Hakutulokset

  1. pieniananas

    Kouvolan seutu

    Mekin yritetään oikeesti tulla nyt taas joku kerta. Hitto, kun asutaan sen verran kaukana ja pojan päikkärit on just noihin aikoihin, mutta koitetaan! :) Melluli, tervetuloa mukaan, me kirjoiteltiinkin samassa pinossa elomassuissa :) Mites teillä on mennyt? Kati ja Lauri kohta 5kk :o
  2. pieniananas

    Kouvolan seutu

    Pitäisköhän nimipäivien kunniaksi tulla tuonne aseman vintille :)! Ainakin yrittää voisin. Ei olla pojan kans päästy moneen kertaan nyt Pentsojalle.:(Meiltä on kuitenkin n.13km matkaa ja aina on ollut jotain...Nytkin on Laurin 3kk neuvola pe! Mutta jos 25.11 minut huolitaan mukaan, niin ehkäpä...
  3. pieniananas

    Kouvolan seutu

    Koitamme päästä perjantaina paikalle vauvan kanssa ja ehkäpä ke käväisen myös ilman pojua, miulla on hierojalle aika klo 9.30, ihanaa! :heart: mwm, housut on olleet hyvät =) innostuin noista Ruskovilloista ja kävin ostamassa pojalle talveksi pitkät vastaavat :) Mukavaa, jos on ainakin yksi...
  4. pieniananas

    Kouvolan seutu

    Heips kaikille, minulla jäänyt unholaan totaalisesti koko ketju :) Aiemmin tänne kirjoittelinkin! Meillehän siis syntyi 14.8 pieni prinssi(3,6kg/53cm, 1kk iässä 56,5cm/4,4kg)ja päivät menee vauvelin kanssa. Poika nimittäin nukkuu yöt erinomaisesti,mutta päivisin tykkää olla hereillä äidin...
  5. pieniananas

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea vauvan saaneille! Mulla ei tosiaan ollut mitään merkkejä synnytystä edeltävänä yönä. Aamulla klo 7 alkoi supistella, arveli menevän ohi mutta painon tunne vain lisääntyi ja lopulta alkoi tulla verta. Sairaalassa 3cm auki, ilokaasun ja kiikkustuolin kanssa jakselin ja heitin vitsiä:D...
  6. pieniananas

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Pikaisesti tänne :) Ihana pieni poika (3600g/53cm) syntyi 14.8. iloksemme rv 40+2. Synnytys meni hyvin ja nopeastikin(8h50min), lisää sitten kun jaksaa.. Nyt vauvaa sylittelemään :heart: Onnittelut muille vauvan saaneille myös, on ihanaa olla äiti :heart:
  7. pieniananas

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Taas yksi uneton yö takana, eikä edes supisteluita tai mitään enää ole ilmennyt... Että semmoinen keskonen meille sitten syntyi.. Olo alkaa olla sietämätön. En jaksa uskoa enää kuin että käynnistykseen joudun. Onnea vauvan saaneille :flower: pieniananas+vauva 40+1
  8. pieniananas

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Huomenia! Voi että on taas turhautunut olo.. eilen illalla supisteli 4-12 minuutin välein monta tuntia, kunnes sitten loppuivat. Onneksi ei lähdetty ajamaan 55km päähän synnärille, vaikka mua on painotettu, että ajoissa pitää mennä, kun kohdunkaulaa ei oo ollut moneen viikkoon jäljellä ja on...
  9. pieniananas

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Täälläkään ei tapahdu mitään ja ärsyttää |O Koko hemmetin raskaus ollut pelkkiä supistuksia ja sairaslomaa ennenaikaisuuden uhan vuoksi ja nyt kun sais tapahtua, ei tapahdu! Noista limatulpista ei kannata hirveästi riemuita, mullakin tuli 2,5 vk sitten kamala klimppi, ja tässä ollaan...
  10. pieniananas

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Heips kaikille, yhtenä kappaleena täälläkin ollaan edelleen, vaikka meille piti niin varmasti syntyä heinävauva :D Olin vuodelevossa about viikot 32-36 ennenaikaisuuden suuren riskin vuoksi ja kohdunkaula vain lyheni.. 1,5 viikkoa sitten sitä ei ollut enää ollenkaan, joka on ensisynnyttäjälle...
  11. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heips kaikille! Äitiyspolilla käyty taas, ja uskomatonta, ne valkuaiset on kadonnut pissasta ja verenpaineetkin ok.. samoin labrat ok. Eli näköjään noinkin voi käydä :o Oli siis kontrollikäynti, koska epäiltiin alkavaa raskausmyrkytystä. Sisätutkimuksenkin teki, ja mulla ei oo enää...
  12. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heips kaikille! Täällä tuli 37+0 täyteen tänään B) On tää sitten kummallista.. Jo 28 viikolla todettiin paikkojen pehmentyneen ja lyhentyneen huolestuttavasti ensisynnyttäjälle ja siitä lähtien oon lepäillyt ja ollut saikulla. Supistuksia ja kovia kipujakin on ollut, ja vauva edelleen...
  13. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Moikka kaikille! Huoh, ette ikinä usko.. Taas piti juosta(tai no,ajaa)äippäpolille 55km päähän! |O Neuvolassa tänään oli painoa tullut reippaasti(eikä ihme: juon paljon ja tuntuu ettei juuri mitään tule ulos!) ja pissassakin oli valkuaista. Verenpainekin oli n. 10 mmhg korkeampi, kuin mulla...
  14. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heips kaikille, pikaisesti tulin käväisemään... Mulla tuli eilen illalla 2 kertaa pissalla käydessä sellasta ruskeeta vuotoa paperiin :/ Just samanlaista ku silloin, ku kuukautiset on ihan lopuillaan. Mitähän tuokin nyt sit meinaa.. Ensin ajattelin, että voisko se olla siitä lauantaisesta...
  15. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Melluli: juu, samaa mieltä.. Kerrankin toivon, että painoarvio heittäis ja alakanttiin :$ Unohtui viime tekstistä, että kävittekö Kouvolan lastentarvikkeessa, jossa myyjä sanoi että PITÄÄ olla kahdet liivit? :D Jos, niin siellä oikeasti on tosi pelottavia myyjiä, mie en uskaltanut enää toista...
  16. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Moips kaikille! Ja onnea Kiinealle pikkuisen kotiin saamisesta :heart: Me jouduttiin tänään käymään synnärillä! :( Vauva oli eilisen tosi hiljaa, illalla aloin miettiä, että montahan liikettä olen tuntenut? Liikelaskennalla sain hätäiseen sen 10/tunti. Myös aamulla se oli hiljakseen, ei...
  17. pieniananas

    Vauvan päälaki tuntuu

    Apua, miks mie en ymmärrä ollenkaan, että miten vauvan päälakea pystyy tunnustelemaan sormella jos kohdunkaulan kanavaa on niinkin paljon kuin 4cm jäljellä eikä se ole edes auki kuin ulkosuulta? :D Selventäkääs mulle..:D Saa nähdä, mikä oma tilanne ensi ti, kun 36+0 ja olis neuvolalääkäri. =)
  18. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heips kaikille! Yhtenä kappaleena vielä täälläkin ollaan.. Vauva punkeaa itseään ihan mielettömästi, sattuu oikein! Ja hikka tuntuu olevan joka päivä monta kertaa..:D Sipe81: ole ihan huoleti noiden paikkojen lyhenemisen/kypsymisen kanssa. Oletko ensi- vai toissynnyttäjä? Itse olen...
  19. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Huomenia! Täällä tuli nyt sitten 35+0 täyteen ja vauva edelleen masussa, vaikka lähtökuopissaan siellä tulossa jo onkin ja mua supistaa todella herkästi. Mm. vessassa käyminen, kun on pissannut, aiheuttaa supistuksen! :$ Nyt pitää koittaa vielä olla lähes vuodelevossa, jotta vauva vielä siellä...
  20. pieniananas

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Ainiin, mulla 34+4 tänään mötkylän kanssa viikkoja kasassa siis. Unohtui. :ashamed:

Yhteistyössä