

    meijuska

    tule ny orggiin jos kerkeät
  16. Punaposki

    poika omaan huoneeseen

    minkä ikäisenä olette vieneet lapsenne omaan huoneeseen.... kun meijän poeka 7 kookoo nukkuis paljonna paremmin omassa huoneessa, testattu on.... mutta meidän muori taas sanoo ettei missään nimessä voi vielä pistää omaan huoneeseen. tänäkin aamuyöstä kun lähdin sitten yhden heräilyn jälkeen pois...
  17. Punaposki

    miten äiti-tytär suhteenne

    ...muuttui kun saitte lapsenne.... kysyn samaa täältäkin.... jotenkin miusta tuntui että niin anoppi,äiti ja mummot rupesivat kohtelemman minua eri tavalla kuin ennen ihan kuin olisivat nähneet minut jotenkin uusin silmin... nykyään tuo meijän muori ei oikein tiedä rajojaan ja on koko ajan...
  18. Punaposki

    miten äiti-tytär suhteenne...

    .. muuttui lapsenne myötä.... ainakin omalla kohdalla niin äiti,anoppi ja mummot rupesivat pitämään minua ihan erillaisena kuin aluksi... ihan ku viimein olisin päässy heidän joukkoonsa...niin hassulta se taas kuulostaakin... nykyään muori on sitten neuvomassa joka ikisessä asiassa ja jutussa...
  19. Punaposki

    kesätöihin

    kuinka moni teistä meinaa mennä kesätöihin. kysymys tietenkin kuuluu nille jotka eivät ole jo töissä. itse sain mahdollisuuden hakea tulevaa opiskelua vastaavaa harjoittelijan paikkaa. poika olisi vasta vuoden ikäinen kesällä joten hän on aika pieni, mutta työ olisi myös semmoista mihin voisin...
  20. Punaposki

    ronja!!!!

    olen lukenut kommenttejasi ja huomannut että olen samaa mieltä kanssasi monissa asioissa. jos palstalaiset vaan lopettaisivat vastaamisen noihin ikäviin "miksi hankit lapsia nuorena" juttuihin yms muihin niin ehkä ne lopettaisivat täällä haukkumisen... kyllä minäkin joskus sorun kirjoittamaan...

Yhteistyössä