Hakutulokset

  1. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    hieman kesti...elikkäs poika syntyi 25.8 klo 10.53.3240g ja 49cm. Kipulääkitykseni meni päin pers...vasta kun yökkö saapui,sain oikeat lääkkeet... |O Kotiinlähdön kanssa taistelin koko lauantain |O |O olin vasta 18.30 kotona....poika oli lastenosastolla koko ajan,sokeritipassa.Nyt totuttelemme...
  2. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    tänään
  3. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    :hug: voimia Petite :heart: Tulin käymään vielä... :ashamed: 25.pvä tiistaina sectio.Olo ok.Närästys tajuton |O jogurttikin närästää..jaloissa jo hieman turvotusta.Kolotus ja pakotus "alhaalla" |O :'( hyvä että kävelemään pääsee... :D Odotusta pari päivää...
  4. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    :wave: terveiset KOKSista.Sectio päivä 25.8.Jännittää...vaikka kolmas sectio.Muut olleet ns.yllätyksinä.Paino arvio nyt rv37+2 on 2700g.Muuten kaikki ok.Eipä muuta kuin odotellaan :D Hellettä ainakin tänään..marjoja poiminut ja mehua olen keitellyt.Mukavaa alkanutta viikkoa!!! :hug:
  5. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Pitkästä aikaa...Täällä mennään rv36+5.Maanantaina ns.synnytystapa-arvio eli saan tietää sectio päivän =) hieman jännittää vaikka kaksi takana.Olen vasta alkanut hankkimaan tarpeellista tavaraa.Kaukalo,hoitopöytä,sideharsoja yms.IHANAA :heart: Vaatteet vauvalle pestynä.Kuitenkin,olo myös...
  6. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    sekava kirjoitus... :ashamed: paljon asiaa...
  7. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Aika mennyt vauhdilla.Olo karmea :snotty: neljättä viikkoa jo yskä ja nuha :snotty: Tulehdus arvo 8,virus.huomenna rippijuhlat :) ja olen loppu :'( .Puolikas panacod yöksi jotta yskä rauhoittuu.Otin kahtena yönä,en enempää uskalla.Höyryhengitystä ja pulloon puhallusta.Tämä kesä aika on...
  8. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Aurinko paistaa,tämän päivän vain :( vaunuilla ajeltu eilisen iltaa :laugh: Kotona juhannus,ihan tavallinen perjantai luvassa.Kenties grillausta,jos ei kaatamalla sada...Tulin toivottamaan kaikille oikein rentoa jussia :hug:
  9. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Sateista.Alkaa olemaan yläselkä "väsynyt"tähän painoon :| "prinssi Erik"möhkää valtavasti! :D En tiedä miten päin oikein on vai pyöriikö ympyrää...mutta ylävatsaan kääntää oikein kunnolla joko jaloilla tai käsillä :D Pihahommia yhä puksailen.Rippijuhliakin pitäisi miettiä.Tuntuu että kesä on...
  10. E

    Sokerirasitus?

    :wave: juoma oli mulla semmoista cokiksen väristä ja hyvänmakuista :D ei makea mun mielestä,eikä pahaa :D eka tunti ok mutta toisen aikana tajuton väsymys.Loppu päivästä tuli migreeni,ei muuta.Juomaa en saanut valita,täällä se on se "cokis lasipullossa"! :D Ilta 20 juomatta ja syömättä.Aamulla...
  11. E

    paastosokerista yms...

    Ja raskaana ollessa raja-arvo matalampi
  12. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Huomenta!vettä satelee ja muksut riitelee :| Eli mun paastoarvo oli sokerirasituksessa 5.8 ja täällä raja on 5.5.Nyt arvot ok.Olen laihtunut 2kg viikossa! :( olin laihtunut jo 400g edellisellä käynnillä?meillä suvussa diabetestä;vanhuusiän ja metabolista oireyhtymää.Kahdessa edellisessä...
  13. E

    raskausdiabetes- paastoarvo koholla.

    :wave: Mulla paastoarvo oli rasituksessa 5.8.Nyt mittailen kotona 3krt/vkossa ja 3krt/pvässä eli ennen aamupalaa,lounaan jälkeen 1 1/2h sekä päivällisen jälkeen 1 1/2h.Arvot ok mutta paino pudonnut 2kg viikossa!verenpaineet alhaalla.noihin arvoihin vaikuttaa vahvasti(ainakin...
  14. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    aurinko paistaa ja ilma lämpenee.Viikonloppu meni pihatöiden parissa :) ja mittaillen verensokereita :( arvot kyllä nyt ok,nälkää nähden... :| :D Kyllä mä vähän herkuttelin,ei ne arvot niin huimia ole olleet.Onko muita?Vauvelin liikkeet vähentyneet :| mietityttää....mutta kotidoplerilla...
  15. E

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Olen -71 syntynyt kotiäiti.Perheemme on ns.uusioperhe.Kaksi yhteistä ja miehen kaksi lasta.Kolmatta odotan.Tuleva synnäri KOKS.Todennäköisesti sectio tämäkin.Synnytystapa-arvio 10.8,vasta...Nyt rv27+5.LA 29.8. :wave:
  16. E

    pelottaa :(

    Mikä ehkäisy sulla on?
  17. E

    Sairaalakassi-gallup!!

    kertakäyttöhöyliä...kainalokarvojen poistamiseen... :ashamed:
  18. E

    tykkäättekö te kaikki että teitä nuollaan?

    muta mieheni ei sitä tee :'( se on mahtavaa...tai olisi... :(
  19. E

    Mitä tehdä kun naista ei haluta...

    täällä asia on niin että mieheni ei halua :'( en ole koskaan saanut semmoista mitä todella haluaisin..

Yhteistyössä