Hakutulokset

  1. Wimma ja pamaus

    MAALISTAAPEROT 2006

    Hei täältäkin! Ja onnittelut raskaudesta ja pahoittelut isäsi poismenon johdosta Mittarille. Meilä meni sitten Juhon aprillisynttärit muuton merkeissä - mutta hyvä juttu oli, että isovanhemmat olivat kaikki mukana juhlimassa - no, lukuunottamatta isääni, joka ei vaivautunut tulemaan...
  2. Wimma ja pamaus

    Vauvan pään vapina

    Meillä molemmat pojat ovat olleet alle 6 kk kovia vapisijoita - varsinkin nukuttamistisutteluissa. Nyt on nuoremmalla vähentynyt (ikää 9 kk) Ei tuossa vanhemmassa ole mitään outoa ilmennyt...
  3. Wimma ja pamaus

    Joulukalenterit

    Meille ei suklaakalentereja hankita - 4v-esikoinen ei pystyisi yhtä päivää kieltäytymään houkutuksesta. Siksi tavalliset kuvakalenterit ja karkkiherkkuja muulloin - tosin näin joulukuusa normaalia hieman enemmän. :xmas:
  4. Wimma ja pamaus

    käsi sydämelle, paljonko joululahjoja?

    Tähän mennessä 4 v esikoiselle on kyllä tupannut tulemaan ihan liikaa lahjoja, mutta tänä jouluna homma kyllä muuttuu...
  5. Wimma ja pamaus

    Onko muita jotka olleet saman miehen kanssa jo todella kauan

    No, en tiedä kauanko on kauan, mutta ainakin tuttavapiirissämme 13,5 vuoden yhteiseloamme on pidetty pitkänä. Ei meillä mitään kummempaa salaisuutta ole - satumme vaan olemaan toistemme parhaat ystävät - olimmehan ystäviä jo ennen seurustelumme alkamistakin. Ja kun olemme molemmat varsin...
  6. Wimma ja pamaus

    pino -74 äideille

    Espoossa nyt, ensi keväänä Vantaalla... Pojat 4 v ja 6 kk
  7. Wimma ja pamaus

    (rapakuntoiset) saako udella...

    32,6 tosin en ole enää niin rapakunnossa kuin pari kk sitten :D Kyllä tämä tästä jahka tuo imetys loppuu... :wave:
  8. Wimma ja pamaus

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Vielä Espoosta ensi keväänä Vantaalta :wave:
  9. Wimma ja pamaus

    Pino yli 80kg painaville...

    Tämä olisi juuri sopiva pino meikäläiselle - ainakin aloitussivun mukaan, mutta taidan olla vuoden teitä muita jäljessä. Tsemiä vaan kaikille :wave:
  10. Wimma ja pamaus

    -06 SYNTYNEET

    Poika 01.04.2006 klo 22.44 4000g ja 55 cm Kiireellinen sektio Jorvissa :heart:
  11. Wimma ja pamaus

    mahan venymisestä

    Kyllä täällä ainakin höllytään oikein urakalla! :D
  12. Wimma ja pamaus

    Autatteko vanhempianne taloudellisesti?

    Juuri laitoin rahaa äidin tilille...
  13. Wimma ja pamaus

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Esikoispoikani 4110g ja 53 cm: 3 pvää sairaalassa ennen sektiota (käynnistelyä), Sektio rv 42+3 (ei käynnistynyt), sektion jälkeen 5 päivää sairaalassa Junioripoikani 4000g ja 55 cm: 6 pvää sairaalassa ennen sektiota (raskausmyrkytysepäily ja käynnistelyä 1pvä), Sektio 42+2, sektion jälkeen...
  14. Wimma ja pamaus

    jälkivuoto

    Mulla kesti jälkivuoto esikoisen synnyttyä (sektio) 5 vko ja menkat alkoivat kuukausi imetyksen lopettamisen jälkeen, kun poika oli 1v. Nyt on mennyt 5 vkoa ja jälkivuoto jatkuu vaan...
  15. Wimma ja pamaus

    miten nukutte?

    Esikoinen nukkuu klo 21.00 - 07.00 suurinpiirtein... Vauva nukkuu n 21.00 - 02.00 ja 02.30 - 05.30 ja 06.00-08.00. Niin ja isi nukkuu 23.00-06.18 ja äiti nukkuu jossain sielää välissä pätkiä... :D
  16. Wimma ja pamaus

    Kiireellinen sectio

    No, mulla oli kyllä juniorin kanssa epiduraalipuudutus päällä synnytyksen aikana ja kiireelliseksi sektion teki se, ettei vauvalla ollut hätää, mutta hyvä oli saada pihalle kuitenkin muutaman tunnin sisällä. Eli valmistelut leikkaukseen alkoivat klo 22.00 (noin), leikkaus alkoi 22.30 ja lapsi...
  17. Wimma ja pamaus

    Kiireellinen sectio

    Esikoinen ei käynnistynyt ja kiireellinen sektio rv 42+3 Kuopus käynnistyi, mutta koska synnytys ei juuri edennyt (kohdun supistukset olivat heikkoja ja lisäksi lapsivesi oli vihreää) päädyttiin jälleen kiireelliseen sektioon rv 42+2
  18. Wimma ja pamaus

    montako sektiota

    No, hei! Juuri toisesta sektiostani toipumassa olevana kommentoin vain sen verran, että ainakin leikannut lääkäri sanoi, että seuraavat tulevat sitten tarkkaan määriteltynä päivänä. Eli 3-4 lasta kai olisi henk. koht, maksimini. No, kolmesta olen haaveillut ja saa nyt sitten nähdä, kuinka tässä...
  19. Wimma ja pamaus

    Yliaikaa....Masun kanssa

    Ok. Eli yliaikaisuudesta... Minä olen antanut yhden jos toisen lääkärin kertoa itselleni, että raskaus on yliaikainen vasta, kun rv42+0 on ylitetty. Tätä ennen syntyvät ovat normaaliaikaisina syntyviä (rv38 - rv42). Itse en vielä ole alkanut hätiköimään, vaikka tämäkin näyttää menevän...
  20. Wimma ja pamaus

    Pillifarkut

    Mulla on yhdet pillifarkut ja hyvä jos saan käsivarren mahtumaan lahkeeseen - ei siis tässä elämässä :D

Yhteistyössä