Hakutulokset

  1. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kiitos taas synnytyskertomuksista :) On niitä vaan kiva lukea. Täällä käytiin 1kk neuvolassa. Painoa nyt 5340g & pituutti 55.5cm :) Kuulemma ei ole liikaa syönyt eli tarpeeseen on mennyt kaikki. Ja tästä aasinsilta imettämiseen.. niinkuin olin ajatellutkin niin mun maito ei enää jässikälle...
  2. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    henttu, kyllähän tuo sinun synnytys aikamoinen oli. Mutta onneksi lopulta tajusivat sektion tehdä! Ja kyllä ne raskausajan ja synnytyksen kivut ja kolotukset häviää samassa kun sen lapsen näkee :) Tähkä, miten meni loppupäivä tytön kanssa? Mulle käy faceryhmä tai jatkaminen täällä :)...
  3. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kuusama, juuri eilen yksi kaveri, jolla 3kk ikäinen tyttö, päivitteli samaa kun lapsi oli neuvolassa ollut 4,9kg :D Kyllä mä kieltämättä itsekin pidän ton pojan maailmaan puskemista aikamoisena saavutuksena! Meillä siis eilen vietettiin nimiäisiä 4 viikon ikäisen kanssa. Itsehän söin palan...
  4. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Voi ei! Neuvola peruttu ja nimiäiset tulossa. Kipeä tissi, kuumetta, päänsärkyä... Rintatulehdus tästä vielä puuttui. Vauvalle ei ole juhlavaatetta eikä edes koristetta kakkuun :( Hieman on huono äiti -fiilis.
  5. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea Viivian ja Valkoinen vauvoistanne! Ulkonäköpaineista täytyy kyllä itsekin sanoa, että jännitin miten tästä toisesta raskaudesta palautuu... Arpia tuli lisää, mutta esikoisen jälkeisetkin vaaleni nopeasti, joten ne ei minua niin häiritse. Vatsakin on palautunut hyvin, mutta arpien takia se...
  6. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Ehkäisyksi meille tulee jälleen hormonikierukka. Mulla se on ollut jo ennen esikoisen syntymää hoitona vaikeisiin kuukautiskipuihin. Sen ansiosta mulla ei tullut kuukautisia ollenkaan, joka on siis mahtavaa :) Ja aina poiston jälkeen kuukautiset on alkanu kellontarkalleen eli hyvin paikallinen...
  7. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Beibei, mikä meininki? :) Äh, mä luulin että sen kierukan saisi jo sen kahden kuukauden jälkeen. Tai siis viimeksi sain, mutta silloinhan oli kyseessä se sektio... Täällä aiotaan kyllä myös pitää huoli, että uusi vauva ei pääse alulle. Vielä on mietinnässä oliko nämä lapset tässä vai vieläkö...
  8. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Paljon onnea Jehil :love: Kylläpä sait siron vauvan viikkoihin nähden! Jälkivuoto... Milloinkohan se voidaan laskea loppuneeksi? Veristä vuotoa kesti 2 viikkoa ja nyt viikon ollut vielä valkovuodon oloista vuotoa. Epparin turvotuksen hoitoon sain sairaalassa pakastimessa jäädytettyjä...
  9. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mamira, kipeimmillään eppari oli 2-5 päivää synnytyksen jälkeen. Buranaa ja panadolia meni koko ajan kotonakin maksimi annokset. En todellakaan pystynyt istumaan, ensimmäisen 1,5 vkoa makasin sohvalla ja nousin ainoastaan vessaan. Kahden viikon jälkeen helpotti. Mulla on edelleen epparin...
  10. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Samoin mulle jäi hyvä kokemus käynnistyksestä :) rv41+3 oli 1,5cm kohdunkaulaa jäljellä ja sormelle auki. Tästä 8h kun synnytys oli käynnissä ja toiset 8h ja vauva maailmassa :) ballongille peukkua siis täältä! Ei tässä muuta osaa kuin tsemppejä lähettää :) Niitä siis kaikille kontrolliin...
  11. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Täytyy kyllä myöntää, että hentun käynnistys on aikamoinen! Ikinä ennen en ole kuullut, että sektio olisi tehty sen vuoksi, että käynnistys ei onnistu... D-vitamiinit... Olen unohtanut aloittaa. Vähän jännittää ne vatsavaivatkin ja mietin, että alottaisinko suoraan niillä reladropseilla...
  12. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea Milsterille ja muille vauvaantuneille, joita olen unohtanut onnitella :) Pian sitä hentullekin saa onnittelut lähettää! Tsempit loppurutistukseen! Tähkä, en ole mikään koliikki asiantuntija, mutta kyllähän tuo koliikin kuvaukseen kuuluvalta "selittämättömältä itkulta" kuulostaa. Yleensä...
  13. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Yösyötöllä röyhtäytykset jää tekemättä. Olemme molemmat liian väsyneitä siihen hommaan eikä ongelmia ole ollut :) Rokotukset otamme ohjelman mukaisesti. Virtsankarkailua mulla oli jo raskausaikana flunssassa. Nyt en ole aivastaessa huomannut ongelmia, mutta kunnon pissahädän aikana en saa...
  14. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tsempit käynnistyksessä oleville tai sitä odotteleville! Kyllä me tähän kesäkuun loppuun vielä vauva saadaan :) Täällä vajaa 3vkoa vanha poika kääntyi eilen mahalleen... Jätkä kannatteli päätään viikon ikäisenä ja nyt tämä. Alan epäillä, että rv:t on laskettu väärin ja synnytinkin 1,5kk...
  15. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tsemppiä Henttu huomiselle! Sulla on kyseenalainen kunnia olla pisimpään raskaana, ainakin tähän mennessä ;) Beibei, i feel you sister! Meidän 2veellä jäi tällä viikolla päikkärit pois. Kyllähän se nyt menee kun mies on vielä ensi viikon lomalla, mutta haaveilin kyllä että syksy oltais vielä...
  16. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tsemppiä Henttu huomiselle! Sulla on kyseenalainen kunnia olla pisimpään raskaana, ainakin tähän mennessä ;) Beibei, i feel you sister! Meidän 2veellä jäi tällä viikolla päikkärit pois. Kyllähän se nyt menee kun mies on vielä ensi viikon lomalla, mutta haaveilin kyllä että syksy oltais vielä...
  17. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Catnip, kyllä mulla on ainakin niin paljon ihmeteltävää tän vauvan kanssa, että kaipaan vertaistukea ja juttuseuraa vaikka kesäkuu loppuukin! Eli olen mukana jos uusi ketju perustetaan :) Pihla, samassa veneessä siis kellutaan ;) Kai se vaikuttaa kun esikoisen kanssa ei imetys onnistunut ja ei...
  18. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea Lara, Tähkä ja niiskuilija :love: tuleepas ryppäissä näitä pikkuisia! Mä en osaa kommentoida nyt muuta kuin, että meidän viime yö meni yhdellä syötöllä! (y) vauva söi siis klo 23 ja 04 ja sitten jo 08 herättiin. Me kokeiltiin nyt sellaista, että annettiin pullosta korviketta 04 syötöllä...
  19. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meillä myös vaihtuu vaatteet 56->62cm tän kaksiviikkoisen kanssa :D on tämä vaan aikamoinen jäbäleissön. Ja jos joku on onnellinen, että on saanut aivot takaisin, niin mä iloitsen, että sain vaatteeni takaisin! Vanhat housut mahtuu ja niissä on mukava olla :) raskaus"kiloja" on enää 0.7kg
  20. lauwra

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    No ompas erikoista, että ballonki tuli pois ilman sem isompaa avautumista! Noh, homma on nyt kuitenkin käynnissä ja kohta edessä loppurutistus :) Voimia ja lepoa!

Yhteistyössä