Hakutulokset

  1. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    nina82,tosi kurjaa :( Kyllä sä vielä käärön saat! :hug: Myräkkä,ikävää kun mieli on maassa,halaus sullekki!!! Itselläni pari päivää kans ollu kyl niin siipi maassa että oksat pois ja silmät ovat itkuista turvoksissa ja tuntuu/pelottaa että elämä heittää kuperkeikan,mutta eipä siitä sen...
  2. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Kuuleeko sydänäänet vain yksi ihminen kerrallaan niillä kuulokkeilla...taitaa olla kalliimpia vehkeitä ne joilla vois koko perhe kuunnella kerralla? :|
  3. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Huomenta! Onko kenelläkään kokemuta kotidopplerista? Millainen?Onko todella toimiva?Kannattaako ostaa?Tai onko aivan turha kapistus? Itse tekis mieli ostaa mut en sit tiedä...
  4. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Itsellänikin on eka neuvolakäynti 11.5 mutta eipä se juuri silleen lohduta kun ei sitä ole sen käynnin jälkeen paljookaa viisaampi tai varmempi että kaikki olis hyvin.Ei ne välttämäti edes yritä kuunnella dopplerilla sydänääniä koska ei välttämäti kuulu vaikka sydän hakkaisikin jo.Se on vielä...
  5. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    nina82,voipi olla että ollaan kaikki melko laajalti pitkin Suomenmaata joten ehkä hiukka vaikeaa järjestää mutta voihan tietty vaik maa-aluettain tehdä treffit kuten Pohjanmaa,Uusimaa jne. Itse taidan mielummin pysyä täällä tietokoneen ruudun takana :D Kyselinkin jo aikasemmin,että millä...
  6. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Ensinnäkin on pakko kommentoida sen verran asiaa,että sori jos oli arka kohta sulle tai teille muille joitten mielestä on väärin kysyä ihmisten kokoa koska se ei liity raskauteen! Mutta enpä ole myöskään missään vaihees huomannut tällä pinolla mitään sääntöjä että mistä saa keskustella ja mistä...
  7. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Voi hitto Joni Makkuusäkki...olen sanaton...pelkään itsekkin kuulevani jossain vaiheess saman tai jotain vastaavaa,ihan kuten varmasti te kaikki muutkin odottavat.
  8. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Jisse78:kyllä me farmarilla kuljetaan.Viidet kolmipistevyöt löytyy.Nyt on ukkelilla vissiin hakusessa tilaauto =) Kaksi autoa löytyy taloudesta ja täytyy sanoa että loppujen lopuksi melko harvoin kuljetaan kaikki viisi yhtä aikaa,ainakaan mitään pitkiä matkoja. Ja nytki välillä kun ukkelin...
  9. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    No ei kuulosta että sulla nina8 olisi liikakiloja ja sitä paitsi eikö oma ihannepainon voi laskea suurinpiirtein niin että oma pituus miinus 100...
  10. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Tervetuloa mukaan kasvattelemaan masua jerpuska! =)
  11. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Saanko udella teiltä,jotka pääsette varhaisajanultraan,että millä perustein pääsette tai menettekö yksityiselle ja maksatte itse? Kiva lukea,että muutkin ovat jo huomanneet masun pömpöttävän. Itselläni ei ole kyl muutenkaan ollut litteä vatsa,kaukana siitä,mutta eron jo huomaa itse kun...
  12. L

    Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

    Tiedän ettei mitkään sanat lohduta yhtään,mutta olen aina ajatellut,että jos olisi pakko kokea keskenmeno,niin mitä aikasemmassa vaiheessa niin sen parempi! Lämmin halaus sullekki vauva-10 :hug: Ja kiitos mur-mur onnitteluista! =)
  13. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Hirmuisesti onnea plussanneille ja tervetuloa pinoon.Tekstiä näyttää ainakin tulevan ihan reipasta tahtia,hyvä joss kerkii kaikkia edes lukemaan niin jo uutta ilmestyy. =) Hyvää niin! -Eilen sitten sain tilattuu ajan ekaan neuvolakäyntiin joka on 11.5. Vointi on ollut hyvä.Raskaus on vielä...
  14. L

    Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

    No minnekkäs te kaikki olette kadonneet?? :| Käyn täällä välillä lueskelemassa teidän kuulumisia,mutta nyt ei ole kyllä vähään aikaan ollut mitään mitä lueskella. Nyt kertokaa ihmeessä uusimmat kuulumiset! =) Oma napa: Vointi on hyvä.11.5 olisi eka neuvolakäynti.Näillä näkymin 17.12 olisi...
  15. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Ja yritetäänpä taas uudestaan ku teksti hävis yhteyden katkeamisen vuoksi :headwall: Eli itse käytän alkoholia tosi harvakseltaan mutta toissalauantaina olin piiitkästä aikaa tyttöjen kaa iltaa viettämässä ja seuraavalla viikolla tuli viel popsittuu särkylääkkeitä kun olin kuumeessa ja...
  16. L

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Ajattelin nyt varovasti pinoutua teidän muitten "joulupaketin" odottajien joukkoon =) Olen 32v. ja positiivisen raskaustestin sain aikaseksi 10.4 :heart: Kyseessä on itselleni neljäs lapsi,miehelle toinen (eka yhteinen) ja kyllä on jännää :D Laskettu aika olisi joulukuun...
  17. L

    milloin raskaaksi e-pillereiden jälkeen?

    Itse lopetin helmikuussa pillerit jonka jälkee tietty menkat tuli,yhdet "luomumenkat" kerkesin kokea ja nyt ollaan jo raskaana! :heart:
  18. L

    Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

    Mamacita,kiitos onnitteluista ja oletkin usein käynyt mielessäni =) Oletko pinoutunut jo jonnekkin odottajien puolella? Tää on jotenki kyl niiiin uskomatonta :D Milloinkas sulla olis laskettu aika?
  19. L

    Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

    Sain kuin sainkin itseni ylipuhuttua.Otin sit kaapissa odottaneen Vilja Sensitive-raskaustestin käteeni ja hipsin mieheltä "salaa" vessaan niin voipi sit sen jälkee keskittyä täysin alkaviin menkkoihin eikä tarvi jossitella ja kyllähän yllätys oli todella melkoinen kun kahta viivaa rupesi heti...

Yhteistyössä